Kuinka ison kolauksen itsetuntonne saa jos mies ei treffien ja yhteisen yön
jälkeen halua tavata teitä uudestaan? Jos siis itse olette todella ihastuneita mieheen. Onko suuri kolais ja suru, jota mietitte pitkään tyyliin miksi en kelvannut... Vai uutta matoa koukkuun vaan?
Kommentit (62)
Ohoh, onpa tässä ketjussa eri ääni kellossa kuin siinä, jonka taannoin tein tästä aiheesta ja ihmettelin, että oikeastiko ihmiset menee heti sänkyyn uuden ihmisen kanssa, vaikka olisivat tosissaankin kiinnostuneita. :D
Ja että miten epäkunnioittavaa/loukkaavaa se on, jos mies yrittää heti seksiä.
Kymmeniä sivuja naiset ja miehet jankkasivat miten pihalla minä olen, ja että kyllä seksi on normaalia ja kaikki menee heti sänkyyn ja niin heidänkin suhteet ovat alkaneet yms.
Nyt sitten ihan päinvastaista settiä.
Taitaa palstalla käydä sen sorttista porukkaa, että pitää aina vaan päästä haukkumaan aloittajaa ja vänkäämään vastaan, viis siitä mitä mieltä se aloittaja on.
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen antaa ekojen treffien jälkeen (aikana), niin onhan se aika turn off miehelle, vaikka se sitä halusikin. Liian helppo.
Näinhän se on. Panoille ja vaimolle on eri kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa tässä ketjussa eri ääni kellossa kuin siinä, jonka taannoin tein tästä aiheesta ja ihmettelin, että oikeastiko ihmiset menee heti sänkyyn uuden ihmisen kanssa, vaikka olisivat tosissaankin kiinnostuneita. :D
Ja että miten epäkunnioittavaa/loukkaavaa se on, jos mies yrittää heti seksiä.Kymmeniä sivuja naiset ja miehet jankkasivat miten pihalla minä olen, ja että kyllä seksi on normaalia ja kaikki menee heti sänkyyn ja niin heidänkin suhteet ovat alkaneet yms.
Taitaa palstalla käydä sen sorttista porukkaa, että pitää aina vaan päästä haukkumaan aloittajaa ja vänkäämään vastaan, viis siitä mitä mieltä se aloittaja on.
Totta, niin toksista porukkaa täällä on. Oikeita machiavellisteja jotka nauttii toisten loukkaamisesta.
Mulla on kyllä muutamia tälläisiä tapauksia ollut. Pahaltahan se on tuntunut, kun ei edes toinen seksikerta kelpaa. En ole yhtään ymmärtänyt että miksei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tapahtui kahden yön jälkeen, eli melkein sama asia. Hengissä ollaan mutta kyllä, oli kova kolaus enkä ole vielä näin vuosienkaan päästä päässyt yli. Koen olevani kelpaamaton inhotus, jonka on turha enää edes yrittää mitään.
Siinä rehellinen vastaus.
Sama minulla ja siksi mietinkin onko normaalia tuntea ja vatvoa näin...
Ap.No ihmiset on erilaisia, toiset ovat herkempiä. Mulle on tosi luontaista ottaa kaikki pettymykset tosi raskaasti, joten ihan luonnollista on että otin tämänkin. Silloin kun jostain innostun, laitan todellakin kaiken likoon, ja jos sitten epäonnistun, tulen alas tosi korkealta. Näillä mennään.
Kaikki likoon? Ok. Tässä syy miksi olet sinkku. Mies ymmärsi, että takerrut saman tien.
No kyllä. Menen vahvasti tunteella ja huomaan miehestä aika lailla välittömästi haluanko hänet vai en. Jos haluan, silloin annan kaiken mitä minulla on. Muille taas en anna yhtään mitään. Jos mies ei osaa päättää pitääkö minusta vai ei, totean että ole hyvä ja etsi joku muu. En siedä sellaista "kattellaan"-meininkiä enkä ihmisten testailua. Jos et osaa päättää, et ole minua varten.
Pelaamisen ja kaikki tai ei mitään -mentaliteetin on myös välissä se kultainen keskitie.
En oikein hahmota sitä kultaista keskitietä. Joka tapauksessa minä menen sitä toista äärilaitaa ja haluan siinä suhteessa kaltaiseni.
No tietysti saa haluta. Ja kai tuollaisia ajatuksia voi jollakulla olla. Mutta sun pitää ymmärtää, että jos joku mies pakenee, hän tekee sen sen takia, että takerrut heti liikaa.
Ei vaan pohjimmainen syy on, ettei hän pidä minusta riittävästi. Mies on siis väärä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä muutamia tälläisiä tapauksia ollut. Pahaltahan se on tuntunut, kun ei edes toinen seksikerta kelpaa. En ole yhtään ymmärtänyt että miksei.
Etkö yhtään kykene itsereflektioon?
Jos mies antaa seksiä heti ekoilla treffeillä niin kyllä ihastus kuolee, kun on niin helppo. Ei ole aviomiesmateriaalia. Ei voi tietää, miten montaa naista on pannut heti ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään kykene itsereflektioon?
Kykenen. Itse ihmettelen sitä miksi seksi jää vain yhteen kertaan. Ehkä sitten toisesta ei olekaan ollut niin hyvää seksiä mitä omasta mielestä. Tai luonteet ei sovi yhteen. En tiedä. Mutta tää vähentää kyllä intoa harrastaa miesten kanssa spontaanisti seksiä, vaikka itse tykkäänkin tehdä niin.
En ihastu helposti, enkä mene sänkyyn ellen ole ihastunut ja suhde jo aika lailla selvä homma.
Mutta jos mies tuohon asti taitavasti esittäisi olevansa samaa mieltä ja sitten sanoisi että ei vaiskaan, kokisin sen petoksena.
Kumma kysymys. En minäkään halua tavata miestä. Ja mikä yhteinen yö? Kun akti on loppu niin eteisessä on reikä seinässä mistä voi kävellä ulos.
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen antaa ekojen treffien jälkeen (aikana), niin onhan se aika turn off miehelle, vaikka se sitä halusikin. Liian helppo.
Jos mies alkaa vonkumaan tai edes vihjailemaan ekojen treffien jälkeen (aikana), niin onhan se aika turn off naiselle. Liian helppo.
Vierailija kirjoitti:
Ja että miten epäkunnioittavaa/loukkaavaa se on, jos mies yrittää heti seksiä.Kymmeniä sivuja naiset ja miehet jankkasivat miten pihalla minä olen, ja että kyllä seksi on normaalia ja kaikki menee heti sänkyyn ja niin heidänkin suhteet ovat alkaneet yms.
Niin, tässä ketjussa taas sanotaan että on mt-ongelmainen jos menee heti sänkyyn. Vastaavasti jos ap ei menisi haukuttaisiin frigidiksi tiukkapipoksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet ovat niin kaksinaismoralisteja. Ei haluta naista joka on valmis seksiin, mutta toisaalta ruikutetaan kun vaimon kanssa ei ole tarpeeksi seksiä. Toisaalta jos olisi, alkaisi vaimokin varmaan tuntua huor*lta tuolla miesten logiikalla.
En osaa kuvitella meneväni sänkyyn ekojen treffien jälkeen, ellei sitten ole tunnettu jo entuudestaan pidempään.
Olen kyllä mennyt sänkyyn kolmannella tapaamiskerralla, mutta siinä vaiheessa oltiin tunnettu kuukausia, vietetty toistemme kanssa useampia päiviä näillä tapaamiskerroilla ja kun oli aika selvää, että suhde on syntymässä.
Toisaalta jos aloituksen tilanne tapahtuisi, tuskin tuossa vaiheessa osaisin kauheasti ajatella muuta kuin että näemmä mies olikin vain joku hyväksikäyttäjä seksinvonkuja ja hyvä päästä sellaisesta eroon.
Miksi miehet luulevat voivansa testailla naisten "moraalia" (tai mitä helvettiä liekään) menemällä sänkyyn heidän kanssaan, julistamalla naiset hor*iksi ja silti voivansa itse pysyä entisellään? Ei, poikaseni, ihan yhtä hor* ja "moraaliton" olet sitten itsekin. En minäkään huoli ekoilla treffeillä sänkyyn menevää tai sitä haluavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet ovat niin kaksinaismoralisteja. Ei haluta naista joka on valmis seksiin, mutta toisaalta ruikutetaan kun vaimon kanssa ei ole tarpeeksi seksiä. Toisaalta jos olisi, alkaisi vaimokin varmaan tuntua huor*lta tuolla miesten logiikalla.
Hieman eri asioista kyse. Ekojen treffien jälkeen jos nainen antaa, niin syntyy sellainen kuva, että tämä nainenhan antaa heti kaikille. Ei synny naisesta mikään luotettava kuva, jolloin nainen nähdään enemmän panomateriaalina kuin parisuhde-ehdokkaana. Pohjalla tässä on lähinnä biologiset syyt. Naimisissa on jo sitten satsattu suhteeseen, ja seksin puute voidaan nähdä kiintymyksen puutteena. Ja vaikka nainen haluaisi paljon seksiä, niin ei sitä nähtäisi huor*n piirteenä, koska kohteen tulee olla juurikin tämä mies. Jos nainen vihjailisi että muutkin kelpaisivat, niin sitten olisi kyllä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asioista kyse. Ekojen treffien jälkeen jos nainen antaa, niin syntyy sellainen kuva, että tämä nainenhan antaa heti kaikille. Ei synny naisesta mikään luotettava kuva, jolloin nainen nähdään enemmän panomateriaalina kuin parisuhde-ehdokkaana. Pohjalla tässä on lähinnä biologiset syyt. Naimisissa on jo sitten satsattu suhteeseen, ja seksin puute voidaan nähdä kiintymyksen puutteena. Ja vaikka nainen haluaisi paljon seksiä, niin ei sitä nähtäisi huor*n piirteenä, koska kohteen tulee olla juurikin tämä mies. Jos nainen vihjailisi että muutkin kelpaisivat, niin sitten olisi kyllä ongelma.
Ei vaan jos nainen on avioliitossalin noin seksin perään on taatuskin muidenkin miesten perään ja siten h***amateriaalia sinun logiikallasi. Ihan biologiaa tuo on.
Olen saanut kahdesti pakit ihastukseni kohteelta. Heidän tapansa tehdä se oli hyvin erilaiset ja vaikuttivat minuun todella eri tavoin.
Ensimmäinen teki selväksi että seksi kelpaa, mutta muutoin en ole hänelle riittävän hyvä. Hän oli välinpitämätön ja jopa julma. Antoi aina välillä toivoa jotta saisi sitä seksiä mutta aina tilaisuuden tullen piikitteli ja muistutteli mikä kaikki minussa oli pielessä että hän ei voinut edes harkita suhdetta. Voin henkisesti pahoin säätämisen ajan ja pitkään sen jälkeen. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi ja manipuloiduksi.
Toinen taas oli todella hienotunteinen. Hän ei missään vaiheessa esittänyt mitään, hän sanoi suoraan että vaikka hänen mielestään olen mahtava ihminen, kaunis omalla tavallani ja hän viihtyy kanssani, hänellä ei kuitenkaan ole minua kohtaan romanttisia tunteita. Seksiä hänkin oli silti tietysti valmis harrastamaan, mutta varmisteli paljon että en kokisi oloani hyväksinäytetyksi ja sanoi että minun hyvinvointini määrittelee sen että sekstaillaanko kevyesti vai ei. Hän kertoi rehdisti mitä hänellä on tarjota ja mitä ei. Tottakai itkut tirautin kun tunteet eivät kohdanneet, mutta silti hänestä jäi todella positiivinen muisto ja hyvä fiilis. Toivon hänelle pelkkää hyvää.
Totta kai sillä on merkitystä miten mies on käyttäytynyt. On eri asia jos mies on manipuloinut ja sanonut, että on tunteita kuin jos mies sanoo suoraan että haluaa vain seksiä.
Kiva, että täällä en empaattisia ja kannustaviakin kommentteja! Eikä vain lyttääviä, joilla yritetään saada toinen maanrakoon.