Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, jos veli jättä pulaan?

Vierailija
28.06.2015 |

Minun veljen piti tulla käymään tänään kotonani tuodakseen minulle tavaroita, joita tarvitsen huomenna. Asiasta oli sovittu jo viikko sitten. Veljen oli tarkoitus tulla klo 19. Jouduin kuitenkin lähtemään yllättäen muualle vähää ennen ja tekstasin veljelle, että toisi tavarat sinne. Veli kieltäytyi ja sanoi, että tulee mieluummin myöhemmin minun luokse niin saadaan jutella ja vaikka juoda iltateet. En kuitenkaan tiennyt koska ehtisin kotiin, joten pyysin häntä tuomaan tavarat sinne paikkaan missä olin tai jättämään ne minulle minun alakerran pitseriaan. Veli sanoi ei, ne pitää tuoda henkilökohtaisesti. Olen nyt epätoivoinen, koska minulla on tarvetta tavaroille huomenna mutta en saa niitä. Menettelikö veljeni täsdä teidän mielestä oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse menetellyt väärin, kun et ole pitänyt kiinni sovitusta tapaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä. Te olitte sopinu ajan ja paikan ja sinä alat muuttaan sopimusta. Veljen pitäs sitten tehä niinku sulle sopii. Jos ne kamat on niin tärkeitä, niin mikset kuuntele mikä veljellesi passaa, sehän se on niitä kamoja tuomassa.

Vierailija
4/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minun oli pakko lähteä pois yhden tärkeän asian vuoksi. Ja nyt veli on minulle vihainen. En saa nyt niitä tavaroita. Ei tämä minusta ole oikein!

Vierailija
5/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä asian?

Vierailija
6/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:07"]Minkä asian?
[/quote]
En voi tässä sitä kertoa mutta asia oli tärkeä. Liittyy terveyteen. Ap

Vierailija
7/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstasin veljelle, että tuo ne tavarat mulle töihin huomenna. Sanoin myös että teki väärin tänään. Ap

Vierailija
8/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt. Ihme jänkäystä. Hae itse tavarasi.

Vierailija
9/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ei se mikään sun juoksupoika ole, bitch

Vierailija
10/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:39"]Tekstasin veljelle, että tuo ne tavarat mulle töihin huomenna. Sanoin myös että teki väärin tänään. Ap
[/quote]

Oletpa ikävä. Veljeäsi käy sääliksi.

Vierailija
11/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas hemmoteltu, veljesi taas tolkun mies. Oletko perheen kuopus...?

Vierailija
12/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:39"]Tekstasin veljelle, että tuo ne tavarat mulle töihin huomenna. Sanoin myös että teki väärin tänään. Ap
[/quote]

Oletpa ikävä. Veljeäsi käy sääliksi.
[/quote]
Mutta kun ilmoitin tunti ennen sovittua aikaa, että joudun lähtemään yhteen paikkaan ja veli toisi tavarat sinne. Hän ei suostunut, vaan jankkasi että pitää tuoda ne mulle kotiin. Minusts veli teki väärin minua kohtaan eli on ikävä ihminen. Kyllä hän voisi ne tavarat tuoda mulle töihin tai alakerran pitseriaan huomenna. Luulin että hän tuo ne minulle kun hän lupasi. Mulla on niin kiire, etten ehdi millään ostaa niitä itse. Enkä ole yhtään hemmoteltu vaan olen auna joutunut tehdä kaiken ihan itse. Ap

Vierailija
13/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aloit säätää. Ja vängätä. Hae itse tavarasi.

Vierailija
14/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:02"]Sinä aloit säätää. Ja vängätä. Hae itse tavarasi.
[/quote]
Mutta kun oli pakko lähteä sinne paikkaan eikä voinut odottaa kotona. Miksei kukaan voi ymmärtää tätä? Ap

Vierailija
15/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko ei ollut vängätä samaa asiaa vielä tekstarillakin. Hae omat tavarasi.

Vierailija
16/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä veljen ensinnäkään pitäisi tuoda ne sinulle? Käy itse hakemassa!

Vierailija
17/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi tuskin on DHL tai UPS lähetti, niin lapsellista valittaa asiasta. Hänenhän ei periaatteessa tarvitse kuskata sinun romujasi ollenkaan. Olisit itse käynyt hakemassa tai pitänyt alunperin sovitusta ajasta kiinni.

Vierailija
18/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:09"]Miksi ihmeessä veljen ensinnäkään pitäisi tuoda ne sinulle? Käy itse hakemassa!
[/quote]
Minulla ei ole autoa ja veljellä on. Sen vuoksi hän ne tavarat tuo. Ja itse en ehdi hakemaan kun on kiire töissä ja muuta. Ja kyselen täällä vain että saisin varmuuden että onko oikein että veli näin jättää pulaan minut kun on vielä työviikkokin alkanassa! Ap

Vierailija
19/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin ihan oikein. Toivottavasti ei passaa sinua huomennakaan.0

Vierailija
20/25 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku joillain on vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi