Sinä laiha ja siro! Miten olet syönyt ja liikkunut tänään?
Kommentit (110)
159/47 ja 25v (ja 1v lapsi)
Klo 7-10 vettä
Klo 10 Riisimakaronia, kikherneitä, Lidlin salmiakkisuklaata puoli levyä.
Noiden jälkeen ei vielä muuta, mutta todennäköisesti ainakin lisää suklaata.
Iltapäivällä jätskiä kiskalta, lohikeittoa
Illalla salaattia runsaalla öljyllä ja paljon öljyssä lilluvaa fetaa ja vielä vähän karkkia ja ehkä pähkinä-hedelmäsekoitusta
Väleissä kun nälkä iskee, syön ehkä juustovoileipää ja/tai hedelmiä
Voi olla etten liiku tänään ollenkaan ja jos liikun niin vähän löntystelen ulkona.
Olen aina ollut laiha ja uskon että se on enemmän kiinni geeneistä kuin syömisistä ja liikkumisesta/liikkumattomuudesta. Minulla kävi geenilotossa hyvä tuuri, sillä toinen siskoistani on ainakin helpommin lihavaa sorttia kuin minä.
Olen ihan kotosalla vaan. Aamulla leipää ja kahvia, lounaaksi söin muutaman palan eilen ostamaani perhepitsaa, välillä napostelen karkkia ja napsin suuhun jääkaapista kaikenlaista pientä. Illalla laitan kunnon ruokaa, syön jäätelöä jne.
165/46
ps. Minä olen aina voinut syödä ihan mitä vaan lihomatta. Tosin ikää vasta 22, ja äitini tuntien voi hyvin olla, että hormonitoiminnan muuttuessa lihomisherkkyyskin kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:06"]
Aamulla salaattileivän (reissumies) ja iso kuppi maitokahvia. Nyt syön omenaa. Lounas myöhästyi töiden takia, mutta se on kaalipataa soijarouheella.
172/58
[/quote]
Unohtui mainta: 6 kilometrin lenkki reipasta kävelyä aikaisin aamulla.
Aamulla iso kahvi täysmaidolla ja n. desi sokeritonta mysliä tilkalla maitoa. Lounaaksi puolikas juustomunakas (annoksessa 1,5 munaa ja muutama siivu asiago -juustoa) ja omena.
Aion syödä vielä hedelmiä välipalaksi ja illallisella varmaan kasvispastaa ja muutaman palan suklaata. Jos jaksan teen töiden jälkeen pienen hiit-treenin ja vatsalihaksia.
Mitat 177/53
Aamupala: viherpirtelö ja kaksi isoa maitokahvia sekä kulhollinen maustamatonta jogurttia
Lounas: itsetehtyä lasagnea
Välipala: ruisleipää kinkulla ja juustolla, kulhollinen jäätelöä ja Mars-patukka
Päivälliseksi olin ajatellut kokata pasta carbonaraa. Sen seuraksi lasi tai kaksi punkkua. Iltapalaksi ehkä lisää jäätelöä :)
Treenit: ei mitään :D en harrasta urheilua, pysyn kiinteänä ihan vain arjen hyötyliikunnalla (pyöräilen ja kävelen joka paikkaan, en käytä koskaan hissiä vaan menen aina portaita jne.) Mitat: 170cm/54kg.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:50"]Oon syönyt 3 palaa ruisleipää, pari leikkelettä, jogurtin ja kahvia. Syön tänään vielä yhden grillimakkaran, uusia perunoita, maissia. (Salaattia olisi normaalisti mutta ainekset loppu enkä pääse kauppaan vasta kuin illemmalla.) Alkuillasta juon kupin kahvia ja syön ehkä leipää ja banaanin. Mitat 176/58.
[/quote]Tähän unohtui laittaa että käyn tänään niinkuin joka päivä reilun kolmen kilometrin lenkin, välillä juosten välillä kävellen.
Aamupalaksi n klo 7.00 kaurapuuroa ja lasillinen itse tehtyä tuoreomenamehua. 9.30 kahvi ja paahdettu ruisleipä, päällä salaattia ja oltermannia.
Kävellen/hölkäten, lapsi pyörällä n 2km leikkipuistoon, siellä touhuttiin 1,5h ja sama matka takaisin, molemmilla vesipullot matkassa. Lounaaksi lasagnea täysjyväpastalevyillä ja varhaiskaalisalaatti, pari lasillista vettä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:53"]Aamupalaksi n klo 7.00 kaurapuuroa ja lasillinen itse tehtyä tuoreomenamehua. 9.30 kahvi ja paahdettu ruisleipä, päällä salaattia ja oltermannia.
Kävellen/hölkäten, lapsi pyörällä n 2km leikkipuistoon, siellä touhuttiin 1,5h ja sama matka takaisin, molemmilla vesipullot matkassa. Lounaaksi lasagnea täysjyväpastalevyillä ja varhaiskaalisalaatti, pari lasillista vettä.
[/quote]
Ne mitat... 173cm/56kg
Olen syönyt lautasellisen puuroa enkä ole vielä oikein liikkunut. Mitat 156cm/46kg
Aamulla omena ja kaurapuuroa, kahvia.
Töissä kahvitauolla toinen omena ja pähkinöitä.
Lounastauolla kookoscurry-tofuwokkia ja riisiä.
Juuri äsken napostin kaksi riisikakkua juustolla ja kananmunalla.
Illalliseksi joko samaa wokkia kuin lounastauolla, tai sitten keksin jotain muuta. Lasagnea tekisi mieli.
Jos käyn juoksemassa tai pyöräilemässä niin iltapalalle otan pähkinöiden ja teelitran lisäksi maitorahkaa mehukeitolla. Mahdollisesti hän kattilapoppareitakin.
Olen fyysisesti raskaassa työssä ja harrastan joogaa ja hikiliikuntaa 4-5x viikossa 30-2h kerrallaan.
155/43
Olen juonut aamulla 2 kuppia kahvia ja syönyt aika paljon Aino-jätskiä (oli vieraita). Äsken söin metwursti-juusto-voileivän ja nyt on tulossa teetä. Kohta sitten syön tomaattikeittoa ja krotunkeja. Ja sitten myöhemmin syön spagettia, nam! t .50kg
Aamiaiseksi kolme kuppia maitokahvia, kaksi purkkia viiliä ja mandariini ja banaani, lounaaksicurrytonnikalarisottoa, salaattia, jissa lehtikaalta, paprikaa, fetaa ja oliiveja sekä kurkkusalaattia. Illalla salille. Mitat 162cm/62 kg, olen raskaana :)
Aamulla söin kaksi palaa kauraleipää, päällä oivariinia ja kermajuustoa. Niiden kanssa join maitokahvin.
Lounaaksi söin n. 20 cm pitkän patonginpalan, jonka välissä oli lohta ja kananmuna sekä kasviksia.
Välipalaksi ajattelin syödä banaanin.
Töiden jälkeen illalla syön varmaan fetasalaattia oliiviöljyllä, rahkaa ja marjoja.
Mitat: 155cm/48kg
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:02"]
Olen juonut aamulla 2 kuppia kahvia ja syönyt aika paljon Aino-jätskiä (oli vieraita). Äsken söin metwursti-juusto-voileivän ja nyt on tulossa teetä. Kohta sitten syön tomaattikeittoa ja krotunkeja. Ja sitten myöhemmin syön spagettia, nam! t .50kg
[/quote]
-lisäys: en ole liikkunut juuri yhtään tänään, koska oli vieraita kylässä. En muutenkaan harrasta juuri muuta kuin hyötyliikuntaa, inhoan hikiliikuntaa. Salilla pitäisi alkaa käydä, ei vaan oikein ole arjessa aikaa.
Kaksi ruisleivän puolikasta kalkkunalla, kahden munan munakas, kulhollinen luonnon jugurttia hunajan ja mustikoiden kanssa. Juomaksi vettä. Äsken söin puolikkaan vesimelonin (800g?) leffaa katsoessani. Illalla syön pastaa tomaattikastikkeella ja salaattia. En aijo lähteä lenkille tai salille tänään.
174cm ja 57kg
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:04"]Aamulla söin kaksi palaa kauraleipää, päällä oivariinia ja kermajuustoa. Niiden kanssa join maitokahvin.
Lounaaksi söin n. 20 cm pitkän patonginpalan, jonka välissä oli lohta ja kananmuna sekä kasviksia.
Välipalaksi ajattelin syödä banaanin.
Töiden jälkeen illalla syön varmaan fetasalaattia oliiviöljyllä, rahkaa ja marjoja.
Mitat: 155cm/48kg
[/quote]
Liikunta unohtui. Eli teen n. tunnin joogatreenin tai käyn lenkillä illalla.
Kaksi kuppia kahvia, paahdettu kauraleipä juustolla, juustonaksuja. 167/48
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:15"]Kaksi kuppia kahvia, paahdettu kauraleipä juustolla, juustonaksuja. 167/48
[/quote]
Niin ja ajattelin maata koko päivän sängyssä kattoon netflixiä.
Aamulla salaattileivän (reissumies) ja iso kuppi maitokahvia. Nyt syön omenaa. Lounas myöhästyi töiden takia, mutta se on kaalipataa soijarouheella.
172/58