Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen teko ei todellakaan ole kropan pilaamisen arvoista!

Vierailija
29.06.2015 |

En totisesti näe että lapsen saattaminen maailmaan ja vähintään 18 vuoden sitoutuminen siihen olisivat sellaisia asioita että niiden takia "kannattaa" aiheuttaa vapaaehtoisesti kamalia jälkiä kroppaan.
N22

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]Mutta ajatella, jotkut saa kaiken, lapset ja täysin virheettömänä pysyneen vartalon. Harmi vaan, sitä miten käy ei voi tietää etukäteen.
[/quote]
Älä nyt viiti, kyllä se aina jotain merkkejä jättää. Hoikallakin mahanahka jää löysäksi, eri asia sitten haittaako vai ei.

Vierailija
42/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:51"]Mikä avauksen pointti oli?
[/quote]

Että en halua olla typerä emakko joka punnertaa porsaita maailmaam[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se?
[/quote]

Sama vastaus kuin no. 2:lle.
Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa.
Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi.
N22
[/quote]

Eli mieheni valehtelee minulle kun vasta kehui tissejä ja persettä! Hitto mikä sika!
[/quote]

Se reppana joko a) ei tiedä paremmasta b) tietää muttei kuitenkaan saisi parempaa c) pitää kodinhoitajan tyytyväisenä jotta voi turvallisesti juosta (synnyttämättömän) panonsa luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok.
n23
[/quote] Paitsi että pillu on huomattavasti väljempi.
[/quote]

Sullako on kokemusta tästä? Oma alapääni tiukentui kyllä synnytyksen jälkeen, vaikka aina on lantionpohjalihakset olleet hyvässä kunnossa.

Vierailija
44/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Samaa mieltä. Synnyttäneet naiset ovat harvoin erityisen hehkeitä. t. mies [/quote] Onneksi olet tota mieltä niin saamme olla rauhassa idiooteilta. :)

[/quote]

En ole idiootti. En vain viehäty synnyttäneistä naisista. Siinä ei ole mitään väärää ihan niin kuin ei ole siinäkään, ettei syty aasalaisiin naisiin, kehonrakentajiin tai blondeihin. Toisten mieltymysten dissaaminen sen sijaan...
[/quote]

Mistä tunnistat synnyttäneen naisen?

Vierailija
45/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tabuasia, josta Suomessa ei saa puhua. Kamalaa myöntää, mutta olen ap:n kanssa pitkälti samaa mieltä. Toisaalta useimmat lapsia saaneet ovat kanssani eri mieltä, eri heidän mielestään se oli sen arvoista. Jokainen tehköön kropallaan ja elämällään mitä tahtoo. 

Vierailija
46/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok. n23 [/quote] Paitsi että pillu on huomattavasti väljempi. [/quote] Sullako on kokemusta tästä? Oma alapääni tiukentui kyllä synnytyksen jälkeen, vaikka aina on lantionpohjalihakset olleet hyvässä kunnossa.

[/quote]

Ap on kynekolooki, hän kyllä tietää toisten pillut ja vitut!

Vierailija
47/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se? [/quote] Sama vastaus kuin no. 2:lle. Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa. Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi. N22

[/quote]

So what!
[/quote]

Juuri tuolla asenteella ajat miehesi vieraisiin. So what?

Vierailija
48/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se? [/quote] Sama vastaus kuin no. 2:lle. Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa. Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi. N22

[/quote]

Ajatella, sunkin nahkas ja tissis rupeaa jossakin vaiheessa roikkumaan. Vai ajattelitko ihan hamaan hautaan asti käydä vähän kiristämässä ihoa, ottamassa botoxia naamaan ja silikonia tisseihin?

[/quote]

Joillekin naisille ei ole se ja sama, alkavatko tissit roikkua alle 30-vuotiaana vai 70-vuotiaana. Miksi ylipäätään pitää ulkonästään huolta, jos kerran kaikki on loppupeleissä yhdentekevää?

[/quote]

Sitä nyt kuitenkaan ei itse voi päättää, milloin ne alkavat roikkua. Aika paljon on kudostyypistä kiinni. Ei esim. mun rinnat roiku, vaikka oon kaksi lasta imettänyt - pehmeämmät ne toki on, muttei roikkuvat - toisin kuin ystävän, joka on lapseton, mutta hänellä paljon vähemmän kollageenia kuin mulla. Ei hänkään varmaankaan ole päättänyt, että annanpa tissien roikkua, ihan sama mulle...

[/quote]

Ei voi päättää mutta voi pidättäytyä vauioittamasta kehoaan tarkoituksella esimerkiksi hankkimalla lapsia. Raskaus ja synnytys muuttavat naisen vartaloa... monen mielestä huonompaan suuntaan.

Vierailija
49/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tabuasia, josta Suomessa ei saa puhua. Kamalaa myöntää, mutta olen ap:n kanssa pitkälti samaa mieltä. Toisaalta useimmat lapsia saaneet ovat kanssani eri mieltä, eri heidän mielestään se oli sen arvoista. Jokainen tehköön kropallaan ja elämällään mitä tahtoo. 

[/quote]

Mikä on "tabuasia"?

Vierailija
50/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen päälle kolmekymppinen nainen, jolla on kaksi lasta. Löytyy raskausarpia ja sektioarpi. Tissit ja alapää samassa kunnossa kuin ennen lapsia. Tapailin itseäni 20 vuotta vanhempaa miestä, joka on aina ollut hoikka ja liikunnallinen, eikä takuulla ole ollut ikinä raskaana. En lopulta voinut tuntea viehätystä hänen ulkonäköään kohtaan. Kasvot olivat ryppyiset ja valahtaneet, vartalon iho "vanhuksenpehmeä" ja nahka löysä. Kontrasti oli liian suuri omaan, kimmoisaan kroppaani. Ikä tekee pahempia tuhoja ihmiselle kuin yksikään raskaus.

Vierailija
51/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Samaa mieltä. Tabua voisi kyllä sen verran rikkoa, että myönnettäisiin rasauden ja synnytyksen vaikutukset eikä yritettäisi tuollaista, että jos mummona rinnat riippuu, ne ripparit voi yhtä hyvin ottaa parikymppisenäkin.

Vierailija
52/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole jäänyt yhtään jälkeä kolmen lapsen raskaudesta tai synnytyksestä. Hoikimmillaankin olen aina ollut kun lapset olleet vauvoja.

Vierailija
53/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok.
n23
[/quote] Paitsi että pillu on huomattavasti väljempi.
[/quote]
Sitäkin voi treenata. Ehkä sunkin kannattaisi, kun ei se synnyttämättömyyskään takaa mitään tiukkaa pillua
[/quote] Ei mulla ole pillua.

Vierailija
54/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Mä en ikimaailmassa vaihtais noita kolmea lastani edes siihen täydelliseen kroppaan. Eikä aikanaan käynyt edes mielessä, että kropan takia jättäisin lapset tekemättä. 

Vierailija
55/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :)
[/quote]

Hehkeämpi kuin te jotka olette ensin kantaneet koripallon kokoista möllykkää vatsanpeitteidenne takana 9kk ja sitten vitut tötteröllä punnertaneet ne maailmaan.
N22
[/quote]

Onko sulla jotain itsetunto-ongelmia? Varmaankin kaikki lapsia hankkivat tietävät raskauden tuomat muutokset kehossaan. Monesti ne miehetkin niitä lapsia haluavat. Mutta onneksi ei tarvitse enää välittää, sillä on jo arvet ja roikkutissit aiemmasta ylipainosta, eikä mun miestä ne ainakaan haittaa.
N21

Vierailija
56/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]

Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :)

[/quote]

Eli jos on 70-vuotiaana rupsahtanut, voi yhtä hyvin rupsahtaa 27-vuotiaana? Selvä.

[/quote]

viikon tampio-palkinnon voittaa... Tadaa! Ap!

[/quote]Miksi et vastaa kysymykseen?

Ps. En ole ap.

[/quote]

onhan se tässä ketjussa jo todettu, että vanheneminen on yksilöllimen, geeneistä ja elintavoista sekä osin meös sattumasta riippuvainen prosessi. Kaikki me olemme joka päivä päivän lähempänä kuolemaa. 

Toiset ovat enemmän sinut sen asian kanssa, eivätkä vietä aikaansa hiekkapilluisesti tarkkailemalla nännipohojaan ja vatsanahkaansa vaan käyttävät osan resursseistan myös esim elämästä nauttimiseen, huumorintajuun tai henkiseen kasvuun.

Vierailija
57/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]Mutta ajatella, jotkut saa kaiken, lapset ja täysin virheettömänä pysyneen vartalon. Harmi vaan, sitä miten käy ei voi tietää etukäteen. [/quote] Älä nyt viiti, kyllä se aina jotain merkkejä jättää. Hoikallakin mahanahka jää löysäksi, eri asia sitten haittaako vai ei.

[/quote]

voit toki olla uskomatta, jos se sulle saa paremman mielen. 

terv. eräs, jolla ei tosiaan jäänyt yhtään mitään jälkiä kahdesta lapsesta. ei arpia, ei löysää nahkaa, tissitkin ovat tasan samanlaiset kuin 15-vuotiaana kolmen vuoden imetyksen jälkeen. pillussa tosin oli pieni arpi, mutta se katosi puolessa vuodessa.

Vierailija
58/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Ajatella, sunkin nahkas ja tissis rupeaa jossakin vaiheessa roikkumaan. Vai ajattelitko ihan hamaan hautaan asti käydä vähän kiristämässä ihoa, ottamassa botoxia naamaan ja silikonia tisseihin?

[/quote]

Joillekin naisille ei ole se ja sama, alkavatko tissit roikkua alle 30-vuotiaana vai 70-vuotiaana. Miksi ylipäätään pitää ulkonästään huolta, jos kerran kaikki on loppupeleissä yhdentekevää?

[/quote]

Sitä nyt kuitenkaan ei itse voi päättää, milloin ne alkavat roikkua. Aika paljon on kudostyypistä kiinni. Ei esim. mun rinnat roiku, vaikka oon kaksi lasta imettänyt - pehmeämmät ne toki on, muttei roikkuvat - toisin kuin ystävän, joka on lapseton, mutta hänellä paljon vähemmän kollageenia kuin mulla. Ei hänkään varmaankaan ole päättänyt, että annanpa tissien roikkua, ihan sama mulle...

[/quote]

Ei voi päättää mutta voi pidättäytyä vauioittamasta kehoaan tarkoituksella esimerkiksi hankkimalla lapsia. Raskaus ja synnytys muuttavat naisen vartaloa... monen mielestä huonompaan suuntaan.

[/quote]

Reps :D Lisääntyminen, tuo ihmiselle luonnoton asia. On tämä ihmeellinen kulttuuri, kun kehon luonnolliset prosesssit ovat vahingoittamista.

Vierailija
59/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Saatiin palstalle uusi hullu! Kroppa-hullu!

Vierailija
60/111 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:02"]Älä ihmeessä sitten hanki niitä lapsia. Mutta ei sinun todellakaan tarvitse murehtia meidän muiden puolesta. Me osaamme ihan itse päättää lasten hankkimisemme. Tee myös miehellesi alusta lähtien selväksi ettet aio " pilata" vartaloasi lasten saamisella niin löydät samoin ajattelevan kumppanin. Toki sellainen mies saattaa tympääntyä väistämättömiin vanhenemisen tuomiin muutoksiin kuitenkin.
[/quote]

Ja rikas mies joka kustantaa kaikki kauneusoperaatiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi