Mikä on Tampereen paras kauneushoitola?
Tekisi mieli mennä johonkin kasvohoitoon, mutta en tiedä minne. Osaisko joku suositella paikkaa?
Kommentit (163)
Kahdeksas Aisti Tuomiokirkonkatu 8❤️
Vierailija kirjoitti:
Kavalla jos tiedät hyvän urheiluhierojan
Jonna Määttälä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasvohoito ja missä saisi lörpähtäneen 40 kymppisen ihon taas kimmoisaksi ja hehkuvaksi?
Mene day spa Gabrieliin, siellä dui -hoito. Tai saa tuota dui -hoitoa varmaan muistakin kauneushoitoloista Tampereella. Tekee ihon hehkuvan upeaksi.
Tai sitten testaat Guinot Hydradermie hoidot 💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasvohoito ja missä saisi lörpähtäneen 40 kymppisen ihon taas kimmoisaksi ja hehkuvaksi?
Guinot-sarjalla ainakin tehdään käsittääkseni aina henkilökohtainen hoitosuunnitelma eli hoito valitaan vasta hoitolassa.. laatusarja!!
Guinotilla tyrkytetään tuotteita, pitää ostaa kaikki tuotteet heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna Määttälä ❤️
Hän on niin hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna Määttälä ❤️
Hän on niin hyvä!
Hyvä hieronta tulisi tarpeeseen
Hyvä Olo Ilona on miun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksas Aisti Tuomiokirkonkatu 8❤️
Testattu jäsenkorjaus täältä ja voin lämpimästi suositella👍
Eri mieltä. Gisellessä tehtiin niin hätäinen 50min kasvohoito, että harmitus jäi päällimmäiseksi. Jotenkin epäsiisti paikka.
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Gisellessä tehtiin niin hätäinen 50min kasvohoito, että harmitus jäi päällimmäiseksi. Jotenkin epäsiisti paikka.
Onko tämä Kauneushoitola Giselle missä päin?
En osaa sanoa suosituksista mutta sarikaa karttaisin... itsellä oli suunniteltuna yksi hemmottelupäivä kun sain sinne lahjakortin. 3 hoitoa, kylpy, jalkahoito ja kasvohoito koska ihoni oli ollut hyvin huono pitkään. Kylpy kesti sen max 30 minuuttia, paikka oli kerrostaloasunnossa, asunto ihan viihtyisä. Kylvyn vesi oli ok ja kylpy itsessään oli ihan mukava mutta kun siirryin jalka hoitoon nainen kysyi voiko tehdä jalka ja käsihoidon samaan aikaan... mielestäni tämä oli huono idea mutta lopulta suostuin päätökseen.
Jaloille ainoat asiat mitä hän teki oli raspasi 2 min per jalka, hieman siveli niitä käsillään ja lakkasi kynnet siistimisen jälkee. Jalkojen hoito kesti kokonaisuudessaan n. 20 minuuttia ja olin varannut paljon pidemmän ajan niiden hoitoon ja hemmotteluun. Jalkani olivat täynnä kovaa ihoa vielä hoidon jälkeen, ihan kun ne olisi vain rasvattu... ihohoidossa meni myös n. 20 min. Nainen laittoi yhden aineen iholle ja juoksi VÄLISSÄ pesemään ammetta.... olin paljon vain yksikseni huoneessa ja odotin naista ammeen pesusta.
Hän kysyi saako laittaa kulmia. Sanoin että olen erittäin tarkka niistä että en halua muotoilua. Sanoin myös että jos osaat tehdä kulmat oikeanmuotoisiksi värjäten ilman että väri tulee iholle yli, kuten on aikaisemminkin minulle tehty, ja että väri mukailee kulmieni muotoa se on ok. Hän sanoi tekevänsä ja laittoi samalla ripsiin värit. Iholle ei tehty mekaanista hoitoa, hän kommentoi vain että paljon on avonaisia huokosia mutta tiedän itse että ovat mustapäitä.... joten tuntui että hän vain luisti tehtävästään... heitti parit rasvat iholle ja se oli siinä.
Sitten hän alkoi NYPPIÄ kulmiani vaikka olin kieltänyt. Sanoin asiasta ja hän sanoi vain siistivänsä vaaleat karvat jotka näki valon kanssa joten ajattelin että asia on okei.
Kun sitten nousun ylös tuolista, jossa olin yhteensä jalkahoidon ja kasvohoidon aikana istunut n. 1 tunnin vaikka pelkän kasvohoidon pit kestää yli tunti.... niin, kun sitten nousin ylös tuolista, ja katsoin peiliin, hän oli nyppinyt puolet kulmistani pois, värjännyt ne pyöreiksi narumaisiksi kuten joskus vuonna 2000 ja ja ohentanut niitä ilman lupaani. Olin todella vihainen ja ihoni oli todella huono vieläkin. Hyvin huono palvelu ja nainen vaikutti erittäin laiskalta koska ei jaksanut tehdä hoitoja erikseen, jonka takia kolme hoitoa kesti yhteensä n. 1,5h..
Toistoja vaatii, jotta ihon saa kuntoon. Itsellä meni tosi pitkä väli ja nyt taas ottautunut hoitamaan, kun löysin paikkani. Uusi hoitola tullut hämeenpuistoon, Aistikas. Ihania tehokkaita hoitoja ja hinnat ok. Tekijä kertoi paljon hoidosta ja mitä se tekee iholla. Tuli turvallinen ja varma olo eikä mitään pakkomyynti meininkiä. Iho näyttää ja tuntuu tosi hyvältä. Tekijäkin on tosi mukava ja hauska persoona!
No, fiksumpiakin kosmetologeja löytyy... Desireen Anne ei ole sieltä fiksuimmasta päästä. Huonot käytöstavat eikä kunnioita vanhempia ihmisiä.
Roce salon Kuninkaankadulla on mahtava paikka. Suosittelut kolmelta vakikävijältä.
"Kosmetologi" Titi Soutuaa kehotan välttämään. Ei kannata ottaa riskiä.
Kokeilin ensimmäisen kerran jäsenkorjausta. Aikaisemmin olen yrittänyt hoitaa jumeja hieronnan avulla, mutta oli kyllä positiivinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Beauty Bakery! Todella mukavaa ja rentoa asiakaspalvelua👍
Minua ärsyttää englanninkieliset nimet Suomessa niin suunnattomasti, etten mene sellaiseen paikkaan vaikka olisi kuinka hyvä.
Kalkun orkidea. Siellä saa parhaat hoidot.