Pikkulapsiperheelliset! Montako kertaa seksiä kesäkuussa?
Vaivaiset 4. Ahdistaa miehen epäseksuaalisuus tässä elämänvaiheessa. N35
Kommentit (37)
Ainakin 6. Mulla oli viikon menkatkin tässä jo.
Hei, meidän suhteessa harrastettiin sama määrä, eikä meillä ole edes lapsia! :D Mies on sitä mieltä että laatu korvaa määrän ja pitää mua puutteessa ja epätietoisuudessa siitä koska seuraavaksi. Noh, toivotaan heinäkuusta vähän seksirikkaampaa, kun ollaan lomallakin jne.
N24
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:24"]Hei, meidän suhteessa harrastettiin sama määrä, eikä meillä ole edes lapsia! :D Mies on sitä mieltä että laatu korvaa määrän ja pitää mua puutteessa ja epätietoisuudessa siitä koska seuraavaksi. Noh, toivotaan heinäkuusta vähän seksirikkaampaa, kun ollaan lomallakin jne.
N24
[/quote] niinpä. Olis sitten edes laatu ollut joka kerta priimaa mutta ei. Onko sun miehellä psyykkisiä ongelmia, ylirasitusta tms.? Periaatteessa ymmärrän tilannetta mutta olen jo päättänyt että jos tilanne ei ala koskaan parantua, en tällaista loppuikääni aio kestää. Ap
Viisi kertaa.meillä neljä vuotias tyttö ja itse olen raskaana rv34 niin ei jaksa enää :)
N. 2kertaa viikossa, sanoisin että 6-10krt kk.
Monta. Lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Elämä alkoi hymyillä enemmän sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:32"]Monta. Lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Elämä alkoi hymyillä enemmän sen jälkeen.
[/quote] sama. Mutta mies ei halua. Pakko sitten runkata päivittäin ja vitutus vain kasvaa... Ap
1-vuotias lapsi ja toinen tulossa syksyllä ja seksiä on ihan vähintään kerran viikossa. Yleensä paljon useammin, joka toinen päivä voisi olla lähempänä.. :)
Kerran. Haluaisin enemmän, mutta olen lihonut todella paljon viime vuosien aikana, eikä mies enää ole perääni. Rakastaa kyllä, mutta näenhän itsekin, miltä näytän. Se harmittaa, mutta ymmärrän miestä. Yritän hiljalleen laihduttaa ja sillä aikaa yritän panostaa siihen, että olen huoliteltu noin muuten.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:48"]Kerran. Haluaisin enemmän, mutta olen lihonut todella paljon viime vuosien aikana, eikä mies enää ole perääni. Rakastaa kyllä, mutta näenhän itsekin, miltä näytän. Se harmittaa, mutta ymmärrän miestä. Yritän hiljalleen laihduttaa ja sillä aikaa yritän panostaa siihen, että olen huoliteltu noin muuten.
[/quote] tekosyy. Meillä mies on lihonut todella paljon, mutta haluan silti, enkä pidä epäseksikkäänä. Ap
Ei vielä kertaakaan. Tänään ehkä. Seksi ei kiinnosta minua yhtään. En vain voi sille mitään.
Ehkä joku 20? Meillä 11kk tyttö ja toista yritetään ☺ Normisti varmaa 3-4krt viikko
Meillä on teini-ikäiset lapset, ja seksiä on viimeeksi ollut viime syksynä. Miestä ei kiinnosta, en tiedä miksi. Itse en ole enää tehnyt aloitteita, koska aina saa pettyä. Mies ei ole tehnyt yhtään aloitetta pariin vuoteen. Nytkin mies on ollut viikkoja lomalla, mutta ei. Jos mulle on joskus seksiä tarjolla jossain, tartun tilaisuuteen. Ihan sama kenen kanssa, kerta miestä ei kiinnosta.
Kertoja kesäkuussa 1. Koko tänä vuonna yhteensä 3. Nuorin lapsista puolivuotias, vaimo imettää ja kuukautiset eivät vielä alkaneet. Vaimolla hormonit sekaisin ja hän on täysin haluton. Olen hänenkin mukaansa hyvä rakastaja ja hoidan vähintäänkin osani kotitöistä, joten se ei ole siitä. Yritän ymmärtää haluttomuutta ja runkata itseni säännöllisesti, jotta pysyisin hyvällä tuulella. Vaimon mukaan minun kannattaa kaikesta huolimatta tehdä aloitteita, koska joskus saattaa onnistaa. Jatkuva torjunta kuitenkin syö miestä, ja välillä tekisi mieli vaan sanoa, että antaa sitten olla. Täytyy vaan toivoa, että vaimo saa halunsa takaisin kuukautisten ja imetyksen loppumisen myötä.
2 lasta, 3&5vuotiaat. Seksiä n.3-4 kertaa viikossa, välillä enemmänkin. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta.
0 tai 1. En ole ihan varma. Molemmat mielestäni tyytyväisiä tilanteeseen siinä mielessä, että ei koeta olevamme puutteessa koska pienet lapset ja haasteelliset työt mutta nyt kun päästään kesälaitumille kun loma alkaa niin tahti kiihtyy :)
Luulen, että keskiarvo ei ole ollenkaan niin kova kun mitä täällä vastanneiden vastauksista voisi laskea. Keskimäärin taitaa olla aika hiljaista pikkulapsiperheissä? Ja siis korostan nyt vielä, että mies ja minä pantaisiin mieluusti enemmänkin mutta uni ja muut asiat ovat tässä vaiheessa tärkeämpiä. Lomalla sitten jaksaa taas..
Ehkä 5 kertaa. Muutamaa kerta normaalia vähemmän, johtuen molempien vanhempien kovista kiireistä ennen loman alkua.
Seksikertoja 0.
Lapset kohta 4v, 2v. ja kohta 3vko.
Loppuraskaudessa oli jo niin paljon kaikkea ettei pystynyt, nyt jälkivuotoa ja vauva jonka rytmiin ei voi luottaa vielä... ei huvita edes aloittaa kun täytyisi sanoa miehelle että olethan nopea, sul on kolme minuuttia aikaa =D
0. Itse asiassa ei yhtään kertaa koko vuonna. Hiljaista on.
Normaalisti ollaan läpi suhteen harrastettu lähes päivittäin mutta otin toukokuun lopussa hormonikapselin ja lopetin imetyksen samoihin aikoihin, voi itku!! Halua on mutta himot ja jotenkin se paras nautinto on menettänyt terän. Ollaan kuitenkin harrastettu ehkä 3krt/vko. Aivan kamalat mielialanvaihtelut ja järjetön vitutus, vaikea hillitä tunteenpurkauksia, ihan kun olis raskaana viimeisillä viikoilla.ARGH. Muuten olen ollut tähän kapseliin tyytyväinen mutta toivon ihan tosissaan että helpottaa parin kuukauden sisällä kun keho tottuu koska en todellakaan kestä tällaista kolmea vuotta. Lapset 1v ja 2v eikä ole ollut näin pahoja moodswingsejä edes raskauksissa ja imetyksissä kuin mitä nyt, ei tosin mielestäni ollut silloinkaan kun söin pillereitä noin 6v sitten. Mies parka, tietää kyllä tilanteen ja pyytelen heti anteeksi jos tulee räjähdeltyä jotain. Huoh.