Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tupakoitsijat ovat niin aggressiivisia?

Vierailija
29.06.2015 |

Miksi tupakoitsijat suuttuvat niin hirveästi kuullessaan, että muut eivät halua heidän tupakanhajuaan kotiinsa? Tupakointia vähänkään sivuavissa ketjuissa on tuota pikaa paikalla poikkeuksellisen törkeää kieltä käyttäviä kirjoittajia jopa uhkailemassa väkivallalla, anonyymeinä tietysti. Miksi tuo sekunnissa leimahtava raivo, arvon tupakoitsijat?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:39"]

P.S. En ole tupakoitsija, ihmettelen vaan miten Suomessa tuuli puhaltaa aina sielta tupakoitsemattoman parvekkeen ovesta sisaan, ei koskaan toiseen suuntaan.

[/quote]

Nyt en ymmärrä? Miksi kukaan nostaisi tällä tavoin keskusteltavaksi asian josta ei ole haittaa? Vai ihmetteletkö miten tuuli kuljettaa ilmavirtaa ulkoa sisälle eikä sisältä ulos? Täh?

Vierailija
42/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:38"] Tässä kohtaa kannattaa sunkin vilkasta sinne peiliis ja miettiä omaa käytöstäs. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos olet mulkku mua kohtaan, turha odottaa multa mitenkään ystävällistä käytöstä sua kohtaan. Jos taas olet ystävällinen mua kohtaan, niin enpä minäkään ole sua kohtaan silloin äkänen. - tupakoitsija jolle riittää teidän tupakkakukkisten idioottimainen käytös ;) [/quote]   Ei hitto mikä tapaus. Aiheutat ensin muille häiriötä röökillä ja sitten alat paasata kuinka muiden pitäisi vielä kohdella sinua oikein ystävällisesti :D [/quote] Miten niin aiheutan häiriötä? Jos mulle ei voida nätisti puhua ja pyytää asiallisesti vaihtamaan tupakointi paikkaa niin en sitä tee. Turha multa odottaa nöyristelyä jos huudat mulle pää punasenaan ja haukut siinä sivussa. ;) En aiheuta häriötä jos sinä et sitä aloita.

[/quote]

Mielestäsi paskankäryn levittäminen koko taloon ei ole muiden häiritsemistä??? Ei HUH HUH... kyllä tupakan poltto on oire jostain aivovauriosta.
[/quote]

Koko taloon?! :D
Missähän kuvittelet edes mun asuvan!?
Tosin, samapa tuo, mä tupakoin kotini edustalla kun haluan. Jos se jotakuta häiritsee asiasta saa tulla asiallisesti sanomaan. Vaan eipä ole kukaan 5 vuoden aikana tullu tupakoinnistani sanomaan.
Ainoa mistä kerran huomautettiin oli se, kun mieheni auto pitää aika pahaa ääntä käynnistettäessä ja aamulla puoli viiden aikaa kovin moni naapureista ei tykänny herätä silloin kun mieheni lähti töihin. :D
Silloinkin siirrettiin auto vain toisaalle ja näin säilyi naapurisopu paikallaan taas.
Ja sori, aivovauriota mulla ei ole vaikka tupakoinkin, mutta sun käytöksesi kyllä kertoo aika hyvin sinusta ja terveydentilastasi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:30"] Miksi tupakoimattomat luulee omistavansa maan. Ja mä maksan mun vuokrani niin kyllä mulla on oikeus polttaa parvekkeella sit. [/quote] Miksi syöpäkääryleiden imeskelijät luulee olevansa oikeutettuja häiriköimään muita paskankäryllä?   Aivan, koska he ovat muita ihmisiä tyhmempiä, eivätkä siksi edes tajua tekevänsä mitään väärää. [/quote] Tämä toisten haukkuminen se kertookin suuresta älykkyydestä.. Ja ei, en tupakoi, en siis itseäni puolustele. [/quote] Siis mielestäsi oman ja läheisten terveyden tahallinen heikentäminen on älykkäämpää kuin vaatia puhdasta ja savutonta asuinympäristöä?? [/quote] Paljonko sä kuvittelet tuon haukkumisen sitä asiaa muuttavan? Ja on muitakin tapoja tehdä kantansa selväksi kuin tuo. [/quote] En paljoakaan, koska kroonista tyhmyyttä on aika mahdoton parantaa.   Tosin, joskus harvoin puoliapinoillakin välähtää, kun asiat vain esittää heille ymmärrettävässä muodossa. Johonkin huomaavaisuuteen, kohteliaisuuteen, terveydellisiin näkökulmiin, tms. "lässytykseen" on turha vedota, vaan parempi vain sanoa asiat suoraan. [/quote] No jos asiat esittää tuolla tavalla niin on aika turha kuvitella saavansa sen parempaa kohtelua takaisin. Onnea valitsemallasi tiellä. Sillä välin mä olen ystävällisellä pyynnöllä saanut naapurin polttamaan jossain muualla kun tuossa alaovella meidän ikkunan alla, jossa ennen poltti.

[/quote]

Totta, puoliapinoiden kanssa on turha kuvitella saavansa taottua järkeä puiseen päähän. Esimerkiksi tämänkin talon ulko-ovessa lukee kissankokoisin kirjaimin, kummallakin puolen, että "älä polta oven edessä, koska savu kulkeutuu asuntoihin". Ja kuinkas käykään? Joka saatanan tervekeuhko polttaa tupakkaa oven edessä, kuten ennenkin ja koko talo haisee.

Kerroppas nyt meille omin sanoin, että mitä siinä pitäisi lukea, jotta arvon tervakeuhko suvaitsisi siirtyä edes vähän kaueammaksi? Vai pitäisiköhän siinä olla noin pitkän ja monimutkaisen tekstin sijaan esim. helppolukuinen sarjakuva? Ainakin koulussa röökijengi luki ennemmin Aku Ankkaa kuin koulukirjoja.

Vierailija
44/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:38"] Tässä kohtaa kannattaa sunkin vilkasta sinne peiliis ja miettiä omaa käytöstäs. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos olet mulkku mua kohtaan, turha odottaa multa mitenkään ystävällistä käytöstä sua kohtaan. Jos taas olet ystävällinen mua kohtaan, niin enpä minäkään ole sua kohtaan silloin äkänen. - tupakoitsija jolle riittää teidän tupakkakukkisten idioottimainen käytös ;) [/quote]   Ei hitto mikä tapaus. Aiheutat ensin muille häiriötä röökillä ja sitten alat paasata kuinka muiden pitäisi vielä kohdella sinua oikein ystävällisesti :D [/quote] Miten niin aiheutan häiriötä? Jos mulle ei voida nätisti puhua ja pyytää asiallisesti vaihtamaan tupakointi paikkaa niin en sitä tee. Turha multa odottaa nöyristelyä jos huudat mulle pää punasenaan ja haukut siinä sivussa. ;) En aiheuta häriötä jos sinä et sitä aloita.

[/quote]

Se tupakointi muita häiritsevästi on sitä häiriön aiheuttamista. Kuinka vaikeaa se on ymmärtää? Sinä ihan itse ja yksin siis aloitat sen häiritsemisen.

Koska se - uskomatonta kyllä - vaikuttaa olevan epäselvää ainakin joillekin tupakoitsijoille väännetään nyt rautalangasta: tupakointi niin että muut joutuvat tahtomattaan sen vaikutuspiirin alaiseksi on lähtökohtaisesti häiritsevää ja on tupakoitsijan asia huomioida muut siinä tilanteessa ilman minkäänlaista erillistä mainintaa asiasta. Lähtökohtaisesti tupakointi muita häiriten on kiellettyä - se on sallittua vasta jos siihen pyydetään ja saadaan muilta lupa.

Vierailija
45/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat vois joku päivä koittaa:

se summa, joka menee kuukaudessa tupakkaan, pyöristä lähimpään seteliin.

Laita seteli eteesi ja sytytä se tuleen. Saman verran tupakoinnista on hyötyä sinulle.

Tupakointihan ei rauhoita, päin vastoin. Addiktio nikotiiniin kiihdyttää kehoa ja saa hermoilemaan, jolloin tietysti polttaminen tuntuu rauhoittavan kovasti. Kyse on vaan riippuvuuden ylläpitämisestä.

Vierailija
46/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän järkytyin siitä parveke keskustelustakin siitä kun joku toivoi nuorille syöpää ja kuolemaa.

Vierailija
47/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tupakoivat ovat aggressiivisia? Omat ukko-ongelmat läväytetään pihamaalla, kaikkien lasten kuullen, jolloin tehdään vahinkoa oikeasti muidenkin lapsille. Sietäis vetää ne harmosavut, kun siltä tuntuu, omalla pläntilllä tai parvekkeella.

Vierailija
48/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:21"]Tupakoitsijat vois joku päivä koittaa:

Laita seteli eteesi ja sytytä se tuleen. Saman verran tupakoinnista on hyötyä sinulle.

Tupakointihan ei rauhoita, päin vastoin. Addiktio nikotiiniin kiihdyttää kehoa ja saa hermoilemaan, jolloin tietysti polttaminen tuntuu rauhoittavan kovasti. Kyse on vaan riippuvuuden ylläpitämisestä.
[/quote]

Ihan samaa voisi ihmiset kokeilla uutena vuotena pyöristetään rakettien hinta lähimpään seteliin ja sytytetään tuleen. Sama hyöty ja rahat meni.
Samoin roskaruuasyöjät, luontaistuotehömpänpömppää popsivat yms yms.
Karkin syöjät myös.
Jos elämässä aina tekisi vain sitä mistä on hyötyä niin jo olisi tylsää.
Mulle tupakointi on sama mitä toisille dokaus. Turhake, mut kai sitä elämästään saa nauttia?

Vierailija
49/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:21"]

Tupakoitsijat vois joku päivä koittaa:

[/quote]

Mutta mitenkäs ne haitat mallinnettaisiin? Sehän se olennaisempi kysymys on.

Vierailija
50/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:21"]Tupakoitsijat vois joku päivä koittaa: se summa, joka menee kuukaudessa tupakkaan, pyöristä lähimpään seteliin. Laita seteli eteesi ja sytytä se tuleen. Saman verran tupakoinnista on hyötyä sinulle.   Tupakointihan ei rauhoita, päin vastoin. Addiktio nikotiiniin kiihdyttää kehoa ja saa hermoilemaan, jolloin tietysti polttaminen tuntuu rauhoittavan kovasti. Kyse on vaan riippuvuuden ylläpitämisestä. [/quote] Ihan samaa voisi ihmiset kokeilla uutena vuotena pyöristetään rakettien hinta lähimpään seteliin ja sytytetään tuleen. Sama hyöty ja rahat meni. Samoin roskaruuasyöjät, luontaistuotehömpänpömppää popsivat yms yms. Karkin syöjät myös. Jos elämässä aina tekisi vain sitä mistä on hyötyä niin jo olisi tylsää. Mulle tupakointi on sama mitä toisille dokaus. Turhake, mut kai sitä elämästään saa nauttia?

[/quote]

Elikkäs: tupakanpoltto on taloudellisesti kannattavaa, koska uutenavuotena jotkut ampuu pommeja ja joku syö roskaruokaa.

PS: Ei se nyt ihan noin mene :D

Vierailija
51/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:21"]Tupakoitsijat vois joku päivä koittaa: se summa, joka menee kuukaudessa tupakkaan, pyöristä lähimpään seteliin. Laita seteli eteesi ja sytytä se tuleen. Saman verran tupakoinnista on hyötyä sinulle.   Tupakointihan ei rauhoita, päin vastoin. Addiktio nikotiiniin kiihdyttää kehoa ja saa hermoilemaan, jolloin tietysti polttaminen tuntuu rauhoittavan kovasti. Kyse on vaan riippuvuuden ylläpitämisestä. [/quote] Ihan samaa voisi ihmiset kokeilla uutena vuotena pyöristetään rakettien hinta lähimpään seteliin ja sytytetään tuleen. Sama hyöty ja rahat meni. Samoin roskaruuasyöjät, luontaistuotehömpänpömppää popsivat yms yms. Karkin syöjät myös. Jos elämässä aina tekisi vain sitä mistä on hyötyä niin jo olisi tylsää. Mulle tupakointi on sama mitä toisille dokaus. Turhake, mut kai sitä elämästään saa nauttia?

[/quote]

Elikkäs: tupakanpoltto on taloudellisesti kannattavaa, koska uutenavuotena jotkut ampuu pommeja ja joku syö roskaruokaa.

PS: Ei se nyt ihan noin mene :D
[/quote]

Just. Ymmärrä sit tahallas väärin.
En jaksa täällä enää yrittää edes "keskustella" keskenkasvuisten kukkisten kanssa.
Menen tupakalle nauttimaan viilenevästä illasta ja sit voinkin mennä unille.

Vierailija
52/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:30"] Miksi tupakoimattomat luulee omistavansa maan. Ja mä maksan mun vuokrani niin kyllä mulla on oikeus polttaa parvekkeella sit. [/quote] Miksi syöpäkääryleiden imeskelijät luulee olevansa oikeutettuja häiriköimään muita paskankäryllä?   Aivan, koska he ovat muita ihmisiä tyhmempiä, eivätkä siksi edes tajua tekevänsä mitään väärää. [/quote] Tämä toisten haukkuminen se kertookin suuresta älykkyydestä.. Ja ei, en tupakoi, en siis itseäni puolustele. [/quote] Siis mielestäsi oman ja läheisten terveyden tahallinen heikentäminen on älykkäämpää kuin vaatia puhdasta ja savutonta asuinympäristöä?? [/quote] Paljonko sä kuvittelet tuon haukkumisen sitä asiaa muuttavan? Ja on muitakin tapoja tehdä kantansa selväksi kuin tuo. [/quote] En paljoakaan, koska kroonista tyhmyyttä on aika mahdoton parantaa.   Tosin, joskus harvoin puoliapinoillakin välähtää, kun asiat vain esittää heille ymmärrettävässä muodossa. Johonkin huomaavaisuuteen, kohteliaisuuteen, terveydellisiin näkökulmiin, tms. "lässytykseen" on turha vedota, vaan parempi vain sanoa asiat suoraan. [/quote] No jos asiat esittää tuolla tavalla niin on aika turha kuvitella saavansa sen parempaa kohtelua takaisin. Onnea valitsemallasi tiellä. Sillä välin mä olen ystävällisellä pyynnöllä saanut naapurin polttamaan jossain muualla kun tuossa alaovella meidän ikkunan alla, jossa ennen poltti.

[/quote]

Totta, puoliapinoiden kanssa on turha kuvitella saavansa taottua järkeä puiseen päähän. Esimerkiksi tämänkin talon ulko-ovessa lukee kissankokoisin kirjaimin, kummallakin puolen, että "älä polta oven edessä, koska savu kulkeutuu asuntoihin". Ja kuinkas käykään? Joka saatanan tervekeuhko polttaa tupakkaa oven edessä, kuten ennenkin ja koko talo haisee.

Kerroppas nyt meille omin sanoin, että mitä siinä pitäisi lukea, jotta arvon tervakeuhko suvaitsisi siirtyä edes vähän kaueammaksi? Vai pitäisiköhän siinä olla noin pitkän ja monimutkaisen tekstin sijaan esim. helppolukuinen sarjakuva? Ainakin koulussa röökijengi luki ennemmin Aku Ankkaa kuin koulukirjoja.
[/quote]
Mene ja PUHU sille, hyvä ihminen! Kokeile, saatat saada samalla sosiaalisen herätyksen! Ei meilläkään mitkään lippulaput tuolla rapussa tehonnu mutta yksi ystävällinen pyyntö riitti.

Vierailija
53/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen yleistys että kaikki tupakoitsijat on vihasia. Ei siinä mitään, ehkä liikut väärissä seuroissa tai jotain.

Vierailija
54/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä otsikko. Ja hyvän siitä tekee se kun lukee kommentteja, joista saa kyllä sen käsityksen että tupakoimattomat ne vasta vihaisia on :D

Vierailija
55/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:21"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:03"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:38"] Tässä kohtaa kannattaa sunkin vilkasta sinne peiliis ja miettiä omaa käytöstäs. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos olet mulkku mua kohtaan, turha odottaa multa mitenkään ystävällistä käytöstä sua kohtaan. Jos taas olet ystävällinen mua kohtaan, niin enpä minäkään ole sua kohtaan silloin äkänen. - tupakoitsija jolle riittää teidän tupakkakukkisten idioottimainen käytös ;) [/quote] Juuri tätä minä tarkoitin! Ap [/quote] Luepa myös tuo muu teksti, äläkä valikoi niitä osia jotka sopivat omiin tarkoituksiisi. Mäkin poltin ennen, ja jos joku olis naama punasena rääkyny että se on väärin niin arvaa olisko kiinnostanu? Noup. Naapuri joskus pyysi asiallisesti että polttaisin etupihalla kun vauva on takapihalla päiväunilla. Arvaa teinkö niin? Kyllä. [/quote] Ja juuri tätä! Ap [/quote] Etkö sä parempaan argumentointiin kykene? [/quote] Ei minun tarvitse. Tupakoitsijat näkyvät kantavan tänne esimerkkejä ihan oma-aloitteisesti. Hyvä numero 16, olen tehnyt vain tämän yhden aloituksen, mutta aiheen siihen sain niistä monista ketjuista, joissa tupakoitsijat käyttäytyvät huomattavan aggressiivisella tavalla. [/quote] Eli et kykene.

[/quote]

Lue aloitukseni kysymys ja kerro minulle sitten, mitä argumentointia olet vailla. Ja voit argumentoida itsekin ihan esimerkin antaaksesi. (Tirsk...)

Ap

Vierailija
56/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:21"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:03"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:38"] Tässä kohtaa kannattaa sunkin vilkasta sinne peiliis ja miettiä omaa käytöstäs. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos olet mulkku mua kohtaan, turha odottaa multa mitenkään ystävällistä käytöstä sua kohtaan. Jos taas olet ystävällinen mua kohtaan, niin enpä minäkään ole sua kohtaan silloin äkänen. - tupakoitsija jolle riittää teidän tupakkakukkisten idioottimainen käytös ;) [/quote] Juuri tätä minä tarkoitin! Ap [/quote] Luepa myös tuo muu teksti, äläkä valikoi niitä osia jotka sopivat omiin tarkoituksiisi. Mäkin poltin ennen, ja jos joku olis naama punasena rääkyny että se on väärin niin arvaa olisko kiinnostanu? Noup. Naapuri joskus pyysi asiallisesti että polttaisin etupihalla kun vauva on takapihalla päiväunilla. Arvaa teinkö niin? Kyllä. [/quote] Ja juuri tätä! Ap [/quote] Etkö sä parempaan argumentointiin kykene? [/quote] Ei minun tarvitse. Tupakoitsijat näkyvät kantavan tänne esimerkkejä ihan oma-aloitteisesti. Hyvä numero 16, olen tehnyt vain tämän yhden aloituksen, mutta aiheen siihen sain niistä monista ketjuista, joissa tupakoitsijat käyttäytyvät huomattavan aggressiivisella tavalla. [/quote] Eli et kykene.

[/quote]

Lue aloitukseni kysymys ja kerro minulle sitten, mitä argumentointia olet vailla. Ja voit argumentoida itsekin ihan esimerkin antaaksesi. (Tirsk...)

Ap
[/quote]

Olisit vaan pitäny turpas kiinni ja pelastanu ittes nolaamiselta. Vaan toisin kävi, mut......no joo.

Vierailija
57/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:35"]

[/quote]

Ap
[/quote]
Tuolla esimerkiksi kysyttiin miksi sinä kiinnität huomiosi vain niihin kohtiin jotka palvelevat sinun tarkoitusperiäsi? Ymmärsitkö loppuosaa lukemastasi? Onko sinulle ylitsepääsemättömän vaikeaa keskustella asiallisesti, haukkumatta toisia aggressivisiksi kun selkeästi itselläsi on ongelma asian kanssa (tirsk).
Oletko muuten sattunut lukemaan tätä keskustelua? Oletko kiinnittänyt huomiota siihen että täällä ihan muut ovat aggressiivisia kuin ne tupakoitsijat?

T.tupakoimaton ja ohis

Vierailija
58/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:02"]

Tuolla esimerkiksi kysyttiin miksi sinä kiinnität huomiosi vain niihin kohtiin jotka palvelevat sinun tarkoitusperiäsi? Ymmärsitkö loppuosaa lukemastasi? Onko sinulle ylitsepääsemättömän vaikeaa keskustella asiallisesti, haukkumatta toisia aggressivisiksi kun selkeästi itselläsi on ongelma asian kanssa (tirsk). Oletko muuten sattunut lukemaan tätä keskustelua? Oletko kiinnittänyt huomiota siihen että täällä ihan muut ovat aggressiivisia kuin ne tupakoitsijat? T.tupakoimaton ja ohis

[/quote]

Nyt olet tainnut lukea jotain ihan toista ketjua tai sitten olet aika puusilmä? En usko että oikeasti ole tupakoimaton ;)

terv. oikeasti tupakoimaton sivullinen

Vierailija
59/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tupakoija on sanonut, että tupakoinnista pitää tulla keskustelemaan ystävälliseen sävyyn. Onko teillä ehdotuksia siihen, kun ystävällinen keskustelunaloitus johtaakin siihen, että tupakoija ei suostu mihinkään kompromissiin ja pahimmillaan suuttuu ja alkaa häiriköidä vielä pahemmin?

Ap

Vierailija
60/86 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:31"]Addiktio. Mutta siitä voi halutessaan päästä eroon. Olin juhannuksen jälkeen 3pv sairas, kun vuokramökin vieressä tupakoitiin jatkuvasti ja haju kantautui sisälle asti. Muutenkin ihmettelen täällä Suomessa, kun ruokaravintoloitten terasseilla saa tupakoida. Töissä, jossa valitetaan kiirettä, ehditään helposti röökille tunnin välein.
[/quote]

Mutta sitten taas ne, jotka käy tunnin välein tupakalla, tekee 55min töitä eikä kirjaa exceliin kuka milloinkin röökillä käy. Tai kierrä koko työyhteisölle paheksumassa toisten röökitaukoja. Ja ei, en polta itse. Enkä vahdi toisten vessa- tai röökitaukoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi