Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti torstaiaamuna viihteelle eikä ole vieläkään tullut kotiin

Vierailija
18.09.2022 |

^ otsikko. Äsken hän kuitenkin laittoi viestin ja kertoi tulevansa huomenna. Sitten hän taas kuitenkin raivoaa minulle monta päivää koska hänellä on huono olo ja elämä masentaa. Voi voi. Miten te muut kohtalotoverit olette tällaisessa tilanteessa tehnyt? Oletteko lähteneet esim. muutamaksi päiväksi kaverin luokse tai hotelliin jotta miehen pahin paha olo ehtii kadota? Hänellä on onneksi lääkitys tällaisia tilanteita varten, eli kyllä hän itsensä kuntoon saa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut tuossa tilanteessa: ensimmäisen ja viimeisen kerran. Nollatoleranssi tuollaiselle. Asunto oli minun omistusasunto, josta tämä aloitteleva juoppo oli mukava potkaista menemään.

Vierailija
2/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää tasan tarkkaan että yöksi jos ei kotiin tulla niin suhde on ohi. Vielä pahempi jos kehtaisi minun syyksi krapulansa laittaa.

Alkkis siis miehenä myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi eka ja vika kerta, jos mies luuhaa päiväkausia ties missä tietymättömissä.

Vierailija
4/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta minun mieheni ei onneksi sentään alkoholia käytä. Hän ei ole juntti.

- ap

Vierailija
6/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

vuoden alussa olisin ollut täysin varma, että aloitus on trolli. Keväällä kuitenkin tutuistuin erääseen henkilöön jonka ukko oli juuri samanlainen kuin ap:lla, eli hän veti viinaa ja mömmöjä milloin halusi ja miten paljon halusi. Muija ei kuitenkaan halunnut millään erota koska ukko oli muka sisimmältään niin "ihana ja herkkä". En tiedä missä tämä eukko nykyään menee, lopetin yhteydenpidon jo muutama viikko tutustumisen jälkeen.

Vierailija
7/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta minun mieheni ei onneksi sentään alkoholia käytä. Hän ei ole juntti.

- ap

Ei varmaan oikea ap? :D

Vierailija
8/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

vuoden alussa olisin ollut täysin varma, että aloitus on trolli. Keväällä kuitenkin tutuistuin erääseen henkilöön jonka ukko oli juuri samanlainen kuin ap:lla, eli hän veti viinaa ja mömmöjä milloin halusi ja miten paljon halusi. Muija ei kuitenkaan halunnut millään erota koska ukko oli muka sisimmältään niin "ihana ja herkkä". En tiedä missä tämä eukko nykyään menee, lopetin yhteydenpidon jo muutama viikko tutustumisen jälkeen.

Jep, kyllä näitä kultakimpaleita on oikeasti olemassa.

Vierailija
9/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista miestä kukaan katselisi. Ap lienee provo.

Vierailija
10/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelinkissä varmaan enemmän vertaistukea, mutta tehkää niiki Teille parhaaks käy.

Vierailija
11/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisen miehen pitäisi tulla kotiin yöksi. En ymmärrä. 

Vierailija
12/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisen miehen pitäisi tulla kotiin yöksi. En ymmärrä. 

Ei pidäkään. Aikuinen tekee mitä itse päättää. Ap:n pitäisi vain myös aikuistua ja laittaa välit poikki tuollaiseen mieheen.

Vierailija
13/13 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy oliko hyvä luisto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi