Tapailemillani miehillä ei ole koskaan mitään jääkaapissa?!
No okei yksi mies oli , joka varta vasten kysyi, mitä kaikkea haluan, kun tulen käymään. Mutta kaikki nämä muut... lähes tyhjä jääkaappi? Jotain tabascoa ja avattu lihapaketti löytyy, kuivakaapistakaan ei oikeastaan mitään.
Yhtä miestä menin tapaamaan toiseen maahan ja hän myös oli kysynyt ruokatoiveitani ja olin maininnut jotakin jogurtista ja myslistä aamupalaksi, niin mies oli sitten ostanut VAIN niitä. Tosi kiva kun mies oli vieläpä koko seuraavan päivän töissä, eikä minulla ollut avainta, niin en päässyt ostamaan mitään muuta syödäkseni koko päivänä. Viruin vaan hänen asunnollaan nälässä. Kaikki nämä miehet olleet vieläpä eri maista: Ranska, Italia, Kreikka, Espanja, Ruotsi, joitain mainitakseni. Siis mitä ihmettä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ostaisit onat ruokasi itse? ei tarvi poistua asunnosta, kun olisit voinut tilata ruoan asunnollekin.
Tuo nyt oli yksi esimerkki, mutta olin ihan vieraassa maassa, jossa en tiennyt mitään paikallisista ruoan kotiinkuljetuksista.
Näinpä. Tai mies hakee itselleen kiskalta ruokaa, ei tarjoa sinulle mitään.
Noh, viimeisimmällä oli maksalaatikko, ja arvosteli kun söin siitä puolet. Myöhemmän kokemuksen perusteella saattoi olla sekin ollut aikansa pakasteessa ja sen jälkeen kuukauden jääkaapissa. Haukkui läskiksi kun heitti ulos.
Ei enää ikinä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Aioit siis herkutella hänen jääkaapillaan sillä välin kun hän tekee töitä!
Herkutella.
Tavallisesta ruoasta oli kysymys.
Arvaan, että miehet ovat hoikkia? Pitääkö paikkansa?
Tämän takia ei tapailla miehiä, jotka eivät arvosta ruokaa tai ruoanlaittoa.
Itse en viitsi ostella kaappiin tavaraa pilaantumaan kun en paljoa kotona vietä aikaa. Ruokaakin ostan vain tarpeeseen enkä varalle varmuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Tai mies hakee itselleen kiskalta ruokaa, ei tarjoa sinulle mitään.
Noh, viimeisimmällä oli maksalaatikko, ja arvosteli kun söin siitä puolet. Myöhemmän kokemuksen perusteella saattoi olla sekin ollut aikansa pakasteessa ja sen jälkeen kuukauden jääkaapissa. Haukkui läskiksi kun heitti ulos.
Ei enää ikinä, kiitos.
Tuossa oli vielä yksi taso lisää tökeryyttä, että haukkui. Minulle ei onneksi sitä ole käynyt. Mutta ruoan suhteen näillä kaikilla miehillä joku aukko ajattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että miehet ovat hoikkia? Pitääkö paikkansa?
Kaikki miehet olleet hyvässä kunnossa. Niin olen itsekin.
Ilmeisesti viehätyt miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneita ruoanlaitosta. Minä lopetin sinkkuaikoinani tapailun lyhyeen, jos mies osoitti mitään merkkejä tuollaisesta. En halunnut olla talouden ainoa ruoanlaittaja. Nyt olenkin naimisissa miehen kanssa, joka on loistava kotikokki.
Kaapit on aina täynnä ruokaa, harmi vaan itse ne aina joutuu syömään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en viitsi ostella kaappiin tavaraa pilaantumaan kun en paljoa kotona vietä aikaa. Ruokaakin ostan vain tarpeeseen enkä varalle varmuuden vuoksi
Okei no mutta jos tapailemasi mies/nainen on tulossa käymään, niin et siltikään ajattele asiaa? Minusta tuollainen tilanne lasketaan ”tarpeeksi”. Entä jos sama tyyppi on tehnyt sinulle ruokaa jo useastikin?
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan kakkosasunnon jääkaapissa yleensä ole mitään, mutta pakko käyttää kakkosasuntoa näissä puuhissa ettei vaimo saa tietää.
Voisi sinnekin ostaa jotain kestokamaa?
Kaikki miehet eivät laita ruokaa, eivät ehkä osaakkaan laittaa. Syövät ulkona tai ostavat sen minkä samana päivänä syövät. Jos mies kutsuu naisen vierailulle ja ei mitään syötävää oikein ole niin onhan se vähän kumma. Eri asia jos käyvät yhdessä kaupassa, tilaavaavat ruokaa kotiin tai syövät ulkona. Miehet jotka tykkää laittaa ruokaa niin yleensä perusruokatarvikkeita on.
Minun tapailemallani miehellä oli sekä jääkaappi ja pakastin ruokaa täynnä, mutta vahingossakaan ei tarjonnut aamiaista. Itse olin edellisenä iltana vienyt mukanani illallistarvikkeet ja juomat. Painelin sitten paikalliseen pikaruokalaan, ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa koska julkisilla kotiin oli melkein neljän tunnin matka.
Vierailija kirjoitti:
Minun tapailemallani miehellä oli sekä jääkaappi ja pakastin ruokaa täynnä, mutta vahingossakaan ei tarjonnut aamiaista. Itse olin edellisenä iltana vienyt mukanani illallistarvikkeet ja juomat. Painelin sitten paikalliseen pikaruokalaan, ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa koska julkisilla kotiin oli melkein neljän tunnin matka.
Hitto mikä itsekäs juntti. Toivottavasti et tavannut häntä tuon jälkeen enää toiste.
katoin kaappiin niin puolikas meetwurstipaketti ja majoneesia. Huomenna kauppapäivä niin näyttää juuri oikealta, en osta viikoiksi varastoon ruokaa.
Kyrpäörvelöt pyrkivät aina hyötymään muista. Milloin te opitte!?!?!
Tietysti viet mennessäsi jotain ruokaa, ajattele nyt, hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
katoin kaappiin niin puolikas meetwurstipaketti ja majoneesia. Huomenna kauppapäivä niin näyttää juuri oikealta, en osta viikoiksi varastoon ruokaa.
Ihan sama, jos ei muita tarvitse ajatella. Tässä oli nyt kyse siitä, että olisi jotakin tarjota ihmiselle, jota tapailee.
Niin se pakkaa olemaan myös naistuttavillakin. Kaapit tyhjänä.En vaan ymmärrä. Itse ostan liikaakin.Aina pitää olla jos sattuu jotain. ...
Pakasteessa aina lohta, katkarapuja, juustoa (parmesan), Mummon perunoita Suomesta, kotileivonnaisia, ym.