Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle kirppiksellä myyminen on kannattavaa?

Vierailija
16.02.2022 |

Niin, kenelle? Kertokaapa jipponne? Ostaako kukaan enää pöytäkirppiksiltä?

Ekaa kertaa pöytä helsinkiläisellä lastenkirpputorilla. Nyt olen 8 e voitolla ja pari päivää jäljellä myyntiaikaa... Hinnat ovat alhaiset, 0,50-4 e lasten tavalliset vaatteet, merkkivaatteet 6-8 e. Yhden lapsen käyttämät hyväkuntoiset vaatteet kyseessä.

Jatkossa taidan viedä suoraan vain Kiertsiin. Ei maksa vaivaa, jos pöytävuokran jälkeen jää kymppi käteen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takoan voittoa joka ikinen tilitys ja ihan kirpparipöytä on. Olen pitänyt paikkaa kohta kahden vuoden ajan.

Vierailija
42/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikot, Gugguut yms myyn netin lastenvaatekirppareilla, saa hyvän hinnan. Myin juuri itse ihan perus Hm,Lindex, Newbie, äippäpakkaus vauvanvaatetta ja jäin voitolle 100e mikä on siis ihan ok perusvaatteilla. Hinnat sen 0,5-1e Päälle oli kaikkea epämääräistä tavaraa kasa ja toisen romu on toisen aarre😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun inflaatio tästä pahenee, niin alkaa mennä se kirpparitavarakin kaupaksi. Ainakin ne lastenvaatteet. Lapset kun kasvaa niin on pakko ostaa. Ja haluaa ne aikuisetkin jotain piristystä, ei pelkkä bensan ja ruoan ostaminen ja alelappujen kyttääminen sitä tuo.

Vierailija
44/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin vähän reilu 100e voitolle, edellisellä kerralla syksyllä n.140e.

Riippuu mitä myy. Vaatteita menee huonommin, etenkin, jos myy jotain t-paitoja yms "rytkyjä", mitkä kannattaa kiikuttaa suoraan kierrätykseen.

Siistit, juhlavammat paitulit, hyväkuntoiset farkut ja takit menee hyvin kaupaksi. Cd-levyt menivät muutamassa päivässä (kun myy raskaampaa musiikkia), verhot, lyhdyt, kirjat.. Tämmöiset myy, kun osaa laittaa fiksun hinnan. Itse hinnoitellessani mietin aina mitä itse maksaisin kirppiksellä. Pöytäkirppiksellä ei vaan voi pitää samoja hintoja kuin esim. Torissa tai facebookin kirppiksillä.

Vierailija
45/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kirppiksellä viimeksi. Tosi ikävää että niin paljon huonokuntoista tavaraa tuodaan myyntiin. Sinne parempi tavara ihan hukkuu. Jos vain jaksaa kuvata niin kannattaa melkein myydä facebookin kautta.

Vierailija
46/48 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, jotka myyvät siellä merkkivaatetta

Vierailija
47/48 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otan pöydän viikoksi kerran tai kahdesti vuodessa. Yleensä jään voitolle noin 200e.

Mitä tarkoitat merkkivaatteilla? Liian kalliilta tuntuu joku 8e ellei kyse ole esimerkiksi haalarista. Itse olen myynyt Reimatecit, Metsolat, Me&I ym. Ihan samoilla hinnoilla kuin halpiksetkin.

Nyt viime lokakuussa Reimatecin hyväkuntoinen toppahaalari 3e, yhden talven käytössä olleet monot 2e, Kuomat 2e jne. Icepeakin toppatakkeja (lapsen) mulla oli kaks myynnissä, toinen 2e ja toinen 3e.

Jos niistä tosissaan haluaa eroon niin hinnat halvemmiksi. Varmaan joo nettikirpparilla voisi saada enemmän, mutta itse en jaksa kuvata ja varata, postittaa tai odotella hakijaa.

Kirpparilla näkee usein lasten merkkivaatteita, esimerkiksi Me&I paita joka on ihan kulahtanut mutta hintaa 5e! Ei voi kuin nauraa.

Esim Kaikon jumpsuit 8 e. Ei kyllä nappaisi noin kallista tuotetta myydä halvemmalla, mieluummin annan vaikka jollekin kaverille.

Ap

Ei tällä asenteella kannata lähteä kirppikselle myymään. Ei ihmekään, ettei kauppa käy.

Vierailija
48/48 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp