Kuin monta päivää kannattaa viestiä odottaa?
Oltiin ekoilla treffeillä sunnuntaina ja sillo laitettiin jälkeenpäin viestiä et ois kiva nähdä uudestaan. Nyt ei ole kuulunut mitään, en ole itsekkään mitään laittanut. Enkä kyllä keksi mikä olisi sellainen kokeileva viesti että vastaako se ees mitään. Aiemmin kun olen treffeil käynyt niin miehet on kyllä pitänyt heti yhteyttä siksi tämä on vähä kumma tilanne mulle. Että mitä teen..
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:04"]Moi,
asiahan on just niin, että jos ukosta ei oikein mitään kuulu ja jos vastaa noin lyhyesti viestiin, se tarkoittaa just sitä, ettei miestä sitten kiinnostakaan. Joten anna olla. Ymmärrän kyllä miltä sinusta tuntuu nyt, mutta tosiasia on, että ukkoja kyllä tulee ja menee ja siellä jossain on sinulle se oikeakin. Usko minua! I´ve been there!!
[/quote]
Samaa mieltä. Pää pystyyn. Sama juttu oli mulla ja lopetin sitten etsimisen ja treffailun. Heti napsahti kohdalle mies :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"]Sain vastauksen et hyvin. Ei mitään kysymystä. Vähä nyt tuntuu et ei iha hirveesti kiinnosta. Laitoin vielä et jos vaik mentäs elokuviin tai jotain loppuviikosta. Mut yleensä se tunne kun tulee et ihan kun ei kiinnosta tarpeeksi niin se pitää myös paikkansa. Harmillista. Kohta taitaa tulla tunne että oon varmaa loppuelämän yksin.
Ap
[/quote]
Voi harmi :( mä olen vuoden ollut salasuhteessa mieheen joka on kova viestittelemään ja aina kyayy jotain ja vastaa kyselyihini. Meillä on rainnut mennä jo 4000 viwstin raja rikki. Minusta voisit kysyä suoraan häneltä että kiinnostaako vielä nähdä!
[/quote]
Tollasen lumpun mielipide ei kyllä kiinnosta
[/quote]
Kiitos samoun bitch
[/quote]
No sattumoisin en olekaan samanlainen horo mitä sinä :)
Etsitään kuulemma eri asioita niin ei. Nyt mä taidan lopettaa tän treffailun. Tympii jo. Kiitos asiallisista vastauksista :)
Ap
Hyvä ettet kuluttanut enempää aikaa tuohon mieheen. Kyllä se sopiva vielä eteen tulee.
Kesällä on kiva olla sinkku, ota siitä ilo irti :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:20"]
Etsitään kuulemma eri asioita niin ei. Nyt mä taidan lopettaa tän treffailun. Tympii jo. Kiitos asiallisista vastauksista :) Ap
[/quote]
Perus vale toi, mies ei oikeasti vaan ollut kiinnostunut. Siksi tekosyy. Oliko teillä edes hauskaa keskenänne?
Mulle on käynyt kerran samoin. Ei kuulunut mitään moneen päivään ja sitten lopulta laitoin itse viestiä. Ei vieläkään... Kunnes sitten eräänä päivänä tuli viesti "sori mulla ei ole ollu puheaikaa" :'D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"]Sain vastauksen et hyvin. Ei mitään kysymystä. Vähä nyt tuntuu et ei iha hirveesti kiinnosta. Laitoin vielä et jos vaik mentäs elokuviin tai jotain loppuviikosta. Mut yleensä se tunne kun tulee et ihan kun ei kiinnosta tarpeeksi niin se pitää myös paikkansa. Harmillista. Kohta taitaa tulla tunne että oon varmaa loppuelämän yksin.
Ap
[/quote]
Voi harmi :( mä olen vuoden ollut salasuhteessa mieheen joka on kova viestittelemään ja aina kyayy jotain ja vastaa kyselyihini. Meillä on rainnut mennä jo 4000 viwstin raja rikki. Minusta voisit kysyä suoraan häneltä että kiinnostaako vielä nähdä!
[/quote]
Tollasen lumpun mielipide ei kyllä kiinnosta
[/quote]
Kiitos samoun bitch
[/quote]
No sattumoisin en olekaan samanlainen horo mitä sinä :)
[/quote]
Tykkäät tälleen vaan huoritella heti kaikkia? Varo vaan..sehän saattaa sun miehes olla kenelle viestittelen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"]Sain vastauksen et hyvin. Ei mitään kysymystä. Vähä nyt tuntuu et ei iha hirveesti kiinnosta. Laitoin vielä et jos vaik mentäs elokuviin tai jotain loppuviikosta. Mut yleensä se tunne kun tulee et ihan kun ei kiinnosta tarpeeksi niin se pitää myös paikkansa. Harmillista. Kohta taitaa tulla tunne että oon varmaa loppuelämän yksin. Ap [/quote] Voi harmi :( mä olen vuoden ollut salasuhteessa mieheen joka on kova viestittelemään ja aina kyayy jotain ja vastaa kyselyihini. Meillä on rainnut mennä jo 4000 viwstin raja rikki. Minusta voisit kysyä suoraan häneltä että kiinnostaako vielä nähdä! [/quote] Tollasen lumpun mielipide ei kyllä kiinnosta [/quote] Kiitos samoun bitch [/quote] No sattumoisin en olekaan samanlainen horo mitä sinä :) [/quote] Tykkäät tälleen vaan huoritella heti kaikkia? Varo vaan..sehän saattaa sun miehes olla kenelle viestittelen.
[/quote]
Minulla ei ole miestä, mutta tapailen. Kyllä, minusta se mies ja sinä olette molemmat moraalittomia horoja. Jos se mies olisi minun mieheni niin kumpikin teistä saisi ympäri korvia.
Mun mielestä tultiin ihan hyvin juttuun. Mut ei sit nähtävästi tultu. Nähtävästi se tunne on aina oikeassa. Mutta että mä en ikinä sano et ois joo kiva nähdä uudestaan jos en ois sitä mieltä. No oli mikä oli. Mä jatkan sinkkuelämää. Se on tosi tylsää kun kukaan kaveri ei lähde juuri koskaan ulos.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:36"]Mun mielestä tultiin ihan hyvin juttuun. Mut ei sit nähtävästi tultu. Nähtävästi se tunne on aina oikeassa. Mutta että mä en ikinä sano et ois joo kiva nähdä uudestaan jos en ois sitä mieltä. No oli mikä oli. Mä jatkan sinkkuelämää. Se on tosi tylsää kun kukaan kaveri ei lähde juuri koskaan ulos.
Ap
[/quote]
Tiedän tunteen. Mun lähestulkoon kaikki kaverit seurustelee tällä hetkellä, joten ketään ei huvita lähteä enää ulos niinkuin ennen vanhaan. Jos asut Helsingissä voidaan lähteä yhdessä iskemään miehiä baariin :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:36"]Mun mielestä tultiin ihan hyvin juttuun. Mut ei sit nähtävästi tultu. Nähtävästi se tunne on aina oikeassa. Mutta että mä en ikinä sano et ois joo kiva nähdä uudestaan jos en ois sitä mieltä. No oli mikä oli. Mä jatkan sinkkuelämää. Se on tosi tylsää kun kukaan kaveri ei lähde juuri koskaan ulos.
Ap
[/quote]
Tiedän tunteen. Mun lähestulkoon kaikki kaverit seurustelee tällä hetkellä, joten ketään ei huvita lähteä enää ulos niinkuin ennen vanhaan. Jos asut Helsingissä voidaan lähteä yhdessä iskemään miehiä baariin :D
[/quote]
En asu Helsingissä vaan idässä :) kiitos tarjouksesta!
Ne miehet ottaa yhteyttä, jos niitä kiinnostaa.
Viestit sitä ja viestit tätä. Eikö voi vaan soittaa niin kuin vanhaan hyvään aikaan?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:32"]
Ne miehet ottaa yhteyttä, jos niitä kiinnostaa.
[/quote]
Totta tämä.
Tiedän tasan ap:n tunteen. Itsekkin siinä vellonut jo pari vkoa vaikka tapailua kesti vain kuukauden. Minä ihastuin pahasti ja mies väitti samaa, mutta sitten ei kiinnostanutkaan.
Kävin treffeillä viime vkolla kivan miehen kans mutta ei silti kemiat kohdanneet tarpeeksi. Kerroin sen kyllä hänelle suoraan kauniisti ja molemmille jäi hyvä mieli (ainakin kiitti rehellisyydestä). Tommonen viestiin vastaamattajättäminen on raukkamaisinta miehen käytöstä mitä tiedän..
Noh, katsotaan nyt vielä mitä se siihen sun treffikutsuun vastaa?