lapsen teko ei todellakaan ole kropan pilaamisen arvoista!
En totisesti näe että lapsen saattaminen maailmaan ja vähintään 18 vuoden sitoutuminen siihen olisivat sellaisia asioita että niiden takia "kannattaa" aiheuttaa vapaaehtoisesti kamalia jälkiä kroppaan.
N22
Kommentit (111)
Jaa-a. Eiköhän se ole normaalia että kroppa muuttuu. Oli lapsia tai ei. Eli en jaksa ajatella miten ovat muuttaneet minua. Pääasia että itse olen tyytyväinen eikä näytä miestäkään haittaavan muuttuminen :)
Ei kaikki miehet onneksi ole törkyläjiä :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se?
[/quote]
Sama vastaus kuin no. 2:lle.
Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa.
Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi.
N22
[/quote]
Eli mieheni valehtelee minulle kun vasta kehui tissejä ja persettä! Hitto mikä sika!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :)
[/quote]
Hehkeämpi kuin te jotka olette ensin kantaneet koripallon kokoista möllykkää vatsanpeitteidenne takana 9kk ja sitten vitut tötteröllä punnertaneet ne maailmaan.
N22
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Samaa mieltä. Synnyttäneet naiset ovat harvoin erityisen hehkeitä. t. mies [/quote] Onneksi olet tota mieltä niin saamme olla rauhassa idiooteilta. :)
[/quote]
En ole idiootti. En vain viehäty synnyttäneistä naisista. Siinä ei ole mitään väärää ihan niin kuin ei ole siinäkään, ettei syty aasalaisiin naisiin, kehonrakentajiin tai blondeihin. Toisten mieltymysten dissaaminen sen sijaan...
Sinussa ei ole ainesta äidiksi. Jos todella tahtoo lapsia, ei liiemmin mieti mitä muutoksia kehoon se tuo. Terv. N19
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :) [/quote] Hehkeämpi kuin te jotka olette ensin kantaneet koripallon kokoista möllykkää vatsanpeitteidenne takana 9kk ja sitten vitut tötteröllä punnertaneet ne maailmaan. N22
[/quote]
Hirmu originellia tää sun provoilu. Ihan tosi, tosi uniikkia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se? [/quote] Sama vastaus kuin no. 2:lle. Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa. Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi. N22
[/quote]
no ainakaan mulla ei ole noin heikko itsetunto...
ihan mielenkiinnosta, minkä neuvon antaist ns syntymärumille?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Kerrotko missä ne jäljet on? En löydä mitään jälkiä. :O Mulla tosin on vain yksi lapsi. Vaikuttaako se? [/quote] Sama vastaus kuin no. 2:lle. Ei tarvitse olla patalaput+ mustat viirut mahassa. Kyllä miehesi tuntee löystyneen vatsanahkasi ja huomaa hitusen lätistyneet tissisi. N22
[/quote]
Ajatella, sunkin nahkas ja tissis rupeaa jossakin vaiheessa roikkumaan. Vai ajattelitko ihan hamaan hautaan asti käydä vähän kiristämässä ihoa, ottamassa botoxia naamaan ja silikonia tisseihin?
[/quote]
Joillekin naisille ei ole se ja sama, alkavatko tissit roikkua alle 30-vuotiaana vai 70-vuotiaana. Miksi ylipäätään pitää ulkonästään huolta, jos kerran kaikki on loppupeleissä yhdentekevää?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:58"]
Sinussa ei ole ainesta äidiksi. Jos todella tahtoo lapsia, ei liiemmin mieti mitä muutoksia kehoon se tuo. Terv. N19
[/quote]Kannattaisi kyllä miettiä, niin ei tarvitse parkua palstoilla karua kohtaloaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok.
n23
[/quote]
Niinhän sinä luulet ettei ole. Ei yhtään viirua, ei milliäkään laajenneet nännipihat, ei senttiäkään roikahtaneet rinnat? Salli mun nauraa.
N22
[/quote]
ei ole ei. Vituttaako?
[/quote]
Ei. Koska tiedän että YKSIKÄÄN ihmiskeho ei selviä siitä mullistuksesta ilman merkkejä.
Sen sijaan sinä voit räksyttää sieltä ilman kuvaa ihan rauhassa. Ja minä tiedän tasan tarkkaan että kropastasi näkee että olet synnyttänyt.
Patologikin näkee vainajasta onko tämä synnyttänyt.
Vituttaako?
N22
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]
Selvä. Katotaan sitten kun olet 70, kuinka hehkeä olet :)
[/quote]
Eli jos on 70-vuotiaana rupsahtanut, voi yhtä hyvin rupsahtaa 27-vuotiaana? Selvä.
[/quote]
viikon tampio-palkinnon voittaa... Tadaa! Ap!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok.
n23
[/quote] Paitsi että pillu on huomattavasti väljempi.
[/quote]
Sitäkin voi treenata. Ehkä sunkin kannattaisi, kun ei se synnyttämättömyyskään takaa mitään tiukkaa pillua
Mutta ajatella, jotkut saa kaiken, lapset ja täysin virheettömänä pysyneen vartalon. Harmi vaan, sitä miten käy ei voi tietää etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:56"]
[/quote]
Eli jos on 70-vuotiaana rupsahtanut, voi yhtä hyvin rupsahtaa 27-vuotiaana? Selvä.
[/quote]
Eipä kyllä omasta tuttavapiiristäni tule mieleen ketään, joka olisi lasten myötä rupsahtanut. Muutoksia tulee vartaloon kyllä, mutta kyllä niitä kehon muutoksia tulee koko ajan joka tapauksessa. Mutta ehkä vähän päälle kaksikymppisenä on vielä sen illuusion vallassa, että on ikuisesti vähän päälle kaksikymppinen.
[/quote]Minulle tulee mieleen useitakin. Kyllä niin tapahtuu.
Älä ihmeessä sitten hanki niitä lapsia. Mutta ei sinun todellakaan tarvitse murehtia meidän muiden puolesta. Me osaamme ihan itse päättää lasten hankkimisemme. Tee myös miehellesi alusta lähtien selväksi ettet aio " pilata" vartaloasi lasten saamisella niin löydät samoin ajattelevan kumppanin. Toki sellainen mies saattaa tympääntyä väistämättömiin vanhenemisen tuomiin muutoksiin kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:01"]
[/quote]
[/quote]
viikon tampio-palkinnon voittaa... Tadaa! Ap!
[/quote]Miksi et vastaa kysymykseen?
Ps. En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:55"]
[/quote]
Ajatella, sunkin nahkas ja tissis rupeaa jossakin vaiheessa roikkumaan. Vai ajattelitko ihan hamaan hautaan asti käydä vähän kiristämässä ihoa, ottamassa botoxia naamaan ja silikonia tisseihin?
[/quote]
Joillekin naisille ei ole se ja sama, alkavatko tissit roikkua alle 30-vuotiaana vai 70-vuotiaana. Miksi ylipäätään pitää ulkonästään huolta, jos kerran kaikki on loppupeleissä yhdentekevää?
[/quote]
Sitä nyt kuitenkaan ei itse voi päättää, milloin ne alkavat roikkua. Aika paljon on kudostyypistä kiinni. Ei esim. mun rinnat roiku, vaikka oon kaksi lasta imettänyt - pehmeämmät ne toki on, muttei roikkuvat - toisin kuin ystävän, joka on lapseton, mutta hänellä paljon vähemmän kollageenia kuin mulla. Ei hänkään varmaankaan ole päättänyt, että annanpa tissien roikkua, ihan sama mulle...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:50"]Selvä. Mun kropassa ei ole jälkiä mun 2 lapsesta, koska liikkua voi myös lasten kanssa. Samoin terveellisesti syöminenkin on ihan ok.
n23
[/quote]
Niinhän sinä luulet ettei ole. Ei yhtään viirua, ei milliäkään laajenneet nännipihat, ei senttiäkään roikahtaneet rinnat? Salli mun nauraa.
N22
[/quote]
ei ole ei. Vituttaako?
[/quote]
Ei. Koska tiedän että YKSIKÄÄN ihmiskeho ei selviä siitä mullistuksesta ilman merkkejä.
Sen sijaan sinä voit räksyttää sieltä ilman kuvaa ihan rauhassa. Ja minä tiedän tasan tarkkaan että kropastasi näkee että olet synnyttänyt.
Patologikin näkee vainajasta onko tämä synnyttänyt.
Vituttaako?
N22
[/quote]
ei vituta. Kukaan ei tutki minua kuin patologit ;) ja kyllä voin varmasti sanoa, ettet sinä ainakaan huomaisi kropastani synnytystä. Mutta kuvaa en lähetä, parempikin ehkä ettet minua usko, en tahdo että sinunlaiset idiootit rupeaa edes sikiämään.
[/quote]
So what!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:52"]Samaa mieltä. Synnyttäneet naiset ovat harvoin erityisen hehkeitä.
t. mies
[/quote] Ei väliä hehkeä tai ei, mutta jos tavara väljenee, se on kauheaa