Kannattaako tästä suhteesta lähteä?
Siinäpä se otsikossa tulikin. Millainen on mielestänne huono suhde? Kannattaako antaa suhteelle mahdollisuus ja katsoa tilannetta vai lähteä vielä kun voi? Tuntuu että en voi olla kotona oma itseni, kaiken pitäisi mennä miehen mielen mukaan. En voi kuvitellakaan viettäväni iltaa sohvalla katsoen elokuvia, jos mies haluaa juuri silloin "tehdä jotain hyödyllistä" niin silloin on minunkin tehtävä. Jos on astioita tiskaamatta tai pyykkejä pyykkäämättä niin silloin ei voi miehen sanojen mukaan laiskotella katsomalla leffaa. Olenko mä oikeasti laiska vai onko mies tiukkapipoinen? Aivan kuin en voisi hengittää vapaasti omassa kodissani vaan on koko ajan mietittävä mitä mies haluaa ja mitä mies on mieltä jos päätän ottaa päiväunet. Toki hän itse nukkuu päiväunia juuri silloin kun itseään huvittaa.... Ihan kuin mun pitäisi kaikkeen kysyä lupa. Joka asiasta on riitaa ja yleensä kaikki johtuu minusta, miloin minä olen sanonut/tehnyt jotain. Mies yrittää muuttaa minua mieleisekseen, milloin vaatteet on rumia ja milloin liikaa meikkiä, milloin olen liian lihava ja milloin mitäkin. Hän itse on herra täydellinen, puhuu itsestään kuin jostain kuninkaasta, kuinka hän on komea, rikas, kaikkiosaava ja jokaisen naisen märkä päiväuni. Todellisuudentaju mulla alkaa jo hämärtymään, onko tämä ihan normaalia?! Välillä on toki ihan kivaakin yhdessä, mutta suurin osa ajasta on ihmeellistä haahuilua miehen mielen mukaan. Apua kaivataan!
Kommentit (7)
Ei kuulosta hyvältä. Itse en kyllä jaksaisi tuollaisessa suhteessa. Asutte siis yhdessä? Kontrolloiko mies muutenkin elämääsi, esim ystävyyssuhteita ja menemisiäsi? Jos niin juokse ja nopeaa. Tosin ei tuo tähänkään asti vaikuta jatkamisen arvoiselta suhteelta.
Mies on itsekäs omahyväinen sika ja jos et tuota tajua niin se on voi-voi
Ei ole normaalia. Jos jäät suhteeseen, niin älä ainakaan enää anna pompottaa.
Sinun täytyy joko alkaa pitää puolesi ja kieltäytyä miehen mielen mukaan elämisestä ja olemisesta, ja katsoa mitä tapahtuu, tai sitten vaan lähteä. Teet itsellesi henkistä väkivaltaa ja lyttäät itseäsi jatkuvasti, jos olet suhteessa noin, että annat miehen määräillä mitä omassa kodissasi teet ja jopa miltä näytät.
Jos sinun täytyy miettiä että kannattaako suhteesta lähteä, silloin suhteesta kannattaa lähteä.
Jep.