Olin Tuska festareilla
Kysyttävää?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:20"]Oliko hyviä uusia bändejä?
Mitkä esiintyjät pääsevät top 5-listallesi keikkansa perusteella?
[/quote]
Top 5 listaa en osaa sanoa mutta uusia bändejä löysin kyllä, esim Red moon architect ja sotajumala
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:27"]Irtosko?
[/quote]
Ei...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:08"]Tuska on mukavan sivistynyt ja siisti tapahtuma. Ihmiset menevät kuuntelemaan musiikkia eikä ryyppäämään ja sikailemaan. Roskat laitetaan roskikseen eikä heitellä ympäriinsä. Poliisia ei tarvita koskaan.
Pride-juhlijat saisivat ottaa oppia. Hävettää se heidän sikailunsa ja sotkemisensa. Tänä vuonnakin taas jäi kauhea kaatopaikka heidän jäljiltään.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Asun Sörnäistenrannassa eikä tänäkään vuonna tarvinnut väistellä lasinsirpaleita tai muuta törkyä Tuskan jälkeen. Odotan jo kauhulla Weekend Festivalia, viime vuonna koko Kalasataman alue oli kuin kaatopaikka kävijöiden jäljiltä
Pääseekö sinne festareille jos asusteissa on muutakin väriä kuin vain mustaa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:06"]
Pääseekö sinne festareille jos asusteissa on muutakin väriä kuin vain mustaa?
[/quote]
kyllä, kuten tangomarkkinoillekkin täysin mustiin pukeutuneena. mutta päinvastoin kuin tangomarkkinoilla, sulla on ihan turvallista tuskassa.
-m35
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"]Panitko mun miehen kanssa?
[/quote]
En
Haluaisitko kuulua sellaiseen rokkibaarissa hengaavaan sisäsiittoiseen heviporukkaan, jonka johtohahmo on paikallisen metalliylpeyden rumpali?
Mitä mitä, Pekka Pouta Tuskassa? Fudgekoju Tuskassa? Jotenkin olen ajatellut molemmat enemmänkin sellaiseksi Pori Jazz -henkisiksi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:08"]Mitä mitä, Pekka Pouta Tuskassa? Fudgekoju Tuskassa? Jotenkin olen ajatellut molemmat enemmänkin sellaiseksi Pori Jazz -henkisiksi.
[/quote]
Näin kyllä Pekka Poudan siellä ja oli se fudgekoju
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:18"]Oliko opeth hyvä?
[/quote]
Tykkäsin kyllä