Mitä tulee mieleen kun mies sanoo: "En halua parisuhdetta"?
Eli ihan yleisellä tasolla, ei niin että olet tapaillut miestä kolme viikkoa ja sitten hän heittää tuon ilmaan.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:54"]
Aika paljon mitä odotinkin. Mielenkiintosia vaan nää stereotypiat, mulla on eräs kaveri joka ei nuorempana halunnut parisuhdetta. Ei ollut kyllä seksin perässäkään tippaakaan ikinä, muttei kieltäytynyt yleensä jos tilanne tarjoutui. Ja niitähän toki tarjoutui, koska kyseessä kuitenkin atleettinen ja itsevarma kaveri, joka on toisaalta rentoa seuraa mutta myös hyvin suorapuheinen ja anteeksipyytelemätön.
Hän kaiketi koki parisuhteen sellaisena turhana taakkana, jota ei halunnut kun on kivempi harrastella ja olla täysin vapaasti vapaa-ajalla. Nyt kuitenkin 30 ikävuoden kieppeillä haluaa kovasti perustaa perheen. Periaatteessa siis joka naisen unelma, mutta nuorempana ei vaan sitoutuminen kiinnostanut. Väitän että hänestä tulee järjettömän hyvä isä lapsille, sen perusteella mitä olen hänet nuoresta asti tuntenut. Hän on aina ollut vastuunottaja ja huolehtija, joka katsoo ettei aleta liikaa hölmöillä ja sanoo suoraan jos joku tekee typeryyksiä tai puhuu paskaa.
Usein naiset sanovat, että mies joka ei halua parisuhdetta on sitä ja tätä, vastuuton renttu tai pelimies. Ne naiset jotka ovat tehneet tämän oletuksen kaverini kohdalla... noh... hän on ehkä luonteensa puolesta paras mies johon moni nainen on koskaan tutustunut. Voi olla että myöhemmin kaduttaa.
AP
[/quote]
anteeksi, selitätkö, mikä siinä myöhemmin kaduttaisi? Meinaan samahan se on, onko mies mukava vai ei, jos se kerran ei halua mitään suhdetta?
[/quote]
Jos nainen sanoo ääneen mitä tuollaisesta miehestä ajattelee, niin kuin olen monen naisen kuullut sanovan...
AP
Mies ei halua parisuhdetta (ainakaan sinun kanssasi).
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:20"]
Mun mies esitteli KAIKILLE! Niin mökkinaapuritkin tuli tutuksi . Kaikki sujui hyvin. Itse kävin samaan aikaan hyvin henkilökohtaista hetkeä josta tämä mies sitten ilmeisesti ahdistui.
Kännissä toki soittelee ja ehdottelee paneskelua, muuten viikot on hiljasia. Ja ei hän enää halua parisuhdetta vaikka hän sanoo että tykkää todella paljon. Selvinpäin tulee nättejä kehuja, mutta sekin tuntuu olevan työn ja tuskan takana että edes sellaisen saa aikaan. Lienekkö entinen suhde takana niin koville ottanut että luotto meihin naisiin aika heikoilla.
itse en jaksa uskoa että tästä mitään kehittyisi.. Vaikka juuri viime viikonloppuna nähtiin ja törmäsin hänen tuttuihin joille esittäydyin ja tuumasivat takas, että kyllä tietävät kuka olen.. Siis mies puhuu ympäri ja kehuu, mutta mitään ei tapahdu. Jotain mitä mä en ymmärrä.
et ei niistä miehistä ihan selvää ota. Vaikka kuinka olen yrittänyt. Hallaa hän vaan itse tekee omalla käytöksellä..
[/quote]
No ite kun en osaa naisiin luottaa, niin en kyllä pysty sitoutumaankaan vaikka kuinka olisin ihastunut naiseen. Ei siinä välttämättä mitään sen kummempaa.
-mies
Ei liene kiinnostunut sinusta, petailee kenties tapailun lopettamista. Älä missään nimessä anna (enää) pildeä koska jäät tod näk varapillervoksi jolle mies soittaa silloin kun ketään muutakaan ei sillä hetkellä saa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:59"]
Ei liene kiinnostunut sinusta, petailee kenties tapailun lopettamista. Älä missään nimessä anna (enää) pildeä koska jäät tod näk varapillervoksi jolle mies soittaa silloin kun ketään muutakaan ei sillä hetkellä saa.
[/quote] eikun hups sori, luin aloituksen vähän sinnepäin. Mutta siis seksi kelpaisi muttei muu, taustalla voi olla mitä tahansa traumoista siihen että ei vaan kiinnosta.
Se että ei halua parisuhdetta ei välttämättä tarkoita etteikö sinusta pitäisi. Minä kuuluin myös niihin jotka eivät halua heti sitoutua vaan tunnustella ensin maaperää. Tapailimme 3kk ennenkuin rupesin miettimään parisuhdetta mieheni kanssa.
Mun mies esitteli KAIKILLE! Niin mökkinaapuritkin tuli tutuksi . Kaikki sujui hyvin. Itse kävin samaan aikaan hyvin henkilökohtaista hetkeä josta tämä mies sitten ilmeisesti ahdistui.
Kännissä toki soittelee ja ehdottelee paneskelua, muuten viikot on hiljasia. Ja ei hän enää halua parisuhdetta vaikka hän sanoo että tykkää todella paljon. Selvinpäin tulee nättejä kehuja, mutta sekin tuntuu olevan työn ja tuskan takana että edes sellaisen saa aikaan. Lienekkö entinen suhde takana niin koville ottanut että luotto meihin naisiin aika heikoilla.
itse en jaksa uskoa että tästä mitään kehittyisi.. Vaikka juuri viime viikonloppuna nähtiin ja törmäsin hänen tuttuihin joille esittäydyin ja tuumasivat takas, että kyllä tietävät kuka olen.. Siis mies puhuu ympäri ja kehuu, mutta mitään ei tapahdu. Jotain mitä mä en ymmärrä.
et ei niistä miehistä ihan selvää ota. Vaikka kuinka olen yrittänyt. Hallaa hän vaan itse tekee omalla käytöksellä..