Mikä on vanhinta ruokaa/juomaa jota olet syönyt/juonut?
Mulla ehkä vanhin ruoka mitä oon syönyt on melkein vuoden vanhat valmispikapuurohiutaleet. Ihan hyvää puuroa niistä tuli. ;-)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:00"]Joku single malt varmaan.
[/quote]
Kuinka vanhaa? Ap
Joku viski varmaan tai samppanja. Tai ehkä port kuitenkin.
30v vanhaa tummaa rommia, oli hyvää ja kallista.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:02"]Joku viski varmaan tai samppanja. Tai ehkä port kuitenkin.
[/quote]
Port reilu 40 vuotiasta.
Pari vuotta vanhaa teetä. Kaurahiutaleet ja vehnäjauhotkin ovat välillä olleet pari vuotta yliaikaa kaapissa, mutta ihan käyttökelpoisia olivat :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]Pari vuotta vanhaa teetä. Kaurahiutaleet ja vehnäjauhotkin ovat välillä olleet pari vuotta yliaikaa kaapissa, mutta ihan käyttökelpoisia olivat :)
[/quote]
Ai niin ja tän hetkiset mausteet on menneet 4 vuotta sitten vanhaksi :D Käytän niin harvoin mausteita.
Ystävän illanistujaisissa maistelimme viiniä vuodelta 1960. Oli erittäin hyvää, paras punaviini jota olen ikinä maistanut. Ajatella että vanhempani olivat hädin tuskin syntyneet kun viinin rypäleet korjattiin. Pelkistä ruoista varmaan ylivuotinen juusto (gouda), ihanan hiutaleista ja suolaista hillon kanssa. :)
Joku single malt varmaan.