Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sossusta maksusitoumuksen hormonikierukkaan?

Vierailija
29.06.2015 |

Luulis että ne mielellään auttais mua ehkäisemään raskautta, ettei tarvis enää enempää lapsia huomioida toimeentulotukipäätöksissä, eikä harkinnanvaraset lisääntyis. Mulla on mies ja reilun kuukauden vanha lapsi. Mut eikö nuo hormonikierukat oo aika kalliita? Se olis mulle sopivin vaihtoehto, kun se vähentää myös runsasta kuukautisvuotoa ja mulla on anemia, niin ehkä saisin ainakin reseptin siihen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muutenkin oikeutettu tt-tukeen, niin sitten saat

Vierailija
2/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Monissa kunnissa saa tk:sta kierukan ilmaiseksi jos on todettu anemia, jonka syynä runsaat vuodot. Soita omaasi ja tarkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa

Vierailija
4/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään

Vierailija
5/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy. Jos et saa ni mä voin maksaa sen sulle.

Vierailija
6/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:06"]Jos olet muutenkin oikeutettu tt-tukeen, niin sitten saat
[/quote]

Joo oon ainakin aikasemmin saanut, mut nyt mies on eläkkeellä ja mä äitiyspäivärahalla

Vierailija
7/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaisiin kuukautisiin halvempi. Mutta kysy ja ala hankkimaan, eiköhän se järjesty.

Vierailija
8/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja siihen kannustetaankin.

Sisareni on töissä sosiaalipuolella ja hän yrittää kaikin keinoin saada kierukan asennutettua mahdollisimman monelle esim. huumeiden käyttäjälle. Hän on työnantajalleen kaupungille perustellut yksityislääkärin käyttöä sillä, että paljon halvemmaksi tulee parinsadan gynekologi, kuin huumevauva ja tuleva elämänsä.

Vierailija
9/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:06"]Jos olet muutenkin oikeutettu tt-tukeen, niin sitten saat [/quote] Joo oon ainakin aikasemmin saanut, mut nyt mies on eläkkeellä ja mä äitiyspäivärahalla

[/quote]

Mies eläkkeellä ja sinä äitiyspäivärahalla!

Miksi helvetissä niitä lapsia pitää laittaa tuollaiseen tilanteeseen? Isä eläkkeellä ennenkuin lapsi edes syntyy!

Olisiko ollut niin kamalaa elää vain kahdestaan?

Vierailija
10/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:06"]Jos olet muutenkin oikeutettu tt-tukeen, niin sitten saat [/quote] Joo oon ainakin aikasemmin saanut, mut nyt mies on eläkkeellä ja mä äitiyspäivärahalla

[/quote]

Mies eläkkeellä ja sinä äitiyspäivärahalla!

Miksi helvetissä niitä lapsia pitää laittaa tuollaiseen tilanteeseen? Isä eläkkeellä ennenkuin lapsi edes syntyy!

Olisiko ollut niin kamalaa elää vain kahdestaan?

[/quote]

Samat sanat. En voi käsittää. Ja yhteiskunta elättää.

Vierailija
11/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:12"]

Hei! Monissa kunnissa saa tk:sta kierukan ilmaiseksi jos on todettu anemia, jonka syynä runsaat vuodot. Soita omaasi ja tarkista!

[/quote]Meillä esim. saa, jos HB pystyttelee alle 110 vaikka käyttää rautalääkitystä, ei muuten. 

Vierailija
12/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä nyt voi sanoa, että heikompi aines jne. Kaikilla on oikeus elää ja laittaa lapsikin, jos tuntuu sellaisen haluavan. Toki pitää olla halu huolehtia ja välittää lapsesta, päihteidenkäyttäjät nyt saakin olla ilman.

Vierailija
13/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut MV:stä että sossusta saa musta mies mitä vaan. Vaikka vanhan akan pillua.

http://mvlehti.net/2015/06/17/sossutantta-sekstasi-asiakkaan-kanssa-oikeus-ei-katsonut-hanta-jaaviksi-myontamaan-tukia/

Vierailija
14/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta Suomen kunnasta saa hormonikierukan ilmaiseksi, jos tulee käyttöön lääkkeenä. Asiasta on netissä eduskunnan oikeusasiamiehen tms päätös. Minulla on, runsaiden kuukautisten ja siten anemian, hoitoon.

Vierailija
15/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sterilisaatio olisi parempi vaihtoehto. Et sitten tekisi lisää pentuja toisten elätettäväksi.

Vierailija
16/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän saa kerran ilmaiseksi no questions asked, oliko juuri synnytyksen jälkeen vai kuinka? Siskoni oli maksanut omastaan ekan synnytyksen jälkeen (olisko vielä sossu maksanut hänelle sitten kuittia vastaan kun saattoivat silloin saada vielä tt-tukea) niin oli kysellyt jälkikäteen asiasta ja sai toisella kertaa ymmärtääkseni ilmaiseksi sitten. Itse sain kaksi lasta peräkkäin ja juuri kävin laitattamassa kuukausi sitten hormonikapselin käteen ilmaiseksi. Joskus 17-vuotiaana sain myös sen ekan 3kk satsin e-pillereitä ilmaiseksi, sekin oli joku käytäntö. Näin ainakin Helsingissä.

Vierailija
17/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maksusitoumus apteekkiin. Sain kierukan ilmaiseksi.

Vierailija
18/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:41"]

Mulla on maksusitoumus apteekkiin. Sain kierukan ilmaiseksi.

[/quote]

Ei jumalauta. Maksetaanko joillekin kaikki lääkkeetkin (lue:lailliset huumeet) sosiaalivaroista! Jotkut kunnon ihmiset ovat syömättä, kun lääkkeet ovat niin kalliita!

Vierailija
19/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:45"]

Ei jumalauta. Maksetaanko joillekin kaikki lääkkeetkin (lue:lailliset huumeet) sosiaalivaroista! Jotkut kunnon ihmiset ovat syömättä, kun lääkkeet ovat niin kalliita!

[/quote]

Mun on vähän niinku pakko syödä lääkkeitä.

Vierailija
20/36 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:08"]Saa ja siihen kannustetaankin.

Sisareni on töissä sosiaalipuolella ja hän yrittää kaikin keinoin saada kierukan asennutettua mahdollisimman monelle esim. huumeiden käyttäjälle. Hän on työnantajalleen kaupungille perustellut yksityislääkärin käyttöä sillä, että paljon halvemmaksi tulee parinsadan gynekologi, kuin huumevauva ja tuleva elämänsä.
[/quote]

No tuo nyt ei liittynyt meidäb perheeseen mitenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi