Vuoden puputytön tittelin sai vain harrastamalla sexiä Hugh Hefnerin kanssa
Sellaista se oli ja varmaan tuon vanhan irstailijan viimeisiin päiviin asti. Siinä ei ollut woke-kulttuurilla paljon sijaa...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ce7914a3-209e-4db8-9bfb-e7c58b…
Kommentit (31)
Aika yleistä noissa piireissä laajemminkin.
Lindan mukaanhan mies oli ihastuttava, ujo herrasmies....
Mitä sitten? Eihän nuo naiset muutenkaan ole ollenkaan samaa porukkaa kuin feministit ym., eli uutisena ap:lle kerrottakoon, että naisissakin on useita eri tyyppisiä massoja ja tietysti vielä yksilölliset erot päälle.
Mutta siis massoista kun puhutaan ("ei ollut woketuksesta tietoakaan"), niin ei nuo naiset olisi muutenkaan sitä porukkaa, ja puputyttöjen tyyppiset tytöt elää ja voi hyvin omalla tiellään tänäkin päivänä, tässä samassa maailmassa missä woketkin.
Noin ne tytöt hyötyvät, vanhana voivat sitten nostaa syytteen hyväksikäytöstä ja taas hyötyä.
Linda asui pari vuotta Hefnerin kartanossa ja kertoi aivan erilaisia asioita miehestä.
Mitä sitten? Tuskin se niitä raiskasi. Ihan oma häpeä jos on niin tyhmä, että jostain naurettavasta puputyttö tittelistä panee jotain ällötystä.
Ei siinä ole mitään uhriutumisen sijaa.
Jälkikäteen on kätevää väittää kaikenlaista kuolleen ihmisen tekemisistä.
Mutta, vaikka olisikin totta, niin mitä sitten? Jos minä perustan "paras panija" kerhon ja homma perustuu siihen, että koeajan suuren määrän naisia ja sitten annan joka vuosi tuon arvosanan, niin onko asiassa jotain ongelmaa? Kaikki ymmärtävät tasan mistä on kyse ja miten se arvonimi ansaitaan. Olenko minä miehenä syyllinen, jos tuohon ilmoittautuu naisia kilpailijoiksi? Jos olisi vastaava toisinpäin, ja miehiä ilmoittautuisi kilpailijoiksi, olisiko tilanne sama eli tuollaisen kilpailun järjesteävä nainen syyllinen?
Tarvitsiko sitä harrastaa? Eikö ihan nainti riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen on kätevää väittää kaikenlaista kuolleen ihmisen tekemisistä.
Mutta, vaikka olisikin totta, niin mitä sitten? Jos minä perustan "paras panija" kerhon ja homma perustuu siihen, että koeajan suuren määrän naisia ja sitten annan joka vuosi tuon arvosanan, niin onko asiassa jotain ongelmaa? Kaikki ymmärtävät tasan mistä on kyse ja miten se arvonimi ansaitaan. Olenko minä miehenä syyllinen, jos tuohon ilmoittautuu naisia kilpailijoiksi? Jos olisi vastaava toisinpäin, ja miehiä ilmoittautuisi kilpailijoiksi, olisiko tilanne sama eli tuollaisen kilpailun järjesteävä nainen syyllinen?
Nykyään saisit woket kimppuusi.
Miksi tuossa tilanteessa vain tuo äijä on oksettava? Millä tavalla haaransa levittämällä haluamnsa saava on parempi?
Ei tuossa kukaan ole ketään pakottanut mihinkään.