Zoolandia, millainen paikka vuonna 2015?
Kommentit (12)
En tiedä tästä vuodesta, mutta viime vuonna oli aika pettymys. Nimi nyt ainakin pitäisi vaihtaa, sillä ei siellä pahemmin mitään eläimiä enä ole.
Sopii kyllä kaikenikäisille noin niinkuin muuten.
Viime kesänä kävimme... kolmosen kanssa samoilla linjoilla.
Harmi, kun luopuivat kaikista eksoottisista eläimistä =(
Ei kai siellä enää oo muuta kuin kämäset leikkipaikat
Mitä nämä zoolandian sivuilla lupaamat kymmenet aktiviteettilaitteet ovat? Kuulostaa unelmalta mutta onko sitä?
Paikka yllätti meidät kaikki tänä todella positiivisesti. Toimintaa ja TILAA löytyi monipuolisesti kaiken ikäisille lapsille sekä sisä-, että ulkotiloissa. Ympäristö oli hyvin hoidettu kauniine kukkaistuksineen ja nurmikenttineen. Suosittelen lämpimästi!
Taisi edellinen kommentti tulla paikan pitäjältä. Ei ole enää oikein sama kuin joskus aiemmin....
Meidän 3v ja 5v viihtyivät hyvin viimekesänä.
Ei kukaan nurmikentistä jakukkaistutuksista halua maksaa. Voisiko joku nyt ihan konkreettisesti kertoa, että mitä siellä on? Huvipuistolaitteita? Leikkipuistokamaa? Mitä?
Minä olin esikoululaisten kanssa kevätretkellä. Todellakin olen samaa mieltä siitä, että nimi voisi olla toinen. Olihan siellä niitä eläimiäkin, näkyy paikan kotisivuilla, mutta olivat hyvin pienessä roolissa. Leikkijuttuja niin sisällä kuin ulkona. Olimme kuusi tuntia ja touhua olisi riittänyt vaikka kuinka. Uutena siellä oli sellaiset hepat.. N 10 kpl.. Ponin kokoisia, rullat alla ja liikkuivat kun lapset ratsasti. Eli heppa nytkähti keskeltä alas kun lapsi painoi, teki Ikäänkuin ratsastusliikkeen. Hiki päässä painoivat niillä. Sisätilaleikkipuisto on kuin hop lop. Eli jos siitä ei tykkää niin tuskin tuostakaa. Pienemmille oma pallomeri, ihana pikku leikkikauppa. Aikuisille penkkejä hyvin. Erilaisia pomppulinnoja ja ilmamäkiä.. Osa oli vielä toukokuussa kiinni. Mutta todellakin oli yllätys. Tykkäsin ite paljon enemmän siitä ajoista kun oli enemmän eläimiä. Itsellä poikia niin tuolla olisivat viihtyneen huomattavasti paremmin. Suosittelen kyllä, aktiviteettiä vaikka kuinka. Eläinten takia ei kyllä kannata mennä, se on totta. Aktiviteettimestana loistava isommallekin.. Siis alaluokkaikäiselle.
Minäkin haluaisin tietää.