Ulosottovelkaa 16 000, ylipainoa 47kg, ikää 40v,onko tässä enää mitään järkeä?
Kommentit (30)
On ne lapset ja mies.
Ulosottovelan määrä ei ole paha.
Kiloista en sano mitään, itsekin taistelen niiden kanssa.
Velkaa lyhennät satasen kuussa, painoa pudotat puoli kiloa kuukaudessa. Kymmenen vuoden kuluttua alkaa asiat olla mallillaan.
Ei taida satasella lyhentyä ulosottovelka.
Vierailija kirjoitti:
Velkaa lyhennät satasen kuussa, painoa pudotat puoli kiloa kuukaudessa. Kymmenen vuoden kuluttua alkaa asiat olla mallillaan.
Näinpä. Ihannepainoosi ehdit heittämällä vaikkapa 45-vuotiaaksi, velattomaksi vähän viidenkympin paremmalla puolella, vaikka makselisit hissuksiin.
Eihän tuo ole kuin 340 euroa/ylipainokilo.
Sulla vois olla ulosottovelkaa vaikka 160 000, tuo 16000 on ihan maksettavissa.
No tuossahan on jo monta hyvää syytä elää. Kaikelle muulle paitsi iällesi voit tehdä jotain. Sullahan on elämää edessäpäin enemmän kuin takanapäin. Väsynyt varmasti olet mutta helpottaa sitä mukaa kun lapset kasvaa. Ja se mies, sen pistät tekemään kotitöitä myös, jos ei itse älyä. Lapsetkin osaa kun opetat. Kyllä sinä tuosta selviät.
Ei 16.000€ ulosotossa ole edes mikään iso summa,mulla oli pahimmillaan 120.000€ ja siitäkin selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
korkoko 24% nykyään ulosotolla? Eli 4000e/v pelkkää korkoa. Mutta jos saa irroitettua 500e/kk niin kyl se siitä pikkuhiljaa. Jos samalla ei syö ku 4 kananmunaa päivässä eli 70c/pvä eli 21e kuukausibudjetti ruokamenoja. 10v päästä homma on hoidettu. 700e/kk niin paljon nopeammin. jopa 3 vuodessa.
minulla sama paitsi velkaa miljoona, ylipainoa 5 grammaa ja ikää 10.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta, itselläni on n. 14 000 euroa jäljellä ja laskin, että parissa vuodessa saan sen maksettua. Tosin olen jo yli 11 vuotta maksanut, kymmeniä tuhansia yhteensä. Minulla ei miestä, yhteys ex-miehen ja ulosoton välillä on olemassa. Ylipainoa on kolmisenkymmentä kiloa, ikävuosiakin jo 60. Mutta tässä sitä vaan porskutetaan, toiveena se, että eläkkeellä olisin velaton 🙏
Syöt vähemmän laihtuaksesi. Säästät siis rahaa velkojen lyhentämiseen.
Ei ole järkeä, jos joku aamu herää ja havahtuu, että on 16000 € ulosotossa ja 47 kg ylipainoa. Jotain varmaan olisi voinut tehdä jo aiemmin.
Monilla on pelkästään asuntovelkaa, autosta velkaa jne jopa satoja tuhansia. 16ke on pieni pieru ja sen maksaa pois muutamassa vuodessa, ei se maailmanloppu ole ja maksuhäiriömerkintä poistuu 1kk jälkeen siitä kun viimeinen erä on maksettu.
On. Hoida yksi ongelma kerrallaan