Naisesta häviää seksikkyys kun tulee äidiksi
Näin se vaan on. Ei ole enää vapautta viilettää ympäriinsä ja tehdä mitä haluaa.. Miehiä kiinnostaa villit sinkut eikä äitykät. Sorry vaan. Synnyttäneellä on riipparit, löysä pillu, löysää nahkaa mahassa ns. Mahapussukka ja löysä selluperse. Siis hyi !.
Kommentit (26)
Miun äiti on kaunis ja kaunein kaikista vaikka on 3 synnyttäny! :)
On kyllä ihan totta ikävä kyllä. Jokin pilke siinä häviää silmäkulmasta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:26"]Miun äiti on kaunis ja kaunein kaikista vaikka on 3 synnyttäny! :)
[/quote] Et tiedä vielä mitään miesten laatuvaatimuksista ja hyvä niin.
Monen miehen mielestä äidilläsi on monia turn off piirteitä..
Jännästi myös koko olemus lössähtää, hiukset lyhenee kuin itsestään yms..
Ap:n kuvaus sopii minuun. Tunnen useamman äidin joiden rinnat ei riipu, maha ei ole nahkapussi eikä pepussa selluliittia. Hiukset ovat pitkät.
T:Lapseton
Ei tarvitse miellyttää miehiä vaan sitä omaa miestä. Joten nou hätä :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:50"]Näin se vaan on. Ei ole enää vapautta viilettää ympäriinsä ja tehdä mitä haluaa.. Miehiä kiinnostaa villit sinkut eikä äitykät. Sorry vaan. Synnyttäneellä on riipparit, löysä pillu, löysää nahkaa mahassa ns. Mahapussukka ja löysä selluperse. Siis hyi !.
[/quote]
Oonko siis super ihku miesten mielestä kun on silikonit ja synnytin sektiolla? Tosiasiassa. Ei kiinnosta helkkariakaan. Mä olen äiti, mun mahassa on arpi hätäsektiosta. En peitä sitä, en häpeä sitä. Hyvä se on miehenä tulla huutelemaan kuinka nainen on piloilla lastensaannin jälkeen kun itse ei tarvitse niiden saantiin mitään muuta tehdä ku heittää tavarat pildeen/kuppiin ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:40"]Ei tarvitse miellyttää miehiä vaan sitä omaa miestä. Joten nou hätä :)
[/quote]
Ai karsealla olemuksella (ap:n kuvaamat esim) sitä omaa miestä miellytetään.. Huhhuh. Veikkaan että kiihottuu enemmän pamela Anderssonista kun sun löysästä nahkasta
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:40"]Ei tarvitse miellyttää miehiä vaan sitä omaa miestä. Joten nou hätä :)
[/quote]
Sun ei tartte miellyttää ketään. Sorge
Se on sitten niiden isämiesten häpeä jos heitä kiinnostaa villit sinkut eikä oma vaimo ja lapsi.
T: myös lapseto, sinkku mutta järkevä ja moraalinen sellainen
No niin ap-pieni ja muut pikkupojat, hyvää yötä :)
Tissit roikkuu ja on täynnä arpia. Maha ei oo tyhjä nahkapussukka vaan järjetön muhkura. Täynnä läskiä. Selluliitti perseen seurana on myös selluliittiset reidet. Hiukset on älyttömän ohuet. Vois puhua jo varmaan kolmoisleuasta. Mut hei, en oo äiti niin oon vissiin tosi sexy.
.
.
.
Ja tää on sit ihan totta :D 156cm ja 110kg. Grr
Ainiin. Pillusta vielä. En löysäks kyllä sanois. On niin hyvin läskien välissä ja alla puristuksissa ettei sinne mitään mahu. Ehkä, en voi varmaks sanoo. Jos haluun sen nähä pitäis käyttää peiliä. T.14
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:45"]Tissit roikkuu ja on täynnä arpia. Maha ei oo tyhjä nahkapussukka vaan järjetön muhkura. Täynnä läskiä. Selluliitti perseen seurana on myös selluliittiset reidet. Hiukset on älyttömän ohuet. Vois puhua jo varmaan kolmoisleuasta. Mut hei, en oo äiti niin oon vissiin tosi sexy.
.
.
.
Ja tää on sit ihan totta :D 156cm ja 110kg. Grr
[/quote]
Mut onneks sun seksikkyys ei ole kadonnu mihinkään kun et ole äiti :"D xD
Ei mullakaan ole vapautta viilettää ja tehä mitä ikinä mä haluan. Saisin aika nopeesti potkut töistä jos niin tekisin
N.24
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Lisääntynyt nainen tuntuu jollakin tavalla "käytetyltä", ei herätä mielenkiintoa seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä.
Voi kunpa oikeesti ois miehet tota mieltä, niin sais olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:26"]
Miun äiti on kaunis ja kaunein kaikista vaikka on 3 synnyttäny! :)
[/quote]
AP puhui seksikkyydestä, ei kauneudesta.
Miten mun sinkkukavereista ne yh:t on kuuminta hottia, eniten vientiä :D
Tuntuu että asia juuri päin vastoin vaikka voisi kuvitella, että jonkun toisen lapsi painolastiksi parisuhteeseen ei olisi kovin toivottava!?
Onko sitä sitten ollut ennen äidiksi tuloa?