Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aikuinen mies ei tee vapaa-ajallaan mitään muuta kuin pelaa tietokonepelejä, niin se on aika noloa

Vierailija
16.02.2022 |

Ymmärrän jos pelaaminen on yksi harrastus muiden joukossa, mutta jos mies ei tee mitään muuta kuin pelaa, niin se kertoo että kyseessä on mies, joka ei tahdo kehittyä elämässään.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa se on arvostella muita.

Vierailija
2/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen nainen ei tee vapaa-ajallaan mitään muuta kuin katsoo tosi-tv:tä, tai provoilee av-palstalla, niin se on aika noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloa, mutta kohtuullisen ärsyttävää, koska halu kehittyä elämässä jää herkästi sen pelaamisen jalkoihin. Meillä mies kehittyi sen verran, että sai lapset tehtyä ja saa jotakuinkin hoidettuakin, silloin kun on pakko, mutta jos ei ole pakko, pelit menee lasten (ja luonnollisesti puolison) edelle. Kehittymishalua esim. paremmaksi vanhemmaksi ei ole, ainoa mistä haaveilee on parempi työpaikka, mutta ei mitään elettä sellaisen etsimiseen.

Eli ap:n sanoissa on kyllä totuuden siemen, mutta ei koko totuus. Ennemmin otan silti kotona pelaavan miehen kuin baareissa sun muissa riennoissa juoksentelevan tyypin, josta ei ole sitä vähääkään lastenhoitoapua tai seuraa, kun ei ole koskaan kotona. Eikä tarvi pelätä, että pettäisi, kun ei missään koskaan käy :D

Ai niin, olen varmaan itsekin luuseri, kun olen pelaava nainen. Minulla tosin on parempi priorisointi lasten, kodinhoidon ja työn suhteen, ja haaveita ylenemiselle/töissä etenemiselle sitten joskus, kun perhevapailta töihin palaan.

Vierailija
4/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on vielä lapsen asteella ja pelailee pelejä siellä miesluolassaan, miten noloja

Vierailija
5/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön mitä tekee. Mutta moni tarvitsee kävelylenkin tai muuta, koska se pitää elimistön kunnossa.

Vierailija
6/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites naiset joiden kaikki vapaa aika menee omaan ulkonäköön ja someen?

Vierailija
7/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korona ja olen melko oireeton, mutta en voi tehdä etätöitä. Menee siis lähinnä lomaillessa nämä muutamat päivät. En ole tehnyt muuta kuin pelannut xboxilla, vaikka olenkin keski-ikäinen naisihminen. Enkä kyllä tee terveenäkään paljon mitään muuta. Töissä saa sitten juosta ihan tarpeeksi tukkaputkella.

Vierailija
8/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on vielä lapsen asteella ja pelailee pelejä siellä miesluolassaan, miten noloja

Moni nainen on vielä lapsen tasolla ja katsoo telkkaria siellä naisluolassaan, miten noloja.

Vierailija
9/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo pelien pelaaminenkin jonkinlainen harrastus.

Surkeampaa olis, jos mies vain kattelis sohvalla maaten telkkaria, söis ja kiskoisi olutta illat pitkät.

Vierailija
10/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sen aikuisen ihmisen sitten pitäisi tehdä? Jos on talot, työt ja lapsetkin jo maailmalla niin mitä? Mua ainakin rentouttaa pelaaminen, saa ajatukset muualle. Sitäpaitsi me pelataan puolison kanssa tosi paljon yhdessä. Tällä hetkellä Divinity2:sta, siinä kyllä joutuu aivoja käyttämään.

Vierailija
11/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pelaa pelkkiä palapelejä, onko se noloa?

Vierailija
12/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies tekee mitä itse tykkää. Murehtimatta siitä mitä joku av-mamma ajattelee.

Vierailija
13/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähänkö noloo kun mies tekee mitä itse haluaa eikä tee sitä mitä nainen haluaa

Vierailija
14/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin katsominen on vielä passiivisempaa ja kuinka monet sitä tekeekään. 

Vierailija
15/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lisäks ruudulle runkkaa.

Semmosia ”miehiä”suomi pullollaan.

Vierailija
16/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tod.näk kuitenkin käyttää vapaa-aikansa somettamiseen, joka on vielä pahempaa koska narsismi.

Vierailija
17/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin tälläisen miehen kanssa ja voin sanoa, ettei ikinä enää uudestaan.

Seurustelin televisiota katsovan naisen kanssa, ja voin sanoa, ettei ikinä enää uudestaan.

Vierailija
18/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tärkeämpää mitä se töissä tekee.

Vierailija
19/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarin katsominen on vielä passiivisempaa ja kuinka monet sitä tekeekään. 

Sepä se. Nukahdan väistämättä jos puolison kanssa katsellaan telkkaria, se on niin puuduttavaa. Jos taas pelaamme, olen pirteä ja höpöttelen.

Vierailija
20/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne lisäks ruudulle runkkaa.

Semmosia ”miehiä”suomi pullollaan.

Mutta mitä se kertoo mammojen seksitaidoista? Täällä aina sanotaan, että kukaan ei kieltäydy hyvästä seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi