Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kelpaako meikitön ja karvainen nainen?

Vierailija
04.01.2018 |

Kuvitellaan, että nainen on muuten juuri sinulle sopiva. Ovatko karvojen ajelemattomuus ja meikaamattomuus liian suuri turn off, vai onko se jopa myönteistä? Laittakaa ikänne vastauksiin mukaan! :)

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön turn on jos nainen on meikitön, eikä välitä vaikka karvat rehottaa pimpsassa, säärissä ja kainaloissa. Kunhan ei naamassa kasva, niin olet niin täydellinen. Muah! <3

Vierailija
2/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön kelpaa mutta karvainen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa. Kunhan ei ole mua karvaisempi

M30

Vierailija
4/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tosin sillä lisäyksellä että joskus voisi myös laittautua.

Vierailija
5/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan että kyllä kelpaa, ja ikää näillä miehillä ollut 40 molemmim puolin.

Vierailija
6/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on tajuttoman upea ilmestys vaikka pääsääntöisesti ei meikkaa ja vallankin talviaikaan sheivailu on olematonta.

Ikää minulla 35 ja tulevalla vaimollani 30. Ehkä nuo kelpaamisongelmat kuuluvat nuoremmille jotka vielä ammentavat ajatuksensa someilluusioista.

Vierailija
7/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on helppo pano ja usein saatavilla, niin käy. Mut ei muuhun tarkoitukseen.

Vierailija
8/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan, että nainen on muuten juuri sinulle sopiva. Ovatko karvojen ajelemattomuus ja meikaamattomuus liian suuri turn off, vai onko se jopa myönteistä? Laittakaa ikänne vastauksiin mukaan! :)

Hmm. Kaikki entiset seurustelukumppanit on olleet joko ei ollenkaan tai hyvin kevyesti (ripsiväri) meikkaavia sekä käytännössä täysin luomuja. Itse tykkään myöskin enemmän luonnontilaisesta naaraasta. :) Varmasti löytyy ottajia, jos luonne on mukava. Se kynitty broileri -trendi on hiljalleen jäämässä historiaan.

M28

Vierailija
9/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toisin päin. Tosin säärikarvoja en vaan pysty katselemaan. Ne on pakko ajaa. Mieluummin vaikka tummaa haituvaa ylähuulessa.

Vierailija
10/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmästyttävää, että karvojen ajelemattomuutta ja "oikeutta" siihen puolustetaan henkeen ja vereen erityisesti AV:lla. Sitten taas oikeassa elämässä noin ~50 petikumppanin kokemuksella voin todeta, että ei ole tullut yhtään sellaista naista vastaan, jolla olisi sääri- tai kainalokarvat, eikä itse asiassa edes rehottavia karvoja alapäässäkään. Ja petikumppaneiden ikähaitari vaihdellut 18 ja 45 vuoden väliltä.

Perin on kummallista!

Vierailija
11/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa karvainen ja meikitön mies. Hyi kamalaa etes ajatella....Niitä karvoja.

Vierailija
12/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan niin ei. Vaikuttaa ihmiseltä joka ei muutenkaan huolehtisi ulkonäöstään mitenkään.

Vierailija
13/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmästyttävää, että karvojen ajelemattomuutta ja "oikeutta" siihen puolustetaan henkeen ja vereen erityisesti AV:lla. Sitten taas oikeassa elämässä noin ~50 petikumppanin kokemuksella voin todeta, että ei ole tullut yhtään sellaista naista vastaan, jolla olisi sääri- tai kainalokarvat, eikä itse asiassa edes rehottavia karvoja alapäässäkään. Ja petikumppaneiden ikähaitari vaihdellut 18 ja 45 vuoden väliltä.

Perin on kummallista!

Kertoo varmaan aika paljon siitä, että kumppanisi ovat olleet hakemassa lyhyttä suhdetta ja "varustautuneet" sen mukaisesti. Ainakin minä huomasin sen, että baarikaatoja etsivät naiset on otsasta alaspäin kynitty melkein paljaaksi. Sitten taas pidempää, vakaata suhdetta etsivien kanssa asia on täysin toissijainen.

M28

Vierailija
14/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin on kummallista!

Petikumppanit ja seurustelukumppanit on vähän eri asia. Kyllä minäkin vahaan paikat kuntoon sinkkuna radalle lähtiessä, mutta vakisuhteessa annan rehottaa vapaammin. Eikä ole ketään haitannut.

Vierailija
15/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikitön kelpaa hyvinkin ja karvojakin kestää olla kohtuumäärin. (eli pimpsa ei haise kuselta)

Kuhan ei oo läski. Läskiä on karmea panna.

Vierailija
16/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perin on kummallista!

Petikumppanit ja seurustelukumppanit on vähän eri asia. Kyllä minäkin vahaan paikat kuntoon sinkkuna radalle lähtiessä, mutta vakisuhteessa annan rehottaa vapaammin. Eikä ole ketään haitannut.

Olisiko kiva tutustua itsestään huolta pitävään mieheen, josta tulisikin sitten vakisuhteessa valmispizzoja mussuttava renttu, joka käy suihkussa kahdesti viikossa? Olisiko petetty olo?

Vierailija
17/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perin on kummallista!

Olisiko kiva tutustua itsestään huolta pitävään mieheen, josta tulisikin sitten vakisuhteessa valmispizzoja mussuttava renttu, joka käy suihkussa kahdesti viikossa? Olisiko petetty olo?

Meikkaamattomuus ja sheivaamattomuus eivät ole synonyymeja huonolle hygienialle ja epäterveellisille elämäntavoille.

Vierailija
18/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perin on kummallista!

Meikkaamattomuus ja sheivaamattomuus eivät ole synonyymeja huonolle hygienialle ja epäterveellisille elämäntavoille.

Miksi naiset sitten vaivautuvat sheivaamaan? Miksi antaa huoliteltu kuva itsestään ja sitten päästää itsensä metsänpeikoksi, kun suhde on vakiintunut ja rivarinpätkä ostettu? Sitten tullaan av:lle itkemään, kun mies petti nätin ja itsestään huolta pitävän työkaverin kanssa. Sopii katsoa peiliin!

Vierailija
19/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin on kummallista!

Nää karvaiset naiset lienevät vakiintuneissa parisuhteissa ja eivät näin ollen sun petiisi siten ilmesty. Itse sheivaan kainalot vain jos käytän hihatonta toppia. Jalkoja ja muuta pöheikköä en käytännössä koskaan. Viiksiä ei onneksi naamassa ole.

Vierailija
20/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömyys luonnonkauniille naiselle OK, kunhan välillä laittautuu. Sääret ja kainalot tarvii olla ajellut ja muuten trimmattu siistiksi. Ylipaino on täysin poissulkeva.

Sitten kun en itse enää täytä kriteerejäni, niin en odota sitä toiseltakaan. Näen siis myös itse vaivaa miellyyttääkseni toisen silmää. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan