Olin Tuska festareilla
Kysyttävää?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:35"]Oliks se yks huora siellä
[/quote]
Kuka huora???
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"]Mä myös. Eturivissä Alice Cooperia katsomassa.
[/quote]
Alicen keikka ei oikein iskenyt muhun
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"]Mä myös. Eturivissä Alice Cooperia katsomassa.
[/quote]
Alicen keikka ei oikein iskenyt muhun
[/quote]
Muhun todellakin iski. Oon kuunnellut Alicea niin pitkään kuin muistan (kuulemma oon kolmevuotiaana laulanut poisonia vaikka en oo siitä mitään ymmärtänytkään) ja se oli ainoa syy miksi koko festareille tulin. Mun ehdoton lempiartisti. Oon niin onnellinen et ehdin eturiviin. Viimeksi olin jossain josta en nähnyt koko Alicea vaan piti screenejä tuijottaa. Makunsa kullakin. Muhun ei oikeen ne muut kolahtaneet.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:35"]Oliks se yks huora siellä
[/quote]
Kuka huora???
[/quote]
Semmonen hirvee wt-lehmä. Minä päivänä olit?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:35"]Oliks se yks huora siellä
[/quote]
Kuka huora???
[/quote]
Semmonen hirvee wt-lehmä. Minä päivänä olit?
[/quote]
Olin kaikki kolme päivää
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:35"]Oliks se yks huora siellä
[/quote]
Kuka huora???
[/quote]
Ap
Olin mukana 3 päivää ja löysin elämäni miehen siis aivan täydellisen!! Harmi, että oli perheellinen kuten olen myös itsekin. Ei tullut vuosisadan rakkaustarina...
Käyks Tuskassa vielä goottitranssuja jotka antoi aina bajamajassa persettä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:54"]Iskikö Mokoma?
[/quote]
Kyllä
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:06"]
Pääseekö sinne festareille jos asusteissa on muutakin väriä kuin vain mustaa?
[/quote]
:D Ei tietenkään. Pukeutumiskoodi on tiukka. Portilla syynätään alusvaatteetkin ja auta armias jos on vaikka turkoosit pikkuhousut, sinut käännytetään välittömästi pilkkahuutojen kera takaisin ja lippuisi revitään. Lisäksi joudut MUSTALLE listalle kahdeksi vuodeksi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:06"]Pääseekö sinne festareille jos asusteissa on muutakin väriä kuin vain mustaa?
[/quote]
Pääsee kyllä
Tuska on mukavan sivistynyt ja siisti tapahtuma. Ihmiset menevät kuuntelemaan musiikkia eikä ryyppäämään ja sikailemaan. Roskat laitetaan roskikseen eikä heitellä ympäriinsä. Poliisia ei tarvita koskaan.
Pride-juhlijat saisivat ottaa oppia. Hävettää se heidän sikailunsa ja sotkemisensa. Tänä vuonnakin taas jäi kauhea kaatopaikka heidän jäljiltään.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:45"]Mossasitko aamusta iltaan ja illasta aamuun?
[/quote]
Kyllä
Oliko hyviä uusia bändejä?
Mitkä esiintyjät pääsevät top 5-listallesi keikkansa perusteella?
Mä myös. Eturivissä Alice Cooperia katsomassa.