Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tootaali-yh. Eikö ex-miehen todellakaan tarvitse

Vierailija
29.06.2015 |

osallistua mihinkään lasten kustannuksiin?

Totaali-yh siis v. 2010 alkaen. Ex-mies lasten isä , ei ole maksanut senttiäkään ikinä sitten eron. Saan elatustuen kelalta, joka on se minimi.

Mies ei ole ikinä ottanut lapsia edes tunniksi eron jälkeen. . Mies halusi aikoinaan itse erota, koska tapasi "elämänsä naisen", jonka kanssa onnea kesti vajaa 2 vuotta. Lapset ei siihen alkoholihuurteiseen elämään enää mahtunut.  Miehen eron jälkeen En ottanut äijää takasin vaikka polvillansa pyysi. Siitäkös ex-anoppi närkästyi.

Mutta asiaan siis. Onko todellakin niin että lasten isän ei tarvitse osallistua mihinkään, opiskelukuluihin, tai muuhun enää ikinä. Sanoo vaan, ett' hän on sossun rahoilla ja se siitä. Eikä tarvii maksaa mistään mitään. 

Ei halua tavata lapsia, eikä koskaan soita tai muutakaan. 

Tämän exn äiti, eli lasten isoäiti, kertoi tänään että hänellä ei ole mitään velvollisuutta tukea lastenlastensa opiskeluja, tai mitään muutakaan. Eli sanoi suoraan, että häneltä ei poikansa lapset rahaa saa nyt tai tulevaisuudessakaan.  Ok, tiedän sen, että isovanhemmilla ei olekaan mitään velvollisuutta mutta aika julmalta tuntuu. Vanhin lapsi aloittaa lukion ja mitään apua ei näköjään saa isältä tai isän puolen isovanhemmilta.

Omat vanhempani kyllä tukee lapsen opiskelua minkä vähän pystyvät. Mutta todellako asia menee näin, että lasten isä ja mummo voi noin vain olla antamatta mitään apua.?  

Väleissä olen ollut sekä exän, että äitinsä kanssa mutta , nyt ei edes mummoakaan kiinnosta lapsenlapsensa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Etällä ei ole mitään muuta velvollisuutta kun elarit. Kaikki muu katuu lähin niskaan.

Vierailija
2/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee elarit maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se maksaisi mitään, jos elää sossun rahoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän