Ärsyttääkö muita Titanicin lopussa se mummo..
Kun se tiputtaa sen överikalliin korun sinne mereen? Mua aina ärsyttää se kun mietin että ne häiskät etsi sitä. Ja että se mummo olisi voinut kustantaa vaikka lapsenlapsilleen sille hyvän elämän. Kaikesta sitä ihminen ärsyyntyykin.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:03"]Se "mummo" kyllä näytti viettäneen varsin tapahtumarikkaan elämän ja eli sen niin kuin halusikin, itsenäisenä ja vahvana naisena. Siinähän leffassa muistaakseni näkyi jossakin vaiheessa valokuvia sen elmän varrelta, ja niiden mukaan hän oli muistaakseni myös lentänyt lentokoneella ja tehnyt kaikenlaista epäsovinnaista sen ajan naisille. Mutta ymmärrän kyllä, että nykyajan nuoriso on sellaista "kaikki minulle ja heti"-nuorisoa, joka ei viitsi nähdä lainkaan vaivaa menestymisen eteen, vaan haluaa kaiken ja juuri nyt. Siksi mennään kaiken maailman tyhmiin Idols- ja X-factor ohjelmiin, ei viitsitä opiskella ja ostetaan Vuittonin laukkuja pikavipeillä. Rose oli vastuullinen ja kunniallinen nainen, halusi itse rakentaa oman elämänsä, eikä halunnut elää toisten siivellä.
Hohjoijaa, kaikkea sitä tuleekin yöllä tehtyä, kuten kommenoitua jonkun pissiksen aivopieruja täällä jostain fiktiivisestä elokuvasta.
[/quote]
:D hämmentävää miten jotkut ovat niin kovin tosikkoja.
Niin, olisi itse mennyt sinne mereen ja jättänyt korun siihen laivan kannelle.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:19"]
Kun se tiputtaa sen överikalliin korun sinne mereen? Mua aina ärsyttää se kun mietin että ne häiskät etsi sitä. Ja että se mummo olisi voinut kustantaa vaikka lapsenlapsilleen sille hyvän elämän. Kaikesta sitä ihminen ärsyyntyykin.
[/quote]
Ei se mummo tyhmä ole! Koruhan on selvästi feikki; se on teettänyt kopion ja paiskasi sen menemään. Voin lyödä ihan mistä tahansa summasta vetoa ja pystyn todistamaan että feikkikoru on kyseessä.
En kyllä itse koskaan myisi arvokasta korua jossa on vielä arvokkaampia muistoja kiinni. Ainoastaan siinä tapauksessa jos katto lähtisi pään päältä ja olisi metsästänyt rottia kuukauden ruuaksi.
Mä(kin) luulin aina, että se Rose-mummo nukkuu siinä lopussa pois, ja juuri siksi pidin ko. kohtausta koskettavana, mutta sitten luin netistä, että "todellisuudessa" se vain tylsästi nukahti ja näki unta... Pöh.
Mua ärsyttää se uikahdus, jonka se mummo päästää heittäessään sitä korua.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Niin, kehtasikin hävittää lasten perinnön tuolla lailla.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Niin, kehtasikin hävittää lasten perinnön tuolla lailla.
[/quote]
Niin, minä olisin sanonut että "mitä vittua mummo?! Heititkö sinä just minun perinnön mereen?! Eii helvetti!!!" "Nyt tuli turpaan!" Kohta olisi mummo nähnyt unia laivan kannella, kunhan olisi ensin sukeltanut korun ylös, vaikka viimeisillä voimillaan!
Mä jotenkin tulkitsin, että se koru oli kuin Rosen sydän (=rakkaus), jonka hän viskaa mereen samaan paikkaan, minne Jack kuoli. Antaa siis sydämensä Jackille ikuisiksi ajoiksi. Nyyh... Pitäisi taas katsoa Titanic :)
Joka ilta ne heittää S-marketissa ja K-kaupoissa satoja kakkuja, leipää, muffineja ym. kaikkea ruokaa roskiin.
En muista katsoneeni titanicia ikinä. Olen tosissani.
Kuulukoon yleissivistykseen, IDC. Aamen.
Tommonen seniilimummu ois pitänyt työntää vanhainkotiin jo aikoja sitten.
Joo! Hitsi se loppu aina pilaa sen koko leffan!
Sehän oli just paras! :D Vaihtoehtoinen loppu, jonka näin myöhemmin, oli aivan kökkäre...
:D vähän muuttu puheenaihe. Titanic > kauppojen hävikki, seems legit.