Mitä tarkoittaa nuo nimimerkit M 29v + 5 v?
Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä tuo 5v tuolla perässä tarkoittaa? Onko sen tarkoitus olla joku arvoitus? :D
Kommentit (13)
Se lisänumero on +1 v. Kyseessä on hirveästä ikäkriisistä kärsivä, talvella 30 vuotta täyttänyt mies. Hän käytti toisaalla nimimerkkiä "Mies1985", mutta vaihtoi sen täällä nimimerkiksi "Mies 29 v.", koska tuolla aiemmalla löytyy tuhansia hänen tekemiään pähkähulluja kirjoituksia.
Kunnon aspergerilaisen tapaan (tämä ei ole haukkumista, koska hän on syndroomansa moneen kertaan itse todennut) hänellä on monessa asiassa ihan omat säännöt. Yksi niistä on se, että jos hänen mielestään 29+1 on vähemmän kuin 30, se on absoluuttinen totuus.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:23"]
29 + 5 = 34
[/quote]
Niin eli on tarkoitus olla arvoitus, vai? Olen miettinyt, että yritetäänkö sillä kertoa lapsen ikää, mutta kun katsoo missä yhteyksissä sitä käytetään, niin en oikein tajua, miksi se halutaan mainita. Naiset käyttävät tätä noissa lastenhoito- ja kasvatusaiheisissa keskusteluissa mielestäni ihan perustellusti, kun ne tuovat aiheeseen liittyvää lisätietoa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:26"]
Se lisänumero on +1 v. Kyseessä on hirveästä ikäkriisistä kärsivä, talvella 30 vuotta täyttänyt mies. Hän käytti toisaalla nimimerkkiä "Mies1985", mutta vaihtoi sen täällä nimimerkiksi "Mies 29 v.", koska tuolla aiemmalla löytyy tuhansia hänen tekemiään pähkähulluja kirjoituksia.
Kunnon aspergerilaisen tapaan (tämä ei ole haukkumista, koska hän on syndroomansa moneen kertaan itse todennut) hänellä on monessa asiassa ihan omat säännöt. Yksi niistä on se, että jos hänen mielestään 29+1 on vähemmän kuin 30, se on absoluuttinen totuus.
[/quote]Tuolla on tuo yksi ketju, jossa on +5v. Liittyy tisseihin.
Pitäiskö mun olla mies 29+10 ?
t.m39v
Olen joskus kuullut että se plus luku tarkoittaa kirjoittajan henkistä ikää. Vissiin jotkut lääkärit käskee joitain päävikaisia ihmisiä kirjoittamaan henkisen iän jotta netti ihmiset ymmärtää miksi joku kirjoittaa outoja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:41"]
Pitäiskö mun olla mies 29+10 ? t.m39v
[/quote]
Juu, varmaan kannattaisi niin naiset ainakin kävisivät kuumina, kun olet niin arvoituksellinen.
Höh luulin että tuo on joku salakielinen pedofiilien tapa elvistellä valloituksistaan, varsinkaan kun tekstien perusteella henkinen kasvukin on pysähtynyt sille pedofiilin rakkauselämän alkutaipaleelle.
Mies, joka ei tajunnut, että nimimerkin kanssa tulee ongelmia heti, kun hän täyttää vuosia.
Eikö tuo tarkoitakaan "mies 29 vuotta plus 5-vuotias lapsi"?
(Oikeastihan "29 vuotta" lyhennetään "29 v" ja "5-vuotias" lyhennetään "5-v.", mutta ketäpä tämä kiinnostaa?)
Viisivuotias kirjoittelee yhdessä isänsä kanssa.
Pitäisihän se olla selvä. Eihän sen ikäinen osaa vielä itse kirjoittaa.
29 + 5 = 34