Jos aikuinen mies ei tee vapaa-ajallaan mitään muuta kuin pelaa tietokonepelejä, niin se on aika noloa
Ymmärrän jos pelaaminen on yksi harrastus muiden joukossa, mutta jos mies ei tee mitään muuta kuin pelaa, niin se kertoo että kyseessä on mies, joka ei tahdo kehittyä elämässään.
Kommentit (87)
Miksi vapaa-ajallaan pitäisi tehdä yhtään mitään? Mitä se muille kuuluu, mitä joku toinen tekee tai on tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille jotka vihaavat pelaamista kun se vie liikaa aikaa, paljonko teillä itsellä kuluu aikaa somessa roikkumiseen?
En nyt VIHAA pelaamista, mutta onhan se aika ärsyttävää jos kumppani on koko päivän koneella eikä kontaktia oikein välttämättä saa kun pelaa vielä mikki päällä.
Somea käytän aika lailla 0 minuuttia päivässä, kiitos kysymästä.
Tämähän siinä on se pohjalla oleva syy. Nainen ei saa niin paljon huomiota kuin haluaisi. Samalla tavallahan metsästäjiä ja kalastajiakin haukutaan, kun ovat aina jossain muualla kuin huomioimassa naista.
Helpompi miehen on pysyä pois pelikoneelta kuin naisen puhelimelta.
Tämän vuoksi olen eristäynyt yhteiskunnasta, enkä edes halua parisuhdetta. Töissä on pakko käydä, mutta siihen minun kontaktini naisten kanssa jäävätkin. Onneksi.
Kotonani saan pelata rauhassa niin paljon kuin haluan kenenkään valittamatta. En käytä rahaa oikeastaan muuhun kuin pelaamiseen eli joka kuukausi säästöni kasvavat noin 1500 eurolla.
Säästöni olen jo testamentannut eräälle miesjärjestölle.
Tää pelailuun puuttuminen ja siitä mainitseminen on miesten alentamista.
Muistetaan kuitenkin että ihan vasta miehiä herroteltiin ja heille niiattiin kadulla ja hattua nostettiin tervehdyksen merkiksi oman eläinlajin kuninkaalle. Etenkin parhaassa iässä olevalle miehelle osoitettiin suurta huomiota.
Nyt tää huomio on jostain syystä vittuilevaa ja alentavaan sävyyn pojittelevaa.
Totuus on kuitenkin että miehet on miehiä edelleen. Heillä on voima ja heillä on valta. Joten turpa kiinni tai rintamalle ei mennä.
Miksi menis tappelemaan venakoita vastaan, jos täällä vain pojitellaan ja haukutaan luuseriksi.
Noniin, vedimpä luut kurkkuun saatana. Miettikää tätä loppupäivä.
Meidän herrojen pitää välillä ärähtää että tuvassa on hiljasta.
Onk tää tält erää selvä? hä?
Nykyään onneksi pelaa aika moni nainenkin, kaikki eivät ole niin pihalla kuin sinä.