Minkä ikäisenä rintasi olivat parhaimmillaan?
Eli missä iässä rintasi olivat ulkoisesti omasta mielestäsi parhaimmillaan / terhakkaimmat? :)
Kommentit (29)
Kyllä mulla on nyt, kahden lapsen ja kuparikierukan asennuksen jälkeen. Käsittämätöntä, mutta mun rinnat KASVOIVAT kuparikierukan laiton jälkeen. Ja se siis laitettiin 5v. nuorimman lapsen syntymän jälkeen. Ainakin itse nautin rinnoistani eniten nyt, ne oli ennen B-kuppi, nykyään C-kuppi.
Luulin ensin, et kierukka petti ja oon raskaana, mut ei...
Ne on parhaimmillaan nyt! A-kuppi on vaihtunut terhakkaaksi beeksi. Kaksi lasta, toisen imetys on vasta loppunut. Painoa vähemmän kun ennen raskautta! Ai niin, ikää on 39 vuotta.
alle 10v, eli kun niitä ei ollut. lapsesta asti ollut rumat riipparit, rumenee vaan kokoajan.
no, ehkä joskus leikkautan ne, ja saan oikeasti nätit rinnat.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:35"]Ja oon siis 42v.
3
[/quote]Sama täällä...nuorena olin lauta ja nyt isot riipparit. Joita rakastan ! Sitä että on rinnat !
Siis heti kun sain vähän kiloja eli noin nelkyt vuotiaana, b-kuppi vaihtui ihanan naiselliseen c-kuppiin.
Nyt viiskymppisenä muoto on edelleen hyvä eikä rinnat toistaiseksi vielä roiku, no ehkä ihan himpun, decolteen iho on sen sijaan hieman alkanut rypistymään:) yksi raskaus ja imetys eivät vaikuttaneet.
Vasta 38v jälkeen. Nyt 55v ja edelleen upeat kiinteät puolipallot, b-kokoa
Ei oikeastaan koskaan. Ennen lapsia mulla oli olemattomat rinnat mutta suuret nännipihat. Lasten jälkeen rinnat on D kokoa ja nännipihat valtavat, sellaiset roikkuvat putkirinnat mitkä joutuu kerätä tissiliivien sisälle ettei roikkuis napaan asti.
Ei koskaan. Ensin olemattomat, sitten pienet, nyt pienet ja riippuvat.
Noin 35. Olivat silloin kasvaneet D-kuppiin mutteivät vielä laskeutuneet.
12-15v. sit alko alamäki, turha laihdutus ja myöhemmin lapset