Minkä ikäisenä rintasi olivat parhaimmillaan?
Eli missä iässä rintasi olivat ulkoisesti omasta mielestäsi parhaimmillaan / terhakkaimmat? :)
Kommentit (29)
Olen keski-ikäinen akankuvatus. Kun muistelen nuoruuttani, jolloin olin hoikka ja pienirintainen (häpesin rintojeni pienuutta), vertaamalla nykytilanteeseen; isot lehmänutareet, jotka ovat aina tiellä sekä vaatteet eivät istu kunnolla. Vaihtaisin paikkaa nuoren itseni kanssa heti
Ei koskaan. Rintarauhaskudosta ei ole nimeksikään (ultrattu) ja läskiäkään ei ole. Mitätöntä suoraan sanottuna kaiken kaikkiaan. Silareita en silti halua, joten näillä mennään.
Miesystäväni mielestä ne ovat nyt parhaimmillaan. Minulla oli C-kupin rinnat, mutta nyt ne ovat D, kun annoin painon nousta 48 kilosta 51 kiloon. Erityisesti itse pidän niistä kun ratsastan ja mies voi imeskellä nännejäni. Painovoima ei ole vaikuttanut vielä niihin, mutta kai sekin hetki tulee joskus, jos unohdan kuntosalin.
N43
Nyt, 46-vuotiaana. Nuorena olivat olemattomat, nyt d-kuppi, kauniinmuotoiset ja ei pahemmin roiku.
Nyt 47 v. Hieman tullut painoa lisää ja kerrankin oikeaan kohtaan :P
Aina ollut periaatteessa samanlaiset mun kolmen imetyksen, yht. 5 v, kasvaneet. Eli parhaimmillaan nyt nelikymppisenä. Kuten muutenkin kroppa ja naamastakin lähtenyt lapsuuden pyöreys. Nyt parhaimmillaan.
13-vuotiaana.