Taas olisi tiskaamista ja ruoanlaittoa
Ja illalla perheen passaamista. Valis
Kommentit (56)
Meillä mies siivoaa, tiskaa ja laittaa ruoan, päätettiin yhdessä, kun ehdotin, niin suostui, koska tuon tuplasti enemmän tuloja talouteen.
Mäkin tykkään ruoanlaitosta. Jänispata on valmis, tänään keitän perunat, munat ja karamellisoin porkkanat. Tiskikoneen tyhjennys sivussa. Rento vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Ruanlaitto on mukavaa.
Mä inhoan kaikkia kotitöitä. Olen niitä vuosikymmeniä joutunut tekemään, niin eipä ne innosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on ruuan ei ruoan. Ärsyttää nähdä väärin kirjoitetut otsikot!
Ihan sama. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita se teini tekemään.
Hänellä on pitkä koulupäivä ja muutenkin paljon kouluhommia. Juuri siivosi kotitaloustehtävänään oman huoneen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ruoan ei ruuan,opettele suomea.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Niin, kun on tyhmä eikä pääse minnekään töihin. Ap
No mulla yllärivapaa kun lapsi koronassa. Ruuaksi teen vaan makaronia ja jauhelihaa, se tulee nopsaa. Koneen tyhjennän/täytän astioista samalla kun paistelen sitä jauhelihaa. Hommaan menee yhteensä n15-20min. Siinäpä ne hommat. Muun ajan katson kisoja tai sarjoja ja lojun sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruoan on ihan oikein taivutettu. Enkä jaksa sulle valmiiksi mitään linkkejä tästä kaivella, mene itse katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
No mulla yllärivapaa kun lapsi koronassa. Ruuaksi teen vaan makaronia ja jauhelihaa, se tulee nopsaa. Koneen tyhjennän/täytän astioista samalla kun paistelen sitä jauhelihaa. Hommaan menee yhteensä n15-20min. Siinäpä ne hommat. Muun ajan katson kisoja tai sarjoja ja lojun sohvalla.
Meillä ei mörskään saada astianpesukonetta ikinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies siivoaa, tiskaa ja laittaa ruoan, päätettiin yhdessä, kun ehdotin, niin suostui, koska tuon tuplasti enemmän tuloja talouteen.
Lisäksi sinulla on sitten vielä "se" millä suostulella 😉
Vierailija kirjoitti:
Se on elämän merkki, kun nämä mainitut hommat ei lopu.
Vl?
Apua, aika typerää tommonen, mitä väliä vaikka tuliski kirjotus virheitä, yks kirjain sinne tai tänne
Sama täällä