Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että paras ystäväni ei välitä minusta.

Vierailija
30.06.2015 |

Olin lähes kuukauden lomamatkalla perheeni kanssa. Yritin ottaa aina tilaisuuden tullen yhteyttä parhaaseen kaveriini whatsappilla, ei koskaan vastausta. Sitten annoin periksi; ehkä hänen kännykkänsä oli rikki?
Nyt kun olen ollut taas Suomessa pari viikkoa, olen laittanut muutamia viestejä lisää. Ei vastausta. Laitoin myös tekstiviestejä, niihinkään ei vastattu. Yritin soittaa, ei toiminut.
Tänään laitoin uuden tekstarin ja hän vastasi! Kysyin, miksi hän ei ollut vastannut minulle. Hän sanoi ETTÄ EI OLLUT TULLUT MITÄÄN VIESTEJÄ. Eikö? Menin whatsappiin ottamaan screenshotin viesteistäni.
Hän vastasi "Hupsista, oli jääny esto päälle." Ei anteeksipyyntöä. Hän oli laittanut minulle joskus kuukausi sitten 'läpällä' eston ja unohtanut poistaa sen!
Nyt ottaa päähän ettei itse ollut yrittänyt ottaa minuun mitään yhteyttä ja jättänyt tekstiviestini täysin huomioimatta. Puhelin oli kai kiinni kun soitin. Kysyin, että voitaisiinko tavata ja hän vain ilmoitti että on kaverinsa mökillä.
Olen varmaan ihan totaalisen bitch kun pahoitin mieleni, mutta parhaalta ystävältä voisi odottaa jotakin yhteydenottoa. Jaaha, taitaa jäädä tuliainen mulle.
Kiitos kun sain avautua, tässäpä tämä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aivan kohtuuton, minäkin olisin vihainen tuossa tilanteessa

Vierailija
2/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut esto olla ihan vitsillä vai? Miksi ihmiset ei voi ymmärtää että jos ei saa vastausta vaikka ihastukselta tai parhaalta ystävältä niin se on selvä merkki. Harmi että monikaan ei sitä tajua. Sinä ainakin hyvissä ajoin ymmärsit etkä jäänyt roikkumaan ystävääsi etkä nolannut itseäsi sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:24"]Ei tainnut esto olla ihan vitsillä vai? Miksi ihmiset ei voi ymmärtää että jos ei saa vastausta vaikka ihastukselta tai parhaalta ystävältä niin se on selvä merkki. Harmi että monikaan ei sitä tajua. Sinä ainakin hyvissä ajoin ymmärsit etkä jäänyt roikkumaan ystävääsi etkä nolannut itseäsi sen enempää.
[/quote]
Läpällä laittoi, menemme kahdeksannelle luokalle :----)
Ap

Vierailija
4/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko mahdollista että on loukkaantunut jstn.. Aika kummallista käytöstä

Vierailija
5/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku! Käy köyrimässä bitchin ukkoa ja tee se vielä kerran uudestaan. Äläkä unohda veljeä. Sitten olet kuin et tuntisikaan. Ikinä.

Vierailija
6/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan kateellinen jos olitte lomalla uokomailla

Vierailija
7/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystäväni on valitettavasti passiivis-aggressiivinen henkilö. Jos hän ei vastaa, niin tiedän että jokin on varmasti vialla ja se pitää kaivaa ulos. Erittäin rasittavaa.

Vierailija
8/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tähän liittyy että menette 8:lle luokalle? Yhtä hyvin voisitte olla 12 vuotiaita ja kaverisi antaa sinulle merkkiä ettei halua olla ystäväsi enää. Sinä pidät häntä parhaana kaverina mutta entä hän sinua? Eston unohtanut vahingossa päälle...? Mitä se kertoo ystävästäsi? Ei taida olla kovinkaan sinussa kiinni. AI niin se oli vaan läppä.. ;-)

Vierailija
9/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille? Jaa no se selittää hieman käytöstä. Kuitenkin tosiasia on se, että ei tuollainen ole mikään paras ystävä. Itselläni oli aikoinaan samantyyppinen "kaveri" kunnes jossain vaiheessa tajusin todellisen ystävyyden olevan yksipuolista. Aloin liikkumaan muutaman muun tytön kanssa ja nämä ystävät ovatkin pysyneet kaikessa mukana jo yli 15 vuotta.

Vierailija
10/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina ollut hieman ajattelematon...esimerkiksi: Pikkujoulukutsussa luki "pieni lahja muille olisi mukava, ei kuitenkaan pakollinen." Meillä kahdella muulla oli molemmille muille osapuolille lahjat, siis ihan vaan jotkut suklaarasiat...ja hän ei tuonut mitään eikä edes hävennyt. Tietty ei ollut PAKKO, mutta mielestäni kutsun tekstistä voisi olettaa että sinne TUODAAN lahjoja. Ehkä hän vain on sellainen vähän hölmö?
Ap

Vierailija
11/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:31"]Miten se tähän liittyy että menette 8:lle luokalle? Yhtä hyvin voisitte olla 12 vuotiaita ja kaverisi antaa sinulle merkkiä ettei halua olla ystäväsi enää. Sinä pidät häntä parhaana kaverina mutta entä hän sinua? Eston unohtanut vahingossa päälle...? Mitä se kertoo ystävästäsi? Ei taida olla kovinkaan sinussa kiinni. AI niin se oli vaan läppä.. ;-)
[/quote]
Siksi kerroin kun on kyllä helpompaa ymmärtää tätä käytöstä teiniltä kuin että te olettaisitte meidän olevan aikuisia. Vai?
Ap

Vierailija
12/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama idea oli sitten 14 vuotias tai 34 vuotias. Jos ei pidä yhteyttä niin se ei ole mikään ystävä tai paras kaveri vaan henkilö joka ei halua olla enää toisen ystävä. Sama pointti.

Vierailija
13/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestin ja kerroin että mulla on nyt vähän paha mieli kun paras kaveri ei ota mitään yhteyttä ja hän vastasi sanasta sanaan näin: "Uskon olen pahoillani"
Vitun BITCH.
Ap

Vierailija
14/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:34"]Hän on aina ollut hieman ajattelematon...esimerkiksi: Pikkujoulukutsussa luki "pieni lahja muille olisi mukava, ei kuitenkaan pakollinen." Meillä kahdella muulla oli molemmille muille osapuolille lahjat, siis ihan vaan jotkut suklaarasiat...ja hän ei tuonut mitään eikä edes hävennyt. Tietty ei ollut PAKKO, mutta mielestäni kutsun tekstistä voisi olettaa että sinne TUODAAN lahjoja. Ehkä hän vain on sellainen vähän hölmö?
Ap
[/quote]
Kuulostaa itsekkäältä ja ajattelemattomalta. Kannattaa ottaa etäisyyttä. Itse pysyin yhden kusipään kaverina ja jouduin aina pettymään nyt olenkin sitten yksin. Kannattaa tustustua paremmin mahdollisimman moniin tyyppeihin varsinkin jos hengaatte paljon vain kahdestaan.

Vierailija
15/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo...kai mä nyt sitten jätän sen rauhaan. Jos ei huvita jutella nyt niin ei varmaan haittaa jos en puhu sille enää ainakaan loppukesänä. Olen pettynyt ja itken täällä yksin :(
Ap

Vierailija
16/18 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!! Tää kaveri on täällä just nyt

Vierailija
17/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää. Nykyään on kyl aika vaikeeta löytää ketään joka ihan oikeasti välittäis. Itekin joskus uskoin että ystävyys on ihan oikea juttu, mutta olen joutunut vain ihmisten hyväksikäyttämäksi. Ainoa oikea ystävä mulla on ala-asteelta semmonen kanssa aikoinaan syrjitty tyyppi. Vuosi sitten ihastuin myös yhteen tyyppiin ja osoitin sen hänelle. Muutama kuukausi sitten viestittely loppui. Ei mihinkään vastausta. Ajattelin sitten että mitäs minä nuori ihminen tuhlaan aikaani moiseen kylmään pelleilyyn. Keskityn paljon mielummin menestymään kuin enää edes yrittämään löytää mitään "sydänystävää" . Parhaat ystävät löytyvät oikeasti kotoa. En ole ketään yhtä ihanaa tavannut kuin siskoni.

Vierailija
18/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän ikäiset täällä tekevät? Ei ihme, että palstan taso on laskenut kuin lehmän häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän