Kerrotaan työttömyyden hyviä puolia
Aloitan vaikka sillä, että kauppaan voi mennä päivällä jolloin ei ole ruuhkaa. (Tämä pätee kyllä mm. vuorotyöläisiinkiin).
Kommentit (26)
Omat projektit nytkähtää eteenpäin.
Löytyykö täältä työttömiä hyvännäköisiä naisia?
Itsellä kyllä omaisuutta jonkin verran, mutta ei työtä eikä oikeastaan halua siihen... olen myös korkeasti koulutettu. Jos naisilta kysyy, niin arvomme eivät kuulemma kohtaa. Löytyiskö täältä naisia, jonka kanssa arvot kohtaisivat? Siis mielellään joku, joka on perinnyt rahaa tms. kuten itsekin. Myydään asuntomme, muutetaan vähän isompaan yhteiseen, ja saadaan lisää rahaa tilille. Vapaa-ajan asuntokin löytyy. t. mies.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:25"]
Saa ilmasta rahaa eikä tarvii tehä mitään. T.Työtön jo 7 vuotta
[/quote] Ei työttömyyspäivärahaa mitään ilmaista rahaa ole, sillä kyllä minä ainakin olen töissä ollessani vuosia maksellut palkoistani veroja ja ammattijärjestön jäsenmaksuja sekä vakuutuksia, että saisin sitten itselleni takaisin päin, kun olen työttömänä.
[/quote]
No minä en koskaan ole töissä päivääkään ollut joten tuolla perusteella se mulle on sit varmaan ihan ilmasta rahaa? T: työtön vuodesta 2003
Voi elää eläkeläiselämää niin sanotusti (vuoden) ennakkoon ja on vielä ihan toimintakuntoinen. Oikeaa eläkeläiselämäähän eivät monet nykyiset 4-kymppiset tule koskaan elämään, koska kuolevat ennen uudelleen asetettua eläkeikää. Tulee siis sekin koettua.
Mä en keksi yhtäkään hyvää puolta tästä työttömyydestä :/
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:25"]
Saa ilmasta rahaa eikä tarvii tehä mitään. T.Työtön jo 7 vuotta
[/quote] Ei työttömyyspäivärahaa mitään ilmaista rahaa ole, sillä kyllä minä ainakin olen töissä ollessani vuosia maksellut palkoistani veroja ja ammattijärjestön jäsenmaksuja sekä vakuutuksia, että saisin sitten itselleni takaisin päin, kun olen työttömänä.
[/quote]
No minä en ole ollut päivääkään töissä enkä tule olemaankaan joten en ole maksanut penniäkään.