Jalkasilsa-asiaa!
Mahtaako minulla olla jalassa ns. mokkasiinisilsaa, vai onko jalkapohjan iho vaan tavallista kuivempi ja röpelöisempi? Toinen jalkapohja on ihan tavallisen näköinen, hiukan karheat kantapäät vain.
Mikä avuksi?
Kuva jalkapohjastani: http://aijaa.com/Kiul2P
Kommentit (13)
Sienihän se siellä, kipinkapin apteekkiin tai lääkäriin
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:52"]En tiedä, mutta meinasin oksentaa.
[/quote]
Ok. Hyvä tietää. AP
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:57"]Sienihän se siellä, kipinkapin apteekkiin tai lääkäriin
[/quote]
Ootko varma? Äh, lääkäriaikoja saa niin nihkeesti :/ Onko sienilääkesuosituksia? AP
Alkoi tehdä mieli sienimuhennosta...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:13"]Alkoi tehdä mieli sienimuhennosta...
[/quote]
:DDD
AP
Apteekissa osaavat kyllä neuvoa. Ja liota jalkojasi joka ilta pienessä määrässä lämmintä vettä johon olet lisännyt merisuolaa, sitten voit myös desinfioida jalkoja vetyperoksidilla ja lisäksi rasva (dactarin, lamisil tms). Pese sukat erillään muista vaatteista ja 60 asteessa
Lamisililla lähtee viikossa jos on ei tarvi reseptiä
Miten joku voi päästää jalkansa noin huonoon kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:26"]Miten joku voi päästää jalkansa noin huonoon kuntoon.
[/quote]
En itsekään ymmärrä. Olen raspannut ja rasvannut kun olen luullut että iho on vaan kuiva, mutta jos jäi pariksi päiväksi rasvaus väliin ni heti tuli taas tommosta. Muutenkin kuivuuteen taipuva iho. Jotenkin jalkojenhoito unohtuu helpommin kuin esim. käsien rasvaus, koska kädet ovat näkyvillä koko ajan. AP
En tiedä, mutta meinasin oksentaa.