Tein tänään kaksi pellillistä pizzaa. Miehen kanssa syötiin, ainekset maksoi 27,77 euroa!
Vehnäjauho 2,79 euroa
Rypsiöljy 2,15 euroa
Kuivahiiva 1,49 euroa
Suola 1,75 euroa
Ketsuppi 4,65 euroa
Tonnikala 2,19 euroa
Katkaravut 3,99 euroa
Sinisimpukat 2,99 euroa
Edamjuusto 5,09 euroa
Oregano 0,68 euroa
Mitä järkeä?
Kommentit (36)
Pistitkö kahteen pizzaan pullollisen ketsuppia? Ja kilon suolaa?
No ei kyllä olekaan mitään järkeä :O
Miksi teette noin halpoja pitsoja?
Aika kallista, tuolla hinnalla saa 2 pizzerian pizzaa ja juomat
Oisitte käyneet turkkilaisilla. Ois maksannu 20€ yhteensä ja pizzat tehty teidän puolesta.
Mä ostin lidlin pakaste altaan pizzan tänään. Maksoi 2€ ja risat.
Minä tein torstaina DIllingerin eilen ja se maksoi 2,82 €,
Perjantaina tein Quattro Stagionin ja se maksoi 3,15 €
Lauantaina tein Mexicanan ja se maksoi 3,17 €
Ja tänään tein Bolognesen ja se maksoi 2,15 €.
+ joku kilowatto sähköä, mutta sehän on melkein ilmaista.
Minä tein toissa vuonna pellillisen. Maksoi 10.
Verisuonet huutaa noita teidän suolamääriä. Painoakin löytyy varmasti mukavasti tuolla rasvan käytöllä.
Söin ulkona tänään kanaa haudutettua punaisessa curry-kookosmaidossa ja Jasmin riisiä hintaan 100 bahtia eli noin 2.50 euroa. Juotavaksi otin shingha oluen 60 bahtilla eli n.1.50 E. / Pattaya
Pizzaan laitetaan tomaattikastiketta eikä ketsuppia. Mutta olette kyllä rajuja syömään, jos teit pitsaa kahdesta kilosta jauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Oisitte käyneet turkkilaisilla. Ois maksannu 20€ yhteensä ja pizzat tehty teidän puolesta.
Suurin osa pizzoista 12,50€ kpl ja iso juoma 4,50€.
Onko sulla Konalan jauhelihamies mies nykyään? Sanoit ettet ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan laitetaan tomaattikastiketta eikä ketsuppia. Mutta olette kyllä rajuja syömään, jos teit pitsaa kahdesta kilosta jauhoja.
Jauhot pitää ostaa sellaisessa paketissa kuin ne myydään. Ostaisin vain pizzan verran jos mahdollista. Samoin suola ym. Ei voi vaikuttaa hintaan tältä osin.
Aika halpaa pitsaa. Laadukas juusto jo maksaa tuon verran.
Mikä ihme vimma näitä hintoja laitella, eikähän jokainen osaa laskea. Ketä kiinnostaa sun pitsan sisältö ja hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhot pitää ostaa sellaisessa paketissa kuin ne myydään. Ostaisin vain pizzan verran jos mahdollista. Samoin suola ym. Ei voi vaikuttaa hintaan tältä osin.
Ajatella. Minä tein pizzaa ja otin vehnäjauhoja kaapissa olevasta pussista 5dl. Ihan ilmaiseksi!
Ei mitään.