Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemillani miehillä ei ole koskaan mitään jääkaapissa?!

Vierailija
15.02.2022 |

No okei yksi mies oli , joka varta vasten kysyi, mitä kaikkea haluan, kun tulen käymään. Mutta kaikki nämä muut... lähes tyhjä jääkaappi? Jotain tabascoa ja avattu lihapaketti löytyy, kuivakaapistakaan ei oikeastaan mitään.

Yhtä miestä menin tapaamaan toiseen maahan ja hän myös oli kysynyt ruokatoiveitani ja olin maininnut jotakin jogurtista ja myslistä aamupalaksi, niin mies oli sitten ostanut VAIN niitä. Tosi kiva kun mies oli vieläpä koko seuraavan päivän töissä, eikä minulla ollut avainta, niin en päässyt ostamaan mitään muuta syödäkseni koko päivänä. Viruin vaan hänen asunnollaan nälässä. Kaikki nämä miehet olleet vieläpä eri maista: Ranska, Italia, Kreikka, Espanja, Ruotsi, joitain mainitakseni. Siis mitä ihmettä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onnistutpa valitsemaan todellisia helmiä!

Vierailija
42/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin paljon kodinkoneita pois ja melkein kaikki ostajat oli miehiä paitsi yksi nainen.

Myin pastakoneen, blenderin, yleiskoneen, painekattilan,sähkösavustimen, kahvimyllyn sekä muita juttuja jotka liittyy ruuanlaittoon.

Mulla kaikkea liikaa ja oli pakko karsia.

Että on niitä miehiäkin jotka kokkaa.

En myynyt mitään roskaa vaan laatua.

Taitaa tosin olla paljon näitä jotka ei ruokaa viitsi valmistaa tai sitten nämä kokkaavat ei ole sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulinaristeilla on aina ruokaa kotona. Itselläni on kaapit täynnä. Nainen olen.

Vierailija
44/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katoin kaappiin niin puolikas meetwurstipaketti ja majoneesia. Huomenna kauppapäivä niin näyttää juuri oikealta, en osta viikoiksi varastoon ruokaa.

Ihan sama, jos ei muita tarvitse ajatella. Tässä oli nyt kyse siitä, että olisi jotakin tarjota ihmiselle, jota tapailee.

Ehkä se tuntuu tyhmältä ostaa kaappi täyteen ruokaa mätänemään, että rouvalla on buffettiainekset kasassa.

Vierailija
45/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailemalla miehellä ei ollut ruokaa mutta kaappi oli täynnä kan nabista. No, en tosin käyttänyt sitäkään.

Vierailija
46/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät varmaan kotona tai ulkona syömässä. Jotkut kehionrakentajat ei edes syö kun jotain rahkaa, proteiinijauhetta ja smoothieta kotona.

Vierailija
47/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysliä, pähkinöitä, siemeniä, pastaa, kookosmaitoa, nuudeleita, kaurahiutaleita, tomaattimurskaa, oliiveja, öljyä, jauhoja. Nämä säilyvät pitkään kaapissa ja aina saa jotain tehtyä.

Vierailija
48/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa mainitsemissasi maissa on vahva ulkona syömisen kulttuuri. Varsinkin etelä-euroopan maissa.

Totta, mutta noissa maissa usein panostetaan myös koktikokkailuun.

Vierailija
49/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onnistutpa valitsemaan todellisia helmiä!

Jotkut meistä saa vain sikoja, jotkut ehkä helmiä. Sitä helmeä odotellessa, mutten osaa sukeltaa.

Vierailija
50/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ostaisit onat ruokasi itse? ei tarvi poistua asunnosta, kun olisit voinut tilata ruoan asunnollekin.

Tuo nyt oli yksi esimerkki, mutta olin ihan vieraassa maassa, jossa en tiennyt mitään paikallisista ruoan kotiinkuljetuksista.

Etkä osannut käyttää nettiä..- Mutta osasit mennä vieraan miehen luokse yöksi ja jäädä vieraan miehen asuntoon pitemmäksikin aikaa yksin. Miksi se vieras mies ylipäänsä ei heittänyt sua ulos? Onko sulla tapana jäädä toisten nurkiiin?

Vierailija
51/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ole välttämättä rahaa ruokaan. Vaikka kävisivätkin töissä. Eräs tyyppi pelasi rahansa,yksi joi ja oli veloissa. Äiti toi aina ruokakassin pyydettäessä yhdelle jo keski-käiselle miehelle. Miesten rahat menee muualle kun ruokaan.

Vierailija
52/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heillä ole välttämättä rahaa ruokaan. Vaikka kävisivätkin töissä. Eräs tyyppi pelasi rahansa,yksi joi ja oli veloissa. Äiti toi aina ruokakassin pyydettäessä yhdelle jo keski-käiselle miehelle. Miesten rahat menee muualle kun ruokaan.

Tai kuten mulla kerran... Yksi tyhjäjääkkaappimies kertoi ostavansa maksullisia sek*ipalveluita. Mutta se on toinen tarina.

Vierailija
53/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, yhdellekin äiti ja isä ja joku uskonlahko tuo ruokaa. Ihmetteli miten sitä mehua keitettäisiin kun on yleensä vienyt äidille jolla mehumaija. Ja kun jääkaappi valutti vesiä kun poistoputki tukossa niin soitti isänsä, n. 80v. Paikalle. Ei tiennyt mikä on boileri. Saati se poistoputki ja kompressori.

Vierailija
54/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulinaristeilla on aina ruokaa kotona. Itselläni on kaapit täynnä. Nainen olen.

Yksi mies oli kulinaristi, mutta hänelle se tarkoitti sitä, että kotona oli lähinnä paljon erilaisia aasialaisia maustekastikkeita. Ja se avattu (vanhentunut) lihapaketti. Söi töissä lounaan ja illaksi osti kotiin jonkin pääraaka-aineen, josta riitti juuri siihen yhteen ruokaan.

Vierailija
55/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei haluu että jäät sinne lojumaan, vaan jos siellä ei ole ruokaa niin oletettavasti menet halemaan sitä muualta.

Vierailija
56/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä avata haaroja noin monelle ulkomaalaiselle?

Vierailija
57/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en viitsi ostella kaappiin tavaraa pilaantumaan kun en paljoa kotona vietä aikaa. Ruokaakin ostan vain tarpeeseen enkä varalle varmuuden vuoksi

Okei no mutta jos tapailemasi mies/nainen on tulossa käymään, niin et siltikään ajattele asiaa? Minusta tuollainen tilanne lasketaan ”tarpeeksi”. Entä jos sama tyyppi on tehnyt sinulle ruokaa jo useastikin?

Kyllä silloin ostan jos joku nainen on tulossa vierailulle. Tähän mennessä se on aina ollut minä joka ruuan teen tai tarjoan. Harva nykynainen miehelle mitään tekee kun mieheltä hakee itselle hyötyjä. Nykyään harvemmin tulee naisia vierailulle kun kyllästyin palvelemaan naisia saamatta mitään kiitosta

Vierailija
58/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yötä miehrn luona, jota tapailin. Hän seuraavana aamuna kipaisi lähi Siwasta hakemassa hedelmäcoctail- säilykepurkin ja jogurttia aamupalaksi. Ja kun lopetintapailun, niin puhelimessa muistutti, kun hän tarjosi niin upean aamupalankin😎

Vierailija
59/59 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en viitsi ostella kaappiin tavaraa pilaantumaan kun en paljoa kotona vietä aikaa. Ruokaakin ostan vain tarpeeseen enkä varalle varmuuden vuoksi

Jos mulle tulee vieraita, miehiö tai naisia, niin ostan kyllä riittävästi ruokaa koska sehän tulee silloin tarpeeseen eikä varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi