lapsen teko ei todellakaan ole kropan pilaamisen arvoista!
En totisesti näe että lapsen saattaminen maailmaan ja vähintään 18 vuoden sitoutuminen siihen olisivat sellaisia asioita että niiden takia "kannattaa" aiheuttaa vapaaehtoisesti kamalia jälkiä kroppaan.
N22
Kommentit (111)
Mistä sä ap tiedät onko sen arvoista? Eihän sulla ole kokemusta! Hauskaa kun ihmisellä on muka mielipide kun ei tiedä asiasta mitään! Jos kaikki on kunnossa (myös pää) niin kuinka moni, jolla on kokemusta (joka siis oikeesti tietää), on tuota mieltä?
Ihmettelen myös että jos sun elämän ykkösasia ei oo ulkonäkö niin miten sulla ei oo tänne muuta asiaa.. heh..
Haha. Mulla on vähän raskausarpia ja rinnat tyhjät pussukat. Alapää on edelleen suorastaan liian tiukka, seksielämä on hyvää eikä karkaile mehut trampalla hyppiessä. Kiloja saman verran kuin ennen synnytystä, 48. Jotain jälkiä siis on jäänyt, mutta ei pahoja ongelmia, joita pelkäsin.
Opin rakastamaan vartaloani vasta synnytyksen jälkeen, koska silloin huomasin kuinka tärkeää toimiva kroppa on.
Ei paljon paina jonkun pinnalliset mielipiteet, kun on meinannut heittää veivinsä ilokaasuputkelo kädessä. Synnytys kirjaimellisesti muutti elämänasenteeni, ja siitä olen ikuisesti kiitollinen.
N21
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:04"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]Mutta ajatella, jotkut saa kaiken, lapset ja täysin virheettömänä pysyneen vartalon. Harmi vaan, sitä miten käy ei voi tietää etukäteen. [/quote] Älä nyt viiti, kyllä se aina jotain merkkejä jättää. Hoikallakin mahanahka jää löysäksi, eri asia sitten haittaako vai ei. [/quote] voit toki olla uskomatta, jos se sulle saa paremman mielen. terv. eräs, jolla ei tosiaan jäänyt yhtään mitään jälkiä kahdesta lapsesta. ei arpia, ei löysää nahkaa, tissitkin ovat tasan samanlaiset kuin 15-vuotiaana kolmen vuoden imetyksen jälkeen. pillussa tosin oli pieni arpi, mutta se katosi puolessa vuodessa. [/quote] On fysiologinen mahdottomuus ettei raskaus ja etenkin monen vuoden imetys jättäisi MITÄÄN jälkiä naisen vartaloon, saati että kroppa ei muuttuisi 15-vuotiaasta. Samankaltainen voi olla, ja palautua hyvin, mutta kehomme vanhenee vääjäämättä, eikä kenelläkään meistä ole enää samaa vartaloa kuin 15 vuotiaana, surullista mutta totta. T. Lekuri
[/quote]
Fysiologinen mahdottomuus, ettei päällepäin näkyviä muutoksia ole? Ja miten kropan kuuluisi muuttua 15-25-vuotiaana, raskauksia tai ei? Jos siis murrosiän muutokset ovat jo ohitse.
Kai minä, 24v kahden lapsen rypytön ja arveton äiti, olen sitten täysi mahdottomuus.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]Mutta ajatella, jotkut saa kaiken, lapset ja täysin virheettömänä pysyneen vartalon. Harmi vaan, sitä miten käy ei voi tietää etukäteen. [/quote] Älä nyt viiti, kyllä se aina jotain merkkejä jättää. Hoikallakin mahanahka jää löysäksi, eri asia sitten haittaako vai ei.
[/quote]
voit toki olla uskomatta, jos se sulle saa paremman mielen.
terv. eräs, jolla ei tosiaan jäänyt yhtään mitään jälkiä kahdesta lapsesta. ei arpia, ei löysää nahkaa, tissitkin ovat tasan samanlaiset kuin 15-vuotiaana kolmen vuoden imetyksen jälkeen. pillussa tosin oli pieni arpi, mutta se katosi puolessa vuodessa.
[/quote]
On fysiologinen mahdottomuus ettei raskaus ja etenkin monen vuoden imetys jättäisi MITÄÄN jälkiä naisen vartaloon, saati että kroppa ei muuttuisi 15-vuotiaasta. Samankaltainen voi olla, ja palautua hyvin, mutta kehomme vanhenee vääjäämättä, eikä kenelläkään meistä ole enää samaa vartaloa kuin 15 vuotiaana, surullista mutta totta.
T. Lekuri
[/quote]Olen imettänyt yhteensä 6 vuotta eikä näy muutenkuin hoikkana kroppana. Eikä ole tosiaan onneksi samanlainen kroppa nyt 40 vuotiaana kuin 15 vuotiaana vaan paljon timmimpi ja seksikläämpi. Lihaksia, isommat rinnat jne.
Mä tiiän yhen tädin jolla oli sama periaate.mutta se on ihan sairaan ruma.ylilihava pontso jolla roikkuu perse.maha.tissit.allit.en osaa kuvitella mitä sille ois käyny jos lapsen ois tehny ton enempää "pilalle"ei voi kroppa mennä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Samaa mieltä. Synnyttäneet naiset ovat harvoin erityisen hehkeitä. t. mies [/quote] Onneksi olet tota mieltä niin saamme olla rauhassa idiooteilta. :)
[/quote]
En ole idiootti. En vain viehäty synnyttäneistä naisista. Siinä ei ole mitään väärää ihan niin kuin ei ole siinäkään, ettei syty aasalaisiin naisiin, kehonrakentajiin tai blondeihin. Toisten mieltymysten dissaaminen sen sijaan...
[/quote]
Mistä tiedät onko nainen synnyttänyt vai ei? Tuolla periaatteela et voi katsella naisia kaupungilla tai terassilla sillä silmällä, ettet vain satu "viehättymään" synnyttäneestä naisesta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :)
[/quote]
Hehkeämpi kuin te jotka olette ensin kantaneet koripallon kokoista möllykkää vatsanpeitteidenne takana 9kk ja sitten vitut tötteröllä punnertaneet ne maailmaan.
N22
[/quote]
Mulle ei edes koripallot ole riittäneet ja jouduin hätäsektioon x2. On arpia, on roikkutissit, on löysää nahkaa, on isot leikkausarvet vatsassa... silti tuolla samaisella miehellä ottaa eteen kun pyllistän, tietenkin selluliittisella pyllylläni. Hänen silmissään olen muuttunut, en välttämättä seksikkäämmäksi, mutta arvokkaammaksi lasten myötä. Edelleen yhtä ihastunut ja tyytyväinen hän on kroppaani kuin mitä ennen lapsiakin.
Järkyttävää miten tärkeä ulkonäkö onkaan nykyään! Mulle ei koskaan ole ollut niin viimesen päälle tarkkaa, onko joku viiru siellä tai luomi täällä. Minussa on muutakin kuin ulkonäkö. Jos lapsen tekeminen tai tekemättä jättäminen on kiinni parista arvesta tms niin on todella parasta jättää tekemättä. Lapsi vaikuttaa koko elämään, siinä on pienet vartalon muutokset kaikista pienin murhe, sen voin vannoa. Nelikymppisenä ei ap sinusta ja synnyttäneestä naisesta voi tehdä mitään eroa enää. Moni synnyttänyt on mielettömän timmissä kunnossa hyvin pian, suosittelen tutustumaan aiheeseen ja treenaamaan itsesi vielä paremman näköiseksi. Suosittelen lämpimästi myös aikuiseksi kasvamista :) -Ä23
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:05"]
Mä tiiän yhen tädin jolla oli sama periaate.mutta se on ihan sairaan ruma.ylilihava pontso jolla roikkuu perse.maha.tissit.allit.en osaa kuvitella mitä sille ois käyny jos lapsen ois tehny ton enempää "pilalle"ei voi kroppa mennä.
[/quote]
nauran vedet silmissä :D
Voi sua! :/ Kyllä säkin vielä joskus uskallat tehdä lapsia. Tai jos tuletkin vahingossa raskaaksi niin toivottavasti huomaat että pelkosi on turha. :) Jaxuhaleja! <3