Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon makeanhimosta??

Vierailija
25.09.2006 |

Koko ajan tekee aivan hulluna mieli makeaa ja haluaisin päästä tästä olotilasta eroon. Olen aina rakastanut makeaa, mutta nyt tämä on mennyt jo liiallisuuksiin. Kromi kai auttaa, mutta imetän, joten voiko sitä turvallisesti käyttää? Olen myös kuullut ns. sokeridieetistä, jolloin pitäisi välttää kaikkea sokeripitoista. Auttaako se ja miten ko. diettii toimii??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluessa alkaa huomaamaan sokerihimon loppumisen. Sitä ennen vaan yrittää pinnistää ettei osta niin isoja karkkimääriä kuten tavallisesti. Ostaa vaikka vain pienen suklaapatukan jos on ihan pakko. Pian huomaat että unohdat ostaa makeaa kauppareissulla kunhan vaan tuo kromi alkaa toimia... mutta älä lopeta kromia, makeanhimo palaa takaisin. Käytä sitä aika pitkään ja vältä makeaa (eikä sitä tee edes mieli kun kromia käyttää, joten tuskaa ei tule). Itse olen taas aloittelemassa kromia kun lopetin käytön ja sorruin taas makeaan....

Vierailija
2/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lopeta edes sokerin ( huomioi piilosokeri), valkoisten jauhojen, perunan, riisin ja makaronin syönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin joskus eikä siinä tapahtunut muuta, kuin kukkaro keveni!

Vierailija
4/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai lopeta edes sokerin ( huomioi piilosokeri), valkoisten jauhojen, perunan, riisin ja makaronin syönti.

Vierailija
5/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus kyllä kiinnostaa. Perunaa, riisiä ja makaronia en nykyisin muutenkaa juuri syö ja leipä on aina ruisleipää. Karkeista/suklaasta en haluaisi ihan kokonaan kieltäytyä. Olisi mukavaa, jos yksi " karkkipäivä" riittäisi. Nykyisin vain tuntuu, että voisin elää makealla...

Vierailija:

Vierailija
6/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ees tullut paha olo vaan teki mieli lisää!