Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas olisi tiskaamista ja ruoanlaittoa

Vierailija
16.02.2022 |

Ja illalla perheen passaamista. Valis

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuvitellut, että elämäni olisi tällaista. Turhien kotihommien tekemistä. Ap

Vierailija
22/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ruuan ei ruoan. Ärsyttää nähdä väärin kirjoitetut otsikot!

* ruuan

* ruoan

Molemmat muodot ovat oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruanlaitto on mukavaa. 

Mä inhoan kaikkia kotitöitä. Olen niitä vuosikymmeniä joutunut tekemään, niin eipä ne innosta. Ap

No voi, knnattaa ottaa mies joka maksaa piian taloon ja siivooja käy kerran viikossa, robottiimuri pyörii sitten väliajat.

Jos ei onnistu, pitää elellä siihen malliin ettei sotkua synny ja tilata kaikki ovelle ja antaa roskapussi seuraavlle Wolttikuskille. Kai nyt jokainen jaksaa ovelle laahustaa vastaanottamaan tilaamansa tuotteet. Toisaalta se ei ole ilmaista, maksajia pitää löytää.

Missä vaiheessa tämä maa meni näin hulluksi, mitään ei viitsitä tehdä vaaditaan vaan kaikkea, lapset opetetaan rääkymään samaan malliin. Ei edes lukemaan ja laskemaan opita.

Katsokaa luonto-ohjelmia  kuinka siellä käy,  jos vain loikoilee ja nokka auki oksallea uikuttaa. Siinä käy pian huonosti.

Vierailija
24/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruanlaitto on mukavaa. 

Mä inhoan kaikkia kotitöitä. Olen niitä vuosikymmeniä joutunut tekemään, niin eipä ne innosta. Ap

No voi, knnattaa ottaa mies joka maksaa piian taloon ja siivooja käy kerran viikossa, robottiimuri pyörii sitten väliajat.

Jos ei onnistu, pitää elellä siihen malliin ettei sotkua synny ja tilata kaikki ovelle ja antaa roskapussi seuraavlle Wolttikuskille. Kai nyt jokainen jaksaa ovelle laahustaa vastaanottamaan tilaamansa tuotteet. Toisaalta se ei ole ilmaista, maksajia pitää löytää.

Missä vaiheessa tämä maa meni näin hulluksi, mitään ei viitsitä tehdä vaaditaan vaan kaikkea, lapset opetetaan rääkymään samaan malliin. Ei edes lukemaan ja laskemaan opita.

Katsokaa luonto-ohjelmia  kuinka siellä käy,  jos vain loikoilee ja nokka auki oksallea uikuttaa. Siinä käy pian huonosti.

Minähän teen ja passaan, koska se on mun paska osani tässä elämässä. Ap

Vierailija
25/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on vielä tuollaisia keillä ei ole tiskikonetta….

Vierailija
26/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tähän vanhaan mörskään saa. Ei mulla ole koskaan ollut tiskikonetta. Ekan perheenikin tiskit pesin aina käsin. Ap

Vierailija
27/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kuvitellut, että elämäni olisi tällaista. Turhien kotihommien tekemistä. Ap

Ennemmin minä tekisin ruokaa kun oisi edes joku jolle sitä tehdä ja tiskaisinkin mielelläni. 

Kun kokee yksinäisyyden ei valita turhista kotihommista vaan niissä on mielenkiintoa.

Vierailija
28/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin minä tekisin ruokaa kun oisi edes joku jolle sitä tehdä ja tiskaisinkin mielelläni. 

Kun kokee yksinäisyyden ei valita turhista kotihommista vaan niissä on mielenkiintoa.

Yksin minä päivät olen eikä mulle juuri kukaan illallakaan mitään puhu. Ap

Vierailija
29/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, mä nautin tästä:) Eilen keittelin parin päivän lounassopan ja tein kaalilaatikon päivälliseksi. Keittiötä on ihana siivota kun näkee tuloksen heti toisin kuin töitä tehdessä. Meillä on onneksi astianpesukone. 

Odotan jo lauantainta että saan koko pesueen lastenlapsia myöten tänne syömään. Ruokaa ja herkkuja tehdään pitkän kaavan mukaan, aloitetaan jo perjantaina

Vierailija
30/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa, mä nautin tästä:) Eilen keittelin parin päivän lounassopan ja tein kaalilaatikon päivälliseksi. Keittiötä on ihana siivota kun näkee tuloksen heti toisin kuin töitä tehdessä. Meillä on onneksi astianpesukone. 

Odotan jo lauantainta että saan koko pesueen lastenlapsia myöten tänne syömään. Ruokaa ja herkkuja tehdään pitkän kaavan mukaan, aloitetaan jo perjantaina

Meillä ei muu perhe suostu syömään kahta päivää samaa ruokaa eikä kaalilaatikkoa söisi kuin minä ja teini. Teinin isä ei tykkäisi. Ap

Vierailija
31/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tähän vanhaan mörskään saa. Ei mulla ole koskaan ollut tiskikonetta. Ekan perheenikin tiskit pesin aina käsin. Ap

No saahan nyt tiskikoneen kun vaan laittaa. Jollei hanki tiskikonetta, on turha mouruta tiskaamisesta.

Jos haluaa jäädä menneeseen, niin vapaasti vaan pyykkää, tiskaa, lakaise lattioita, hiihdä kauppaan… mut älä valita.

Vierailija
32/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa on ihan kiva laittaa, mutta olisi paljon kivempaa jos olisi joku jonka kanssa syödä sitä. Tänäänkin syön yksin telkkaria tuijottaen, että olisi edes jotain millä ajatukset saa pois yksinäisyydestä. Muutkin kotihommat joudun hoitamaan aina yksin. Onneksi on edes tiskikone auttamassa, mutta seuraa siitä ei ole.

Vierailija
33/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saahan nyt tiskikoneen kun vaan laittaa. Jollei hanki tiskikonetta, on turha mouruta tiskaamisesta.

Jos haluaa jäädä menneeseen, niin vapaasti vaan pyykkää, tiskaa, lakaise lattioita, hiihdä kauppaan… mut älä valita.

No sehän riippuu teinin isästä. Ei hän halua remontoida tai nykyaikaistaa mitään. Ap

Vierailija
34/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei muu perhe suostu syömään kahta päivää samaa ruokaa eikä kaalilaatikkoa söisi kuin minä ja teini. Teinin isä ei tykkäisi. Ap

Voi w…ddu tällaisia. Voi voi kun joudun joka päivä tekemään ruokaa, kun perhe ei suostu syömään kahta päivää samaa ruokaa.

Uskomatonta. Selvä, heidät on paapottu tuollaisiksi, SINÄ olet paaponut, joten nauti kasvatuksesi tuloksista äläkä valita.

Vierailija
35/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kädetön vai muutoin vajaa, kun et tiskaa kykene?

Vierailija
36/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu teinin isästä. Ei hän halua remontoida tai nykyaikaistaa mitään. Ap

Vierailija
37/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä siis hänet tiskaamaan.

Uskomatonta, että 2022 jonkun täytyy pyytää lupa mieheltä. Jos haluat tiskikoneen, taikka et halua tiskata, tilaa kotiin tiskikone asennettuna.

Vierailija
38/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kädetön vai muutoin vajaa, kun et tiskaa kykene?

Kykenen, mutta en halua.

En voi ymmärtää, että joku ei halua tiskata, valittaa ja riitelee tiskaamisesta, mutta ei hommaa tiskikonetta.

Vierailija
39/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria valitat, kun olet itse miehesi ja elämäsi valinnut? Jätä se riivinrauta mikä sulla on miehenä, kuulostaa tosi rasittavalta ankeuttajalta. Älä aina vaan valita, tee jtn välillä. Sun on ihan turhaa ja typerää ruikuttaa jos et ikinä kuitenkaan aio tehdä millekään mitään.

Vierailija
40/56 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt tota passaamista. Mitä kaikkea siihen kuuluu?