Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja parisuhteeseen

Vierailija
22.06.2015 |

Olen onnellisessa parisuhteessa, ja meidän on tarkoitus lähivuosina hankki yhteinen omistusasunto, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Tätä palstaa lukiessa on tullut sellainen olo, että lasten syntymän jälkeen miehistä tulee sovinisteja. Siksi haluaisinkin neuvoja siihen, mistä tiedän miehen olevan kunnollinen. Nykyään jaamme kotityöt ja rahat tasan, eikä mies ainakaan osoita merkkejä sovinismista. Pelkään kuitenkin, että lasten synnyttyä niiden hoitaminen ja kotityöt jäävät minun vastuulleni, kuten monille tuntuu käyvän. Mistä siis tunnistan sellaisen miehen, joka muuttuu lasten synnyttyä? Kaikki vinkit ovat tervetulleita! Kuoriutuiko sinun huomaavaisesta miehestä itsekäs ja sovinistinen, vai muuttuiko ennen itsekäs mies jopa entistä huomaavaisemmaksi, vai miten kävi? Olisitko voinut vaikuttaa asiaan jotenkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasten tekoa tietysti keskustellaan, että kuka jää hoitamaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Varminta on että mies jää kotiin, silloin hänen mahdollisuudet muuttua ääliösovinistiksi on pienemmät. Ei kai sitä voi tietääkään, millaiseksi mies muuttuu tai millaiseksi itse muuttuu lasten saavuttua. Riskit on suuret. Parasta on, jos mies on aktiivinen elämänne suunnittelussa lasten teon jälkeen. Jos sinä joudut sanelemaan kuka tekee mitä, älä tee lapsia.

Olen vela.

Vierailija
2/3 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:46"]

Ennen lasten tekoa tietysti keskustellaan, että kuka jää hoitamaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Varminta on että mies jää kotiin, silloin hänen mahdollisuudet muuttua ääliösovinistiksi on pienemmät. Ei kai sitä voi tietääkään, millaiseksi mies muuttuu tai millaiseksi itse muuttuu lasten saavuttua. Riskit on suuret. Parasta on, jos mies on aktiivinen elämänne suunnittelussa lasten teon jälkeen. Jos sinä joudut sanelemaan kuka tekee mitä, älä tee lapsia.

Olen vela.

[/quote]

Siitä ollaan kyllä keskusteltu, että mies hoitaa osansa vanhempainvapaista. Minä olen korkeammin koulutettu ja tienaan paremmin, joten se on sikälikin järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up