Mitä huumeita käytätte, tai olette käyttänyt?
Olen vahvasti sitä mieltä että huumeet ja huumeidenkäyttö pitäisi laillistaa Suomessa, myös Yk ajaa uudenlaista huumepolitiikkaa. Huumesota jota on vuosikymmeniä käyty, niin on lähinnä aiheuttanut tuhoa ympäri maailmaa.
Portugalissa kaikkien huumeiden dekriminalisointi on tuonut varsin loistavia tuloksia ja nykyisin kovista huumeistaan tunnetussa maassa on vähemmän huumekuolemia, kun meillä ankaran huumepolitiikan Suomessa.
Kommentit (3)
Kannabista, sieniä (suippumadonlakit, cubensikset, kärpässienet) olen käyttänyt ja käytän epäsäännöllisen säännöllisesti. Sienitrippi tulee otettua kerran-muutaman vuodessa, siitä tulee pitkäksi aikaa mielettömän hyvä ja hetkessä läsnäoleva olo, eikä tee mieli alkoholiakaan lainkaan. Kannabista poltan jos sitä jostain satun saamaan, mikä ei ole kovin usein. Pari vuotta on kun olen viimeksi polttanut, eikä minulla siihen ole mitään erityistä hinkua. Se tekee mulla vain vähän rauhallisen olon, ei mitään niin syvällistä ja hienoa kuin psilosybiinisienet.
Kokeillut olen kaikki yleisimmät mutta yhdestäkään ei ole tullut mitenkään hyvä tai euforinen olo, päin vastoin. Minulle on mysteeri miten huumekoukkuun yleensä jäädään.
En käytä mitään, mutta olen käyttänyt/kokeillut piriä, sieniä ja hasaa. Mistään ei seurannut mitään hyvää, päinvastoin, enkä mä ollut edes koukussa. Olen itseäni ihan järkevänä pitävä henkilö, jolla ei ole riippuvuusongelmia eikä päihdeongelmia, eivätkä nuo nuoruuden kokeilut jättäneet jälkeään eivätkä aiheuttaneet suurempia ongelmia, mutta ei niistä mitään loistavakaan ole seurannut.
En muutenkaan voi tajuta miksi ihmeessä kukaan tarvisi mitään huumeita?