Teologiaa avoimessa yliopoistossa??
Onko täällä ihmisiä, jotka on opiskellu/opiskelee avoimessa yliopistossa teologiaa? Millaista on? Itse haluaisin, mutta mietityttää tuo, kun se sitouttaa n. 1,5 vuodeksi.. Oletteko työskennelleet opintojen lomassa? Kuinka paljon Teidän täytyy käydä yliopistolla vai onko vaan etäopintoja? Mietityttää....
Kommentit (9)
Miten niin sitouttaa? Eihän sun pakko ole niitä kaikkia tehdä. Ilmoittaudu kurssi kerrallaan eli katso miltä vaikuttaa ja lopeta sitten jos et ehdi/jaksa opiskella.
Just niin, jos jää kesken, voit jatkaa vaikka seuraavana vuonna.
Mun ystävä opiskeli työn ohessa teologiaa. On siis opettaja, opiskeli pätevyyden uskontoon. Taisi opiskella 2 vuotta.
Mun tuttu opiskeli mutta meni sitten johonkin ulkomaille luostariin. Ei oo vuosiin kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:21"]Mun ystävä opiskeli työn ohessa teologiaa. On siis opettaja, opiskeli pätevyyden uskontoon. Taisi opiskella 2 vuotta.
[/quote]
Mitä uskontoa opiskeli, muslimi olisi hyvä, koska niin vähän päteviä opettajia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:21"]Mun ystävä opiskeli työn ohessa teologiaa. On siis opettaja, opiskeli pätevyyden uskontoon. Taisi opiskella 2 vuotta. [/quote] Mitä uskontoa opiskeli, muslimi olisi hyvä, koska niin vähän päteviä opettajia.
[/quote]
Vastaus kysymykseesi käy ilmi edellisestä viestistäni.
Jos et osaa edes kirjoittaa oikein sanaa Teknologia, niin epäilen ettei sinun kannata opiskella.
up