Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt 20 vuotta pelkkää sianlihaa ja olen terve, kuin pukki.

Vierailija
15.02.2022 |

Vähän hiilihydraattia kylkeen. Joskus jotain vihannestakin. Ei mitään ongelmaa.
Lääkärin mukaan minun pitäisi voida huonosti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sianlihaa No Siitähän voi kuitenkin huonolla tuurilla saada rikki niin mutta sitten siinä on se että kyllähän siellä ihan tosi hyvä ja vaikka punaisesta lihasta Mitä sanotaan niin kyllähän se hyvä on ja minä olen sitä mieltä että varmasti se on sinunkin mielestäsi todella hyvää ja siksi hän siinä tulikin tänne vauva.fi meille todella todellakin paljon kehumaan että kun mikä se nyt on sitten niin mahdottoman hyvää se sianliha Onnea sitten sinulle vaan elämää sianlihan kannattaa kyllä minäkin tykkään sianlihasta

Vierailija
2/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sianlihassa ole juurikin paras koostumus ihmiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt koiranmakkaraa ja kokkelipiimää. Lääkäri kehuu, että olen 20-vuotiaan kunnossa. T. M-80

Vierailija
4/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sitä mitä hän syö.

Vierailija
5/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi sitten lääkärin kehotuksesta mitannut ollenkaan kolesteroliarvojen veikkaanpa vähän että ehkä sitten paksusuolisyöpä voi kehittyä kun syö punaista lihaa viikkoa se on aivan kiistaton fakta joka on osoitettu jo ajat sitten niin että oletko tarkkaillut asia terveydentilaa sitähän asianhaara liittyen Mitä muita tutkimuksia olet tehnyt Oletko esimerkiksi mitannut ja seurannut painoasi miten se on kehittynyt Mikä on realistinen käsitys tämänhetkisestä terveydentilastasi

Vierailija
6/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syönyt koiranmakkaraa ja kokkelipiimää. Lääkäri kehuu, että olen 20-vuotiaan kunnossa. T. M-80

Olisin taipuvainen uskomaan että tässä on Viisauden siemen ja minäkin syön paljon maissia ja Popcornia ja sitten ilman muuta tuoretta lehti vihannesta paljon ja sitten muistan kyllä aina syödä hunajaa ja vähän valkosipuli Akin inkivääri ja tee on osa jokapäiväistä ruokavaliota Niin ja kyllä asiat ovat menneet siihen suuntaan että ja olen Kompan kovasti tätä näin että en kyllä sianlihassa se ihan liikaa

Vierailija
7/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sianliha rasvakoostumukseltaan niin paha ole kuin nauta tai muut punaiset lihat.

Vierailija
8/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vatsa toimi hyvin pelkällä lihalla. Suolisto tarvii kuituja.

Vierailija
9/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suoli kuituja tarvitsee? Pelkkää propagandaa. Viljat ja kuidut ne suolisyövät tekee, ei liha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi