Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, jos veli jättä pulaan?

Vierailija
28.06.2015 |

Minun veljen piti tulla käymään tänään kotonani tuodakseen minulle tavaroita, joita tarvitsen huomenna. Asiasta oli sovittu jo viikko sitten. Veljen oli tarkoitus tulla klo 19. Jouduin kuitenkin lähtemään yllättäen muualle vähää ennen ja tekstasin veljelle, että toisi tavarat sinne. Veli kieltäytyi ja sanoi, että tulee mieluummin myöhemmin minun luokse niin saadaan jutella ja vaikka juoda iltateet. En kuitenkaan tiennyt koska ehtisin kotiin, joten pyysin häntä tuomaan tavarat sinne paikkaan missä olin tai jättämään ne minulle minun alakerran pitseriaan. Veli sanoi ei, ne pitää tuoda henkilökohtaisesti. Olen nyt epätoivoinen, koska minulla on tarvetta tavaroille huomenna mutta en saa niitä. Menettelikö veljeni täsdä teidän mielestä oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun veli olisi myös voinut jättää ne tavarat akakerran pitseriaan! Ne tietää minut koska mulla on tili siellä. Mutta ei veli voinut sitäkään tehdä vaikka ehdotin, ja nyt olen niin harmistunut etten pysty nukkumaan vaikka huomenna on työpäivä ja mulla on kiire töissä. Ap

Vierailija
22/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko länkyttää vielä tekstarillakin kun sinä tarvitset veljesi apua? Hän ei tarvitse sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kehari?

Vierailija
24/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:23"]Mutta kun veli olisi myös voinut jättää ne tavarat akakerran pitseriaan! Ne tietää minut koska mulla on tili siellä. Mutta ei veli voinut sitäkään tehdä vaikka ehdotin, ja nyt olen niin harmistunut etten pysty nukkumaan vaikka huomenna on työpäivä ja mulla on kiire töissä. Ap
[/quote]

Mene nyt nukkumaan ja sovitte asian huomenna

Vierailija
25/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:15"]

Minulla ei ole autoa ja veljellä on. Sen vuoksi hän ne tavarat tuo. Ja itse en ehdi hakemaan kun on kiire töissä ja muuta. Ja kyselen täällä vain että saisin varmuuden että onko oikein että veli näin jättää pulaan minut kun on vielä työviikkokin alkanassa! Ap

[/quote]

Sinulle on yritetty sanoa, että olet toiminut väärin. Mutta kun et usko, vaan vänkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän