Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa koskaan ostaa kondomeja, koska

Vierailija
30.06.2015 |

kassahenkilö ja muut asiakkaat tietävät, mitä teen sillä. Hävettää liikaa ja nolottaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, mutta kun niitä ei vaimisteta riittävän isoja kokoja.

Vierailija
22/41 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrän myyjä antoi puh nuneronsa kun kyselin extrakokoisia kondomeja ja valittelin ettei normikoko mahdu.

Alkuperäinen tarina on mielestäni nokkelampi.

Nainen menee apteekkiin, ja kysyy myydäänkö siellä erityissuuria kondomeja. Kyllä, vastaa myyjä. Sitten nainen kysyy "Voinko jäädä tänne odottelemaan, että joku tulee ostamaan niitä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ostaa wc paperia, kortsuja, siteitä, pukamavoidetta ja kurkkuja. Varsinkin kaikkia samalla kertaa.

Vierailija
24/41 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ainoat ostokset kortsupaketti ja pullo moottoriöljyä. Kassan ilme ei värähtänytkään.

Vierailija
25/41 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🤣🤣🤣😂😭

Vierailija
26/41 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassan kautta vaan.

Vierailija
27/41 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä ongelmana se että jos olen ostanut banaaneja tai kurkkun, niin en jostain syystä voi samaan kombinaatioon ostaa kumeja ja liukkaria, vaikka vaimo on niitä tilannut.

Siis joku siinä banaaneissa, kondomeissa ja liukkarissa on etten vaan voi tehdä sitä. Pitää ensin ostaa banaanit ja kurkut ja lopuksi tulla uudestaan ostamaan kumit erikseen.

Onko muilla samalaisia ongelmia?

T: Mies 39

Ei ole mutta ymmärrän täysin, ei noita vaan VOIS ostaa samalla kertaa

M41

Vierailija
28/41 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä ongelmana se että jos olen ostanut banaaneja tai kurkkun, niin en jostain syystä voi samaan kombinaatioon ostaa kumeja ja liukkaria, vaikka vaimo on niitä tilannut.

Siis joku siinä banaaneissa, kondomeissa ja liukkarissa on etten vaan voi tehdä sitä. Pitää ensin ostaa banaanit ja kurkut ja lopuksi tulla uudestaan ostamaan kumit erikseen.

No vähän samansuuntainen ongelma. Vaimo pyysi taannoin hakemaan pari kurkkua kaupasta, niin oli pakko ottaa samaan kyytiin tuubi liukkaria ettei kassaneiti vaan luule vegaaniksi.

t. nincher

Vierailija
29/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin, melkein nelikymppinen nainen, ostan joskus ihan pokkaa kasvattaakseni kortsuja lähikaupasta. Yleensä ostetaan isommasta kaupasta viikon ostosten kanssa eikä nolota yhtään. Lähikaupassa jostain syystä se on vähän tukalampaa, siellä voi tulla vastaan työkavereita, asiakkaita ja muita tuttuja.

Eihän se kondomien osto kerro muusta kuin siitä että vauvoja ei ole nyt tilauksessa ja seksiä harrastetaan. Ihan normaalia arkea suurimmalle osalle ihmisistä.

mitä lannoitetta käytät, että kortsut kasvaa?

Vierailija
30/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän samansuuntainen ongelma. Vaimo pyysi taannoin hakemaan pari kurkkua kaupasta, niin oli pakko ottaa samaan kyytiin tuubi liukkaria ettei kassaneiti vaan luule vegaaniksi.

t. nincher

Naurahdin :D

Vierailija
31/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsua en ole koskaan käyttänyt. Aina paljaalla ja ehkäisy hoidettu muulla tavoin. Näin on menty jo 20 vuotta.

Lompakossa on kyllä nuorena pidetty kumia, jonka sain. Mutta kukaan nainen ei ole halunnut käyttää.

Vierailija
32/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään kehtaa ostaa kondoomei enää kun viimeksi kassatäti virnuili mulle. m20

No kuule olisit vain iskenyt silmää ;)

Vierailija
33/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ostaa kondomeja oman kylän lähikaupasta kun pelkään että siellä luullaan että tarvitsen niitä toisten poikien kanssa touhuamiseen kun minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää kun olen niin ujo ja saamaton vaikka olen hyvännäköinen ja lihaksikaskin . Tosiasiassa pidän niitä varalla jos joskus tulisi vastaan vaikka turistityttö joka ehdottaisi seksiä kanssani. Pojista en todellakaan välitä.

Poikamies26

Vierailija
34/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odta XL-kortsuja. Niitä kehtaa ostaa aina.

Vierailija
35/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon 64 kortsuja ei saa tavallisista kaupoista. Pitää joka tapauksessa tilata tai mennä seksikauppaan. Siellä ei todellakaan hävetä ostaa kondomeja. Menevät siinä samassa piiskan, pepputapin etc. kanssa. 

M51

Vierailija
36/41 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrän myyjä antoi puh nuneronsa kun kyselin extrakokoisia kondomeja ja valittelin ettei normikoko mahdu.

Kenelle lahjoitit ne??

Vierailija
37/41 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odta XL-kortsuja. Niitä kehtaa ostaa aina.

Minä ostan vain paketin Tunto XL kondomeja ja menen aina saman kassarouvan kassalle, juttelemme samalla muutaman vihjailevan lauseen.

Vierailija
38/41 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, äiti 40+, osti kortsuja omalle pojalle, 15 v.

Molempia nolotti.

Vierailija
39/41 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit ei mahdu mihin?

Mihin se kondoomi yleensä laitetaan satutko tietämään?

. Siis rullataan paisuneen miehennå sukupuolielimen päälle ja eihän se mahdu tarkoitetulle paikalleen mikäli koko on liian pieni.  No toki venyy mutta ei liian tiukkakaan hyvältä tunnu.

Vierailija
40/41 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien ostajasta itselleni tulee mieleen vastuuntuntoinen ihminen (Vähän samalla tavalla kuin pyöräilykypärän, tai heijastinten käyttäjästä). Hän pitää huolta sekä omasta, että vastapuolen terveydestä ja turvallisuudesta. Ja jos vauva ei ole suunnitelmissa, niin ehdottoman hienoa on suojautua ei-toivotulta raskaudelta. 

Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne.

Ostakaa kortsuja ja käyttäkää niitä, jos on tilanne päällä👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi