Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko sokeria jauhelihakastikkeeseen?

Vierailija
16.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskan kanssa yleensä laitan vähäsen.

Vierailija
2/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitan tomaattipohjaiseen jauhelihakastikkeeseen, sokeria tai ketsuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacokastiketta ja sokeria. Kyllä.

Vierailija
4/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan. En todellakaan. Laita tomaattopuretta teelusikallinen 200 grammaan .

Vierailija
5/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein viinimarjahyytelöä sokerin asemasta.

Vierailija
6/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Teen kastikkeen aina soijarouheesta

+ Balsamicoa loraus. Hyvää tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän usein viinimarjahyytelöä sokerin asemasta.

Jauhelihakastikkeen sekaan?

Yök ,ikä sotku.

Vierailija
8/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Teen kastikkeen aina soijarouheesta

+ Balsamicoa loraus. Hyvää tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan tomaattia, niin kyllä. Ruskeaan jauhelihakastikkeeseen en laita.

Vierailija
10/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppysellinen sokeria "herättää" suolan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hunajaa puolikuppia.

Vierailija
12/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan siihen tomaattipyreen tai murskaa, niin sitten ripaus sokeria, pehmentää tomaatin makua.

Vierailija
14/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä sokeria milloinkaan turhaan. Ystävänpäiväkakkukin onnistuttiin tekemään ilman lisättyä sokeria, kun käytetyssä rahkassa ja keksipohjassa sitä oli valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän usein viinimarjahyytelöä sokerin asemasta.

Minäkin laitan, mustaherukkahilloa.

Vierailija
17/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AiVITTUte ootte IDAREITA!

Se ikivanha paska neuvo että tomaattikastikkeeseen laitetaan ripaus sokeria on kumottu jo sata vuotta sitten! Nykyään tomaattisäilykkeet on niin laadukkaita että sellaista ei tarvita. Ja vielä vähemmän jos kyse on jauhelihakastikkeesta eli mahd ragu bolognesesta.

Vierailija
18/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan hunajaa puolikuppia.

Kuukupillista...?

Vierailija
19/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppysellinen sokeria "herättää" suolan.

Ja päinvastoin!

Huippuravintolan kokin neuvo

Vierailija
20/29 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ripaus sokeria tekee sen viimeisen silauksen miltei kaikkiin kastikkeisiin. Itse laitan yleensä fariinisokeria ripauksen.