Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ison kolauksen itsetuntonne saa jos mies ei treffien ja yhteisen yön

Vierailija
16.02.2022 |

jälkeen halua tavata teitä uudestaan? Jos siis itse olette todella ihastuneita mieheen. Onko suuri kolais ja suru, jota mietitte pitkään tyyliin miksi en kelvannut... Vai uutta matoa koukkuun vaan?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapahtui kahden yön jälkeen, eli melkein sama asia. Hengissä ollaan mutta kyllä, oli kova kolaus enkä ole vielä näin vuosienkaan päästä päässyt yli. Koen olevani kelpaamaton inhotus, jonka on turha enää edes yrittää mitään.

Siinä rehellinen vastaus.

Sama minulla ja siksi mietinkin onko normaalia tuntea ja vatvoa näin...

Ap.

No ihmiset on erilaisia, toiset ovat herkempiä. Mulle on tosi luontaista ottaa kaikki pettymykset tosi raskaasti, joten ihan luonnollista on että otin tämänkin. Silloin kun jostain innostun, laitan todellakin kaiken likoon, ja jos sitten epäonnistun, tulen alas tosi korkealta. Näillä mennään.

Kiva kuulla, että muitakin herkkiksiä on. Tällä palstalla kun suuri osa on sitä mieltä, että naisen omaa tyhmyyttä jos odotta jotain ja pettyy ja nainen ansaitsee räkäiset naurut tai moraalisaarnan.

Herkkikset ilman mt-ongelmia eivät säntää sänkyyn lähes tuntemattomien miesten kanssa. Mt - ongelmainen on johon liittyy persoonallisuushäiriöt, missä ollaan yliherkkiä torjunnalle ja kritiikille, estynyt-riippuvainen persoonallisuus.

Ei estynyt personaalisuushäiriöinen ryntää sänkyyn, olet ihan pihalla.

Estyneen persoonallisuushäiriön kriteereihin kuuluu " kaipaa korostuneesti kiintymystä ja hyväksyntää." Ei normaali psyyke vatvo kuukausi- tai vuositolkulla yhtä torjuntaa lähes tuntemattomalta mieheltä jonka on tavannut vain kerran tai vaikka useampiakin kertoja.

Vierailija
62/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä osuisiko itsetuntoon niinkään, lähinnä vaan sydämestä riipisi ja harmittaisi.  Toisaalta ihastumiseni laantuisi nopeasti, koska jos toinen ei pidä minusta niin fiilikset katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla