Eniten kuntosalilla ärsyttää pukuhuoneen ähisijät
Ähisijä tulee salilta pukuhuoneeseen puuskuttaen. Äääh. Puuh. Istuu alas ja hengittää ulos suun kautta ja vetää ilmaa sisään nenän kautta niiskuttaen. Puuuh. Niisk. Puuuh. Niisk. Sitten sekoitetaan se protskujuoma puuh niisk puuh niisk. Ja se juodaan sitten ähisten mahdollisimman nopeasti. Gulp gulp ähhhh gulp gulp gulp ähhh. Ja sama ähinä jakuu, kun riisutaan. Treenikengät pois ähhh. Housut pois ähhh-hyhh-huhhuh. Paita pois "ohhhoh".
Joo kyllä kaikki tietävät, että on varmasti ollut rankka treeni mutta jos pukuhuonerssa puuskututtaa vielä 15min treenin jälkeenkin niin joko esität tai et ole vetänyt loppulämmittelyä kunnolla.
Kommentit (13)
Varmaan vaivautuneisuuden peittelemistä.
Mua taas ärsyttää pukuhuoneessa alasti keikistelijät. Rasvailevat ilman rihmankiertämää, puhuvat puhelimessa, jne minuuttitolkulla. Kiva siinä istua penkillä ja riisua/pukea kun silmien korkeudella, puolen metrin läheisyydessä on pipari esillä, yöks.
Kyllä minua vaivaannuttaisi enemmän herättää huomiota ähisemällä kuin olla hiljaa niin kuin normaalit ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:23"]Mua taas ärsyttää pukuhuoneessa alasti keikistelijät. Rasvailevat ilman rihmankiertämää, puhuvat puhelimessa, jne minuuttitolkulla. Kiva siinä istua penkillä ja riisua/pukea kun silmien korkeudella, puolen metrin läheisyydessä on pipari esillä, yöks.
[/quote]Mutta tuohan kuulostaa hyvältä :) Mies
En ole koskaan - onneksi - huomannut kuvaamiasi ihmisiä.
Pukuhuonenudistit ja suihkukeskustelijat ovat karmeimpia.
Ap:n kannattaa varmaan kuunnella treenimusaansa ulko-oville asti. Kummallista, kun mua ei ole ärsyttänyt salilla eikä pukuhuoneessa mikään eikä kukaan. Ehkä se johtuu näistä läskeistä, ne tekevät leppoisaksi. 100+
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:51"]Ap:n kannattaa varmaan kuunnella treenimusaansa ulko-oville asti. Kummallista, kun mua ei ole ärsyttänyt salilla eikä pukuhuoneessa mikään eikä kukaan. Ehkä se johtuu näistä läskeistä, ne tekevät leppoisaksi. 100+
[/quote]
Johtuu varmaan siitä, että sinä olet se ähisijä, joka nakuilee suihkuhuoneessa, juttelee suihkussa ja haisee voimakkaasti.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:51"]Ap:n kannattaa varmaan kuunnella treenimusaansa ulko-oville asti. Kummallista, kun mua ei ole ärsyttänyt salilla eikä pukuhuoneessa mikään eikä kukaan. Ehkä se johtuu näistä läskeistä, ne tekevät leppoisaksi. 100+
[/quote]
Johtuu varmaan siitä, että sinä olet se ähisijä, joka nakuilee suihkuhuoneessa, juttelee suihkussa ja haisee voimakkaasti.
[/quote] Olenko? Käyn suihkussa alasti tosiaan, mutta ihan yksin enkä puhu itsekseni. Juon sen juomani kotimatkalla. En haise voimakkaasti, osaan käyttää Absolut Torria. Kukilleko muuten sinun hikesi tuosuu?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:23"]Mua taas ärsyttää pukuhuoneessa alasti keikistelijät. Rasvailevat ilman rihmankiertämää, puhuvat puhelimessa, jne minuuttitolkulla. Kiva siinä istua penkillä ja riisua/pukea kun silmien korkeudella, puolen metrin läheisyydessä on pipari esillä, yöks.
[/quote]
Joo sama! Änkeävät alasti siihen pukukaapin eteen ja levittäytyvät siihen viereisten kaappienkin eteen ja jalat levällään rasvailevat itseään. Yleensä jos en ole vielä ehtinyt laittaa tavaroitani kaappiin, vaihdan kaappia. Yritänkin valita kaapin minkä viereisetkin ovat tyhjiä. Hankalaa kuitenkin jos ne tilantert osuvat siihen kun olen jo tullut salilta.
Miksi sinä olet siellä pukuhuoneessa 15 minuuttia kuuntelemassa tuota puhisijaa?
Tuo on epävarman ihmisen merkki, että kiinnittää noin paljon huomiota muihin ihmisiin kuntosalilla. Keskittyisit vain omiin touhuihisi vai meneekö kaikki aika muiden tarkkailuun ja mahdollisimman huomaamattoman esittämiseen?
Mä en aina jaksa tehdä mitään loppulämmittelyitä. Siinä on tarpeeksi lämmittelyä kun pyöräilee pois salilta.
Puuh niisk ähhh