Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään mahiksia (amk sh pääsykoe)

Vierailija
01.06.2015 |

päästä opiskelemaan suorastaan surkeilla matematiikan taidoilla?
Olen nyt opetellut uudelleen allekkain kertomisen ja jakamisen sekä yksikönmuunnoslaskuja. Silti aivot töks töks tökkii ja menee suhteettoman kauan yhden tehtävän tekemiseen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tein juuri äsken keskustelun, että heittäkää vinkkejä sh kokeeseen. :-D Mulla on meinaan sama ongelma että matikka ei suju sitten millään... Uskon kyllä mahdollisuuksiin päästä sisään huonoillakin taidoilla, mutta jännittää silti jos siellä kokeessa pää vaan lyö tyhjää. Musta ei nyt ollu kauheasti apua. :-D

Vierailija
2/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos valitsee oikein koulun mihin hakee. Esim. Laurealla ei ole kokeessa matemaattista osiota (ainakaan viime kesänä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:48"]Haha tein juuri äsken keskustelun, että heittäkää vinkkejä sh kokeeseen. :-D Mulla on meinaan sama ongelma että matikka ei suju sitten millään... Uskon kyllä mahdollisuuksiin päästä sisään huonoillakin taidoilla, mutta jännittää silti jos siellä kokeessa pää vaan lyö tyhjää. Musta ei nyt ollu kauheasti apua. :-D
[/quote]

Minä pelkään kanssa että menen ihan lukkoon. Tuossa pari tuntia kertasin laskuja ja aina kun tuntui, että nyt tajusin tän niin seuraavan laskun kohdalla aivot lyö tyhjää. Voi ei :( jos pääsen opiskelemaan, aion kyllä keskittyä täysillä matematiikkaan.