Taas olisi tiskaamista ja ruoanlaittoa
Ja illalla perheen passaamista. Valis
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on vielä tuollaisia keillä ei ole tiskikonetta….
Ei sitä tähän vanhaan mörskään saa. Ei mulla ole koskaan ollut tiskikonetta. Ekan perheenikin tiskit pesin aina käsin. Ap
No saahan nyt tiskikoneen kun vaan laittaa. Jollei hanki tiskikonetta, on turha mouruta tiskaamisesta.
Jos haluaa jäädä menneeseen, niin vapaasti vaan pyykkää, tiskaa, lakaise lattioita, hiihdä kauppaan… mut älä valita.
No sehän riippuu teinin isästä. Ei hän halua remontoida tai nykyaikaistaa mitään. Ap
Pistä siis hänet tiskaamaan.
Uskomatonta, että 2022 jonkun täytyy pyytää lupa mieheltä. Jos haluat tiskikoneen, taikka et halua tiskata, tilaa kotiin tiskikone asennettuna.
Ei hän tiskaa. Ja kun talo on 60-luvulta,niin ei siihen niin vaan astianpesukonetta laiteta. Se vaatii muutakin keittiöremppaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt tota passaamista. Mitä kaikkea siihen kuuluu?
Kotityöt. Ne on mun hommia, kun olen luuseri, joka ei työllistynyt koskaan mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Niin, kun on tyhmä eikä pääse minnekään töihin. Ap
Mulla on kyllä ihan päiväduuni, mutta silti noi lapset tarvii ruokaa ja puhtaita vaatteita... mikähän mulla meni tässä pieleen?
Ennen valaistumista pilkot puita ja kannat vettä,
valaistumisen jälkeen pilkot puita ja kannat vettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on vielä tuollaisia keillä ei ole tiskikonetta….
Ei sitä tähän vanhaan mörskään saa. Ei mulla ole koskaan ollut tiskikonetta. Ekan perheenikin tiskit pesin aina käsin. Ap
No saahan nyt tiskikoneen kun vaan laittaa. Jollei hanki tiskikonetta, on turha mouruta tiskaamisesta.
Jos haluaa jäädä menneeseen, niin vapaasti vaan pyykkää, tiskaa, lakaise lattioita, hiihdä kauppaan… mut älä valita.
No sehän riippuu teinin isästä. Ei hän halua remontoida tai nykyaikaistaa mitään. Ap
Pistä siis hänet tiskaamaan.
Uskomatonta, että 2022 jonkun täytyy pyytää lupa mieheltä. Jos haluat tiskikoneen, taikka et halua tiskata, tilaa kotiin tiskikone asennettuna.
Ei hän tiskaa. Ja kun talo on 60-luvulta,niin ei siihen niin vaan astianpesukonetta laiteta. Se vaatii muutakin keittiöremppaa. Ap
No, nautipa sitten elämästäsi, kun kerran et halua millekään mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt johanna nauttii. Huomion keskipisteenä on ihanaa, eikö. :)
Itsensäpaljastajat yleensä nauttii. Siksi ne sitä tekeekin.
Siinä vasta hommaa on tiskikonetta täyttää ja tyhjätä, jos sama ihminen aina joutuu kotona tiskaamaan, niin pitäis tehä niin että kaikki tiskais edes oman lautasen heti ku on syöny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta yleensä ne paljastaa vaan itsensä eikä koko perhettään ja sukuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta yleensä ne paljastaa vaan itsensä eikä koko perhettään ja sukuaan.
Ja yleensä niiden nimiä ei tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuvitellut, että elämäni olisi tällaista. Turhien kotihommien tekemistä. Ap
Vaikka koet turhautumista, ole kiitollinen, että sinulla on terveys ja voimia, tehdä kotitöitä.
Jos vielä joutuisit kalliisti maksamaan jollekin muulle ja ehkä et olisi tyytyväinen lopputulokseen.
Väsyttääkö sinua? Sekin vaikuttaa, että usein toistuvat kotityöt kyllästyttää.
Joskus mukavuudenhalu voittaa.
Tsemppiä haasteisiin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuvitellut, että elämäni olisi tällaista. Turhien kotihommien tekemistä. Ap
Vaikka koet turhautumista, ole kiitollinen, että sinulla on terveys ja voimia, tehdä kotitöitä.
Jos vielä joutuisit kalliisti maksamaan jollekin muulle ja ehkä et olisi tyytyväinen lopputulokseen.Väsyttääkö sinua? Sekin vaikuttaa, että usein toistuvat kotityöt kyllästyttää.
Joskus mukavuudenhalu voittaa.Tsemppiä haasteisiin 🥰
Kiitos. Nyt kun olen ollut kuumeessa ja kipeänä, niin toki olen ollut väsynyt. Ap
Ja mä olen ihan julkisesti Facebookissa kertonut, että minä teen kotityöt, joten tiedän, että kaikki sen tietää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on ruuan ei ruoan. Ärsyttää nähdä väärin kirjoitetut otsikot!
Voi tsiisus te nyt! Sekä tämä tyyppi, että se, joka väitti "ruoan" olevan ainoa oikea kirjoitusasu. MOLEMMAT OVAT OIKEIN! Samoin jugurtti ja jogurtti. Aina ei maailma ole niin mustavalkoinen.
Neuvokaa, jos tiedätte. Muuten, älkää pliis puuttuko epäolennaisiin yksityiskohtiin.
No oma vika kun olet tuollaiset hienohelmat kasvattanut:) Moni ruoka paranee vaan seuraavaksi päiväksi. Ei voi kuin katsoa peiliin jos on liikaa hommia. Laita se mies ja teini tekemään hommat;)